Ankh : Sonsuz döngüde akan yaşamın sonsuz özü 𓋹
1. Bölüm Nun : Nun, ilahi ve dünyevi varoluşun tüm yönlerini kapsayan, farklılaşmış bir dünyada ortaya çıkan her şeyin kaynağıdır.
‼️Omegaverse ‼️
______
Sabah güneşin ilk ışıklarıyla yardımcılar tarafından uyandırılmıştım. Hepsi beni uyandırırken yerlerinde titriyor ve ani bir hareket yapmamam için tanrılara dua ediyolardı.
Uyanıp ayağa kaltığımda içlerinden biri sabahlığımı giydirip eğilerek yanımdan ayrıldı. Sıkıcı bir gün olucaktı hissedebiliyordum.
Yatağımın önünde biraz daha oyalandım. İçlerinden en yakın yardımcım olan kız adının Narah olması lazım yavaşça yanıma gelip "Efendim bugünün planını size anlatmama izin verin" dedi. Kafamı sallayıp ona izin verdim. Anlatmaya başladığında fsrk ettiğim şey dün ki işlerin devamı olmasıydı.
Bugün farklı olarak yapacağım tek şey pazara gidip halkın içine karışıcaktım ve kızgınlığım da içeğim bir kaç ilacı alıcaktım.
Anlatması bittiğinde çoktan kahvaltıya oturmuş olduğumu gördüm.Kocaman salonda, kocaman masada sadece ben ve etrafımı sarmış tek kelimeme bakıcak on tane yardımcı. Sahi bu sene yalnız kalmamın kaçıncı senesiydi acaba. Suikast düzenlenip bütün ailemin katledildiği yılı ne kadar geride bırakmıştım.
Offlayıp kahvaltıma başladım. Çok bi şey yemiyordum ama sabahları yemek yemenin de önemli olduğunu biliyordum. Kahvaltımda sıkıntıdan tabağımdakilerle nerdeyse on beş dakikadır oynuyordum. Artık yemem gerektiğini düşünüp hemen yiyip kalktım.
Odama doğru ilerleyip yardımcıların benim için yatağıma koyduğu kıyafetleri giydim. Biraz makyaj yapıp masada duran tacımı taktım. Derin bir nefes alıp verip odadan çıktım. Diğer herkez hazır bir şekilde beni bekliyordu.
Koridorda ilerleyip sarayın çıkış kapısına geldik. Kapıyı açtıklarında güneş daha da yüzüme vurmuştu. Merdivenleri inip yerde bekleyen deve sürüsüne de baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ankh 'b×b
General FictionBir zamanlar antik mısırda zalim bir kral yaşardı. Yani en azından böyle bilinirdi. ‼️Omegaverse‼️