★
"Yazdım!"
Gülerek arkadaşlarına döndüğünde telefonunu arkadaşlarına göstererek Altay ile olan sohbetini göstermişti. Barış'da onun bu haline gülmeye başlamıştı. Ortamda tek neşesiz davranan İcardi'ydi. "Fernando bana da İsmail'i ayarlarsın artık."
"Gerizekalı mısın? Sen İsmail ile aynı bina de oturuyorsun her gün kızlarla flört edeceğine İsmail ile edebilirsin."
Barış göz devirerek Nando'nun elindeki telefonu çekip mesajları okumaya başladığında Nando'nun gözleri İcardi'de dolaşmıştı. Gözlerini Barış'a çevirdiğinde sırıttığını görmüştüm. "Neye sırıtıyorsun lan?" Yavaşça Barış'ın yanına yaklaştığında İsmail'e yazdığını görmüştü. Kafasına vurup telefonu elinden aldığında ters ters bakıyordu Barış'a. "Salak mısın amına koyayım benim adıma niye yazıyorsun çocuğa piç."
Barış'ın İsmail'e neler yazdığını okurken arada ters ters bakıyordu Barış'a. "Ya ama Fernando." Barış'ın mızmızlanıp Nando'ya yaklaşması ile Nando sohbeti bitirip telefonunu kapatmıştı. Barış ona doğru adımlamayı bırakıp oflayarak geri yerine oturmuştu.
"Ergensiniz yemin ederim." İkisinin gözleri sabahtan beri konuşmayan İcardi'ye kaymıştı. İkili kaşlarını çatarak İcardi'ye bakıyordu. "Hayırdır ne oluyor sana?"
Nando konuştuğunda İkili hâlâ ona sorgular bakışlarını atmaya devam ediyordu. İcardi izlediği televizyonu kapatıp koltuktan kalktı. Ona hâlâ sorgularcasına bakan arkadaşlarına bakıp bıkkınça nefesini verdi.
"Yok bir şey, Siz eğlenmeye devam edin ben yatacağım. Ses çıkartmayın sikerim belanızı." İcardi odadan çıktığında ikili birbirlerine bakıp göz devirmişti. İcardi'nin kapattığı televizyonu Barış açıp sesini de kaldırarak İcardi'nin odasına ses gitmesini sağlamıştı. İcardi bağırmaya başladığında ikili kahkaha atmıştı.
Barış düzgün bir film açtığında Nando'da yiyecek bir şeyler getirmişti. İkili film izlerken Nando'nun gözleri kapanmaya başlamıştı. Uykuya daldığında gelen bildirm sesi ile gözlerini açmıştı tekrardan.
Telefonuna baktığında birkaç saat önce yazdığı mesaja Altay'ın daha yeni cevap verdiğini görmüştü. Yani cevap vermemişti daha doğrusu mesajına ifade bırakmıştı sadece.
Nando telefonunu kapatıp koltukta uyuyan arkadaşına göz gezdirdikten sonra ortalığı toparlayıp Barış'a karışmadan kendi odasına çekilmişti.
""
Yorucu antrenmanından sonra kendisini çimlere atıp gözlerini kapatmıştı. Yavaş yavaş yağmaya başlayan yağmur damlaları boynundaki tere değiyordu. Gözlerini açıp yanına gelen Barış'a bakmıştı.
"Bana geliyorsun."
Arkadaşının emir verir gibi konuşması ile kaşlarını çatıp yanındaki su şişesini kafasına fırlatmıştı.
"Eve mi atıcan lan beni?" Dalga geçercesine konuşması ile Barış gözlerini devirmişti. Fernando'nun fırlattığı şişeyi alıp içindeki suyu Nando'nun kafasından aşağı dökmüştü. "Eve atsam seni mi atarım lan? İsmail'im var benim."
Arkadaşının dediklerine sahte bir şekilde kahkaha atıp dudaklarını yaladıktan sonra konuşmuştu."Herkes ile konuşmaya gelince utanmaz arlanmaz olup İsmail ile konuşurken iki kelimeyi bir araya getiremiyorsun sen nasıl eve atacaksın onu acaba?"
Barış Fernando'ya ters ters bakıp fazla sert sayılmayacak bir şekilde ayağına vurmuştu. "Sana bana geliyorsun dedim bitti uzatma lafı."
Barış Fernando'nun yanından kalktığında Fernando arkasından gözlerini devirmişti. "Emredersiniz paşam." Diye arkasından bağırdığında Barışın kahkaha seslerini duymuştu. gözlerini kapatıp birkaç saniye daha çimenlerde uzandıktan sonra çimenlerden kalkıp soyunma odasına ilerlemişti.
""
Barış'ın evine girdiğinde kapıda gördüğü pablo'yu sevmeye başlamıştı. Pablo'yu kucağına alıp salona girdiğinde gördüğü yüz ile şaşkınca Barış'a bakmıştı. Barış Nando'ya alaylı bir şekilde bakıp gülümseyerek göz kırpmıştı.
Kaşları çatık bir şekilde ona bakarken az da olsa ne yapmaya çalıştığını anlamıştı. Kucağındaki pablo'yu bırakıp Barışın yanına oturmuştu. Barışın kulağına eğilip bakışlarını karşısındaki ikiliden çekmişti.
"Altay'ın geleceğini söylememiştin." Demişti kısık ses ile. Barış yavaşça ona doğru dönüp omuzlarını silkti. "Tamamen tesadüf."
Barış ikisine bakıp gülümsemeye başladığında gözleri İsmail ile birleşmişti. İsmail'in yüzünü incelemeye başladığında kolundan dürtülmesi ile kendisine gelmişti.
Nando'nun yanından kalktığında kendisine merakla bakan üçlüye göz gezdirmişti. "Atıştırmalık bir şeyler hazırlayacağım." Deyip salondan çıktığında İsmail'de arkasından çıkmıştı.
Nando gözlerini Altay'a çevirdiğinde telefonuna bakmasını fırsat bilerek yüzünü incelemişti.Altay izlendiğini hissettiğinde gözlerini telefondan çekerek Nando'ya bakmıştı. İkili hiç konuşmadan sessizce bakışmaya devam ederken içeri giren İcardi ile bakışmaları bozulmuştu. Bi süre daha Nando'yu inceledikten sonra gözlerini yeniden telefonuna çevirmişti.
""
Bölüm sonu.Düzeltmeden atıyorum yazım yanlışı olabilir.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you really love me? | Altay& Muslera
Teen FictionAltay bayındır & Fernando Muslera