Princezna Elisabeth Katelyn Smith

2 0 0
                                    




Za necelý týden oslavím své dvacáté první narozeniny a stanu se právoplatnou princeznou. Moji rodiče chtějí, aby bylo vše naprosto dokonalé. Na oslavu mých narozenin uspořádali královský ples a pozvali na něj všechny obyvatele z našeho i z vedlejšího království. Jediný kdo na ples není pozvaný je Simon Wilkins. Podle mé matky tady u nás nemá žádný královský titul. Když jsem byla malá, otec mi vždy před spaním vyprávěl příběh o Dvou statečných.

Žili byli dva moudří a stateční králové, kteří vládli spravedlivě a rozumně. Do cesty se jim však postavil zlý a nečestný král z dalekého království a chtěl jim sebrat všechnu moc a vliv. Můj otec se mu však jako odhodlaný král postavil a na pomoc mu přišel i jeho věrný společník. Netrvalo dlouho, než zlého krále porazili a ochránili tak svá království a všechny poddané. Protože byl zlý král sobecký a neohleduplný, v bitvě padlo spoustu nevinných občanů. Jediný kdo prý přežil, byl jeho syn. Otec tvrdí, že mu ušetřil život, protože to byl ještě malý kluk a taky, že jablko nepadá daleko od stromu.

A proto není pozvaný na královský ples. Rodiče se totiž bojí, že bude stejný jako jeho otec a pokusí se nám znovu ublížit. Já si to ale nemyslím. Sice ho vychovával jeho otec, ale nikdo přece není úplně stejný jako jeho rodiče. Navíc, od té bitvy o něm nikdo ani neslyšel. Občas si říkám, jestli je ještě vůbec naživu nebo jestli třeba neodjel ze země.

Má matka ze mě chce mít právoplatnou princeznu. Urozenou a empatickou, takovou která bude naslouchat a milovat celým svým srdcem. Princeznu, která bude plnit rozkazy svého krále a bude vyřizovat všechny ty královské povinnosti. Ale já bych radši místo nudného procházení se v zámeckých zahradách a oblékání se do drahých šatů, jezdila na koni a klidně celý den hrála na kytaru. Jednou bych chtěla procestovat celý svět. Ještě nejsem připravená stát se princeznou a naplnit všechna ta očekávání ostatních. Já sama ani nevím kdo jsem nebo kým bych chtěla být. Jediné co vím je to, že za týden budu dospělá a všichni ode mě čekají nemožné.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zapomenuté KrálovstvíWhere stories live. Discover now