1. Fejezet

16 4 0
                                    

Új év új én, megfogadom ezt minden évben, és ugyanúgy el is bukom minden évben.

Szept. 1. Évnyitó

A fél 8 as buszt már lekéstem és emiatt az évnyitót is.🫥

Amikor beérek valami idétlen zenét nyomat az osztályom. Szokásosan senki sem vesz észre. Egyetlen egy barátom van Jasmine, de ő elutazott 3 hétre Washingtonba elvonóra, mert tavaly kábítószert találtak nála 3 szor és én hülye észre sem vettem, mert elvoltam foglalva Kaial. Idén ezen változtatok.
Leütem a megszokott helyemre a leghátsó padba. Az egyik osztálytársam tart felém, Felix a röpi csapat pót kapitánya mivel Kai lett a kapitány.
- csá.- köpi oda nekem mintha valami állat lennék.
- csá? - ez marha kínos.
- nem te voltál Kai legjobb barátja általánosba? - Úgy tűnik idén is Kai lesz a suli középpontja.
- De, a múlt időn a hangsúly. - úgy néz mintha megszegtem volna ezzel a mondattal valami szabályt.
- aha.- csak bámul tovább.
- akarsz valamit? - kérdezem bár nekem nem hangzott olyan lazán mint ahogy ő kérdezett.
- lenne egy ajánlatom. - nem tudom eldönteni, hogy hozzám beszél e vagy nem.
- tessék?
- Délután 2 kor a gimi elött, egy percet se késs mert nagyon megbánod. - ezzel megfordul és elmegy.
Most komolyan megfenyegettek?
És én hagytam, mert félek, hogy csak még lejjebb csúszom a "népszerűségi listán" nem mintha tudnék még bármennyit is csúszni.

Végül úgy döntöttem elmegyek, hogy elkerüljem a megaláztatást.
Kiértem a gimiből igaz rohanva mert 2 percem van fél 2 ig.
Felix már ott áll félig neki dőlve a falnak és engem néz.
- Akkor elfogadod vagy sem?
- Mi lenne az ajánlatod? - kérdezem de nem tudom elnyomni a félelmet a hangomból. Bármikor berángathat az egyik bokorba, hogy megverjen vagy bármi mást csináljon. Már mindenki tudja, hogy meleg vagyok és ezért jó páran elitélnek, köztük Felix is.
- Intézd el, hogy Kainak ne a röpi legyen a legfontosabb.
- Ezt most nem teljesen értem.
- Hidd el rengeteget beszélgettem Kaial, aláztunk le másokat ketten, de valamiért  téged sosem volt hajlandó. Meg amúgy is idegesít, hogy csak a röpiről tud beszélni. - miközben mondja egyszer sem néz a szemembe.
- Azt akarod, hogy tereljem el a figyelmét a röpiről, hogy te lehess a kapitány.- tudom, hogy így van, Felix mindig is kétszínű volt, nem számít neki más csak önmaga.
- Igen, pont erre gondoltam. - egy fél mosolyt villant a démoni tekintetéből, kiráz a hideg tőle.

Kell ennél több?Where stories live. Discover now