Ki gondolta volna, hogy Felix szart se változott tavaly óta.
- Miért, mit adnál cserébe? - kérdezem, de mivel most már tudom, hogy mennyire kiszámítható ezért nem félek a ítélkező pillantásaitól.
- Népszerűbbé teszlek.- kell egy perc mire eljut az agyamig ez a mondat. 5. óta nem vágyom másra mint egy kis figyelemre és tiszteletre.
- Na, hogy döntesz?
- Kell egykis idő, hogy átgondoljam.
- Kapsz rá 2 napot. - és ugyanúgy ahogy reggel tette megint megfordul és otthagy.
Tudnák, hogy ki vagyok, tudnák a nevem és nem csak "Kai régi barátja"nak hívnának. Nem löknének fel minen ebédkor a menzán, és talán még rendes barátaim is lehetnének. Azért cserébe, hogy újra megpróbáljak összebarátkozni Kaial. Szerintem nem is rossz ötlet.Másnap reggel az orrom előtt csukták rám az iskolabuszt. Ennyi kellett ahhoz, hogy elfogadjam Felix ajánlatát.
Az osztálytereben azonnal kiszúrom Felixet, és nem sokkal később ő is engem.
- Elfogadom. - jelentem ki és ignorálom, hogy mellette van a fél röpi csapat.
- Rendben. - jó erősen megrázza a kezem, de ez nem is kézfogás volt hanem inkább néma szempárbaj.
Megfordulok és már ott sem vagyok.
A nap hátra levő részét kussban ülve töltöttem és végig gondoltam, hogy kéne elkezdenem.
Az utolsó óráról is kicsengettek, szaladok le a lépcsőn amikor valaki háturól megrántja a kezem.
- Brain!
- Kai? - mostanra már eljutottam arra a pontra, hogy kontrolláljam az érzéseimet.
- Mit műveltél reggel Felixel? Miért mondtad neki, hogy elfodgadod, egyáltalán mit fogadsz el? Tudod jól, hogy milyen ember.
- Úgy beszélsz mintha bármi közöd lenne hozzá. 6 éve egy szót sem szóltál hozzám!
- Ez nem igaz. - tehát ő észre se vette, milyen meglepő.
- Már hozzá szoktam. - vállat vonok és figyelem, hogy végig gondolja az elmúlt 6 évet.
- Fi..
- Akarsz valamit Kai? Vagy csak te is megakarsz alázni mint mindenki más.- vágok bele a szavába.
- Megbeszélhetnénk ezt kint légyszíves? - még ő kér szívességet.
- Rendben, legyen holnap reggel a teremben mert ma már nincs kedvem feleslegesen vitatkozni. Viszlát. - megfordulok és elsétálok ahogy Felix csinalta.
YOU ARE READING
Kell ennél több?
RomanceGyerekkori legjobb barátom volt Kai. De egyik napról a másikra elfelejtett. Új iskolába mentem, és sajnos ő is jött. Szarba sem vesz, vagy csak szimplán levegőnek néz. Nem hiszem el, hogy ő valaha a legjobb barátom volt, valami megváltozott... Kai a...