0.1

74 10 4
                                    

★

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes birbirine alışmaya başlamıştı.
Önceden de birkaç sohbetleri olduğu için bu onlara zor gelmemişti. İzledikleri filmden bir şey anlayamıyorlardı çünkü Barış filmi izleyip bitirdiği için sürekli bir şeyler söylüyordu.Ortama sonradan Mert Hakan'da katılmıştı.

Nando dizlerinde hissettiği şey ile bakışlarını dizlerine çevirmişti. Karşılaştığı görüntü ileşaşkınca gülümsemişti. Nando odağını filmden alıp Altay'ı izlemeye başladığında Altay yabancılık çekmeden kafasını iyice Nando'nun dizlerine yerleştirmişti.

Nando bakışlarını Altay'dan alıp filmi izlemeye başladığında. Bir elini yavaşça Altay'ın saçlarına atmıştı. Altay'ın saçlarını yavaşça okşarken ters tepki vereceğinden korkmuyor değildi.

Dudaklarının kenarları kıvrılmaya başladığında heyecandan kasılıyordu.

Kafasını geriye doğru atıp Altay'ın yüzünü incelemeye başlamıştı. Gözleri dudaklarından durduğunda içindeki öpme isteğini bastırmaya çalışıyordu.
Rahatsız olmasın diye nefeslerini bile düzenli almaya çalışıyordu. Kalbi göğüs kafesinden çıkacak gibi atıyordu.

Altay saçlarındaki el ile mayışıyordu. Gözlerini kapatmamak için zor duruyordu. Film bittiğinde etrafındaki arkadaşlarını umursamadan kafasını Nando'nun yüzüne çevirmişti. İkili sessiz bir bakışmanın içine girmişti.

Onlar konuşmuyorlardı ama gözleri her şeyi anlatıyordu.

Nando sadece maçlarda konuştuğu birinin böyle yapmasına şaşırmıştı ama şikayetçi değildi. Çocuk gibi hissediyordu, ki bu saklamaya çalışsa da belli oluyordu.

Gelen öksürük sesi ile ikisi de gözlerini o tarafa çevirmişti. Altay Fernando'nun dizlerinden kalkıp üzerini düzeltmişti.

Nando tüm bakışları üzerinde hissediyordu. Dudaklarını ısırarak kimseye bakmadan koltuktan kalkıp salondan çıkmıştı.

""

Nando ne ara birleşip sevgili olduklarını anlamadığı arkadaşlarına bakıyordu sorgularca. Kollarını önünde birleştirip kaşlarını çatmıştı. "Barış ilk evine geldiğin gün sana bir şey mi yaptı yoksa? Ne ara sevgili oldunuz?" Nando saçma tahminlerinden birini daha ortaya attığında ikili gözlerini devirmişti.

"Fernando anlattığıma pişman etme." Nando ikisinin masanın üzerinde birleştirdiği ellerine bakıp arkasına yaslanmıştı. Hâlâ ne ara sevgili olduklarını anlamamıştı. "İyi." Demişti sadece. İkilinin birbirlerine aşık bir şekilde bakmalarını izliyordu sessizce.

İkisini izlerken nasıl sevgili olduklarını düşünüyordu. Aklından tahminler üretiyordu. Tahmin ettiğine göre barış'ın ondan sakladığı bir şey yoktu ya da o öyle hissediyordu.

Bir süre ikisini izlemişti. Sürekli birbirlerini öpmeleri ile iğrenmiş gibi yapıp ters ters bakmıştı arkadaşlarına.

Gözlerini arkadaşlarından alıp etrafta gezdirmeye başlamıştı. Yanındaki sandalyenin çekilmesi ile bakışları o tarafa dönmüştü. Direkt kahve irisler ile buluşmuştu gözleri. Dudağının kenarı kıvrılırken gözlerini kıvırcığın yüzünde gezdiriyordu. Masaya yavaşça vurulması ile ikili bakışmalarını kesip arkadaşlarına bakmışlardı.

"Ev değil burası, herhangi bir gazeteci çıkıp sizi çekebilir."Barış'ın konuşması ile Fernando etrafını incelemeye başlamıştı. Bu onlar için iyi olmazdı. Çünkü henüz ikisinin arasında hiçbir şey yoktu.

"Öpüşüp koklaşan sizsiniz." Altay'ın konuşması ile İsmail biraz daha  Barış'a yanaşıp elini tutmuştu."Biz sevgiliyiz."
İsmail'in konuşmasından sonra Nando'nun gözleri tekrardan Altay ile kesişmişti.

Nando Altay'ın kahve gözlerine bakarken sadece bir şeyi düşünüyordu. O da ikisi hakkında İsmail gibi konuşabilecek mi diye düşünüyordu.

Aklı buna imkansız dese de kalbi olacaklarına inanıp aklını susturuyordu.

""
Bölüm sonu.

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Do you really love me? | Altay& Muslera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin