Hello u,
Ini Hannah. Kali pertama menulis log selepas form five. Stop sebab feels lame, tulis all feelings kat sini. Tapi this time, I dunno, terpaksa tulis di sini. Sebab, I nak do...OMG, nak tulis pun payah, risau.
Shut up, Hannah! Tulis pun tk boleh? Takde orang akan baca this, no one will know, OK!!?
.........................................................ewrwe
I nak fuck.
I rasa feeling ni dah main dalam kepala saya untuk dua tahun, dan saya tak nak admit. Dengan diri sendiri pun tak boleh admit. Bayangkan, saya tidak memiliki hak untuk bercakap dengan diri saya tanpa rasa takut yang saya buat salah. What the hell?
Mungkin di situ bermula semua ini.
Masa kat sekolah menengah, pakai tudung di sekolah je. Keluar terus ke mall, dan hilang tudung. Movies, friends, karok, hangout, 3am di tengah bandar cari shawarma dengan Noni, dengan shorts je. But, I tak penah terpikir about sex. Jauh dari my mind. Completely. Useless, benda tu. Tunggu je, cukup tua, parents do the right thing, kan?
Tu, me, masa tu. Pandai tegur my guy friends kalau mereka look at my large ass too long. I say -- You takkan dapat, so don't bother...Haha, so weird. Macam I rasa ini adalah cara saya menghukum semua orang. Mereka tak dapat, saya tak dapat, semua tak dapat. Semua tak dapat, semua tak lebih sedih. Sedih level yang sama.
Tapi lepas form five, tunggu result, dan pandemik.
Duduk rumah setahun setengah. Keluar, keluarlah, tapi really, tak really fun. Even tahun pertama kolej, buat online. Baru two I been out.
Tapi duduk rumah, banyak masa nak fikir. Plus, parents I mula gaduh. I mean, I tahu mom ada scandal, tapi kali pertama nama laki tu disebut and I hear it.
Wait, wait...don't judge me diari. OK!
Bukan sebab mom I ada bang-bang di luar, I pun nak bang-bang. I know mom I like that even masa I form 3. Mungkin why I mula bertudung lepas form five, so tak macam mom I. Yes. Different girl, I bukan Mimi. I Hannah.
No diari, this lain.
Bukan dendam, bukan benci.
I rasa, kalau saya tak main, saya takkan take the next step dalam hidup I. Like I skipping satu step penting, benda yang I perlu buat so I boleh evolve. Missing piece.
Main. Seks. Bogel dengan orang lain. I see him, her? Dia see me. And kita berpesta.
Macam sekolah, bukan betul atau salah, hanya sesuatu yang perlu dilalui. Dan bukan bernikah. I tak nak love, not yet. But I nak main, yes, I nak main.
Cukuplah, ini.
YOU ARE READING
Bagaimana Nak Mula Hidup Seksual
RomanceHannah kini tahun ketiga di kolej bandar, sudah berumur 21 tahun. Kini membuat keputusan untuk mula meliarkan diri. Tetapi tidak senang. Langsung tidak. Membuat keputusan dan bertindak dua perkara berbeza, Hannah sedar. Hanya tindakan drastik bole...