first encounter

172 8 3
                                    


27 ağustos 2024.

•••

"Hastayım, evet birkaç gün büroya gelemeyeceğim. Teşekkür ederim anlayışınız için." Sonunda konuşmanın bitmesiyle derin nefes aldı Hyunjin. Nefret ederdi böyle olmasından, arkasına yaslandığında ortalığa baktı. Sabah temizlerim diye düşünerek yorganının altına girip rahat şekilde uzandı Hyunjin. Elindeki peçetesiyle burnunu silerken instagram'a girip gezinmeye başladı. Açıkcası sıkılmadım dese doğru olmazdı.

Ocağın son günleriydi.

Arkadaşından bir anda gelen mesaja baktı. Hyunjin.

Samu & Hyunjin

Samu

Kanka vapmir köylü oyunu oynayacağız, sen de gelsene

Hyunjin

Aslında bana da iyi olurdu

Samu

Alıyorum o zamaaan
Ama ondan önce, biri başkan
seçiliyor ve özelden vampir seçtiğine
vampirsin, doktor seçtiğine doktorsun
diyor geri de kalanları köylü oluyor işte
klasik

Hyunjin

Tamaam

Vampir köylü 🧌

Samuelaqqqa sizi ekledi.

Felix

Hoş geldin

Jeongin

Hoş geldin !!

Changbin

Hoş geldin

Hyunjin

Hoş buldum

Minho

Changbin, bu oyun sen vampir değilsen Jisung'u sikeyim

Jisung

Götümden ne istiyorsun piç

Samu

Susun şurda oyun oynicaz

Kim kaptan olmak ister?

Felix

Ben olayım ben

Samu

Tamam yavrum

(Texting yazmayı sevmiyorum, kısa keseceğim.)

İlk tur başladı, hepsini izledi pür dikkatle Hyunjin. Tartışmalarını izledi. Hepsi işsiz genç gibilerdi, kendini hayatını hatırlayınca yüzü düşmüştü. Bu işe hakim gibi çalışıyordu. Neyseki en sonlarda oylamalarda katılımcı olarak yarıştı ve en son o da çıkarıldığında çok isyan etmişti. Çünkü kendisi değildi. Sonuç olarak vampir, yani Samu kazanmıştı. Gülerek devam ettiler. Birkaç tur sonra doktor olmuştu Hyunjin. İlk bir şey olmanın heycanını yaşarken bu sefer kaptan Samu olandan mesaj gelince kimi kurtaracağını soruyordu. O da hesapları incelerken birinde takılı kalmıştı.

Lee Minho.


Hayat bundan sonra sana gülüyor gibi olacak Hyunjin. Kendini neye sürüklediğinin hiç farkında değilsin.

Disaster || HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin