Sabah saat 11.03 te kalktım.halam hâlâ uyanın diyordu.kalktığım gibi salata,çatal,bıçak,kaşık,peynir,reçel gibi bir sürü şeyi masaya götürdüm. ablamlar uyuyordu. Kahvaltı yaptıktan sonra dışarıda biraz gezintiye çıktım. Kıyafetimi kokladım. Lanet olsun!1990-1991 sezonu kokuyordu!eve döndüm ve bilgisayarı açtım.
Açtığım şarkı:
Nedense şarkü ezberime girdi.
Denize gittik ve yüzdük.gelinkaya nın denizi güzel yaa.
Eve dönmeden önce migrosa gittik.ablamlar sarma aldı.şu viler olan*adını unuttum*
Yıkandıktan sonra biraz dolaşmaya çıktım.bur ağaç vardı.incir ağacı.ondan incir çaldım. Ev gittim. Ablamlar video açmış aldıkları satmayı yiyorlar.banada ikram ettiler ama önce incirleri verdim. Ablam ve ırmak sarmanın üstüne incir yediler resmen.iki sarmanın da tadına baktım ve çok güzeldi. Ablamlar bana pisboğaz dediler.meğersem bu sarmayı hiç sevmemişler ve incir getirdiğimde sarmanın tadını azda olsa dindirsin diye yemişler.
Ne kadar beşiktaşlısın testi yaptım.sorular çok kolaydı.15 te 15 yaptım.aklıma boş yere Pascal Nouma geldi.
Kartal:21 numaralı formasıyla paskaaaaaaal noumaaaaaa!
Herkes bana deli gibi baktı.
Sahile gittik.hava soğuk diye atkı mı giydim.
Üstümdeki kıyafet:
Atkı:
*Atkımı bulamadım diye fake foto yapıştırıcam*
Öffff bendeki bu beşiktaş aşkı ne olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayatım kitap olsaydı
MizahHEY SEN🫵🏻hiç merak etmediğiniz birinin hayat hikayesini okumak ister misin?hadi gel ve merak etmediğiniz birinin hayatı kitap olsaydı nasıl olurdu ona bakalım!