1-Hiç Bir Şeyden Haberimiz Yok!

18 3 8
                                    

öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Bu kitap değil kurgu değil bu wattpad'deki ayaklanma farkındalık artık. ve artık ben bir şeyleri kafamda kurmaya başladığımdan şüphelendiğim için de buraya yazmak istedim. hemen geçiyorum.

hiçbir bok bilmiyoruz. her şey yalan. biz artık bence bir denekiz. kimseye güven yok artık burada baştaki kişilere ayriyetten güvenmiyorum. çok değişik şeyler oluyor. artık gerçekten kafamda kurmaya başladığımdan şüphelenmeye de başladım.

Instagram'da takılıyordum öyle videoları falan izliyordum. üst üste sanki Allah'ın bir oyunu bu bana. böyle üst üste sürekli birbirine bağlantılı videolar geliyor. o nasıl ya diyeceksiniz. bir tane video gördüm Türkiye'de bir yerde neresi olduğunu unuttum. bir adam gökyüzünü çekiyor böyle kara bulutlar toplanmış gökyüzü morunsu bir şey değişik. en fazla 3 video sonra. simpsonlar var bilirsiniz. aynı kara ve bulutlu videosu geldi.

Ben kafamda mı kuruyorum bunları yoksa... hiçbir şey bilmiyorum biz bilmiyoruz her şey üstler biliyor ya herkes bu oyunun içinde ve biz sadece bir piyonuz. herkes her şeyi biliyor her şeyi bilmeyen tek kişi kimler biliyor musunuz. vatandaşlar biz. biz hiçbir şey bilmiyoruz biz sadece piyon olarak kullanıyorlar.

isim vermek istemiyorum çünkü bu kurgunun kapatılmasını istemiyorum. baştaki kişilerden partilerden çok şüpheleniyorum asla güvenmiyorum onlara. mesela ben Cumhurbaşkanı seçimlerinde oy vermek istemiyorum hiçbirine güvenmiyorum. hani birbirlerini kötülüyorlar ya ve kanıtlarla işte bunlar bu yönde kötü diyorlar ya. yok kanıtları kendileri yapıp kurgulayıp bize veriyorlarsa ve biz bunlara mal gibi inanıyorsak.

hayır yani... çok büyük şeyler olacak gerçekten büyük şeyler olacak hazırlık yapmalıyız artık. mesela benim bir fikrim var vatandaşların silahlandırılması. nasıl yani Bu vatandaşlar güvenilir o vatandaşlar olacak gizli gizli bu vatandaşları kimseye söylemeden sınava geçirecekler. vatan haini olamayacak kişileri seçip silah eğitimi vermeleri gerekiyor bilgi vermeleri gerekiyor bunlar çocuk olsa dahi. bizim kendimiz savunmayı öğrenmemiz gerekiyor.

mesela savaş çıktı. Ne yapacaklar küçücük çocuk kendini koruyamayacak.ölüp gidecek belki o çocuk ileride bizim çok işimize yarayacak bir bilim insanı bir askerimiz olacak ya. tabii ölüme kimse karışamaz ama o tabii Allah'ın hikmeti. ona bir şey demiyorum ama en azından önlemimizi almalıyız değil mi.

mesela her mahallede gizli bir yer olmalı silahların olduğu bombaların olduğu yer altında gizli odalar olmalı. Bu gerçekten bu benim yazdığım bence hayata geçirilmeli. herkesin gözü kör olmuş herkes para para para. Bizim de gözümüz kör olmuş bizim de gözümüz sadece kitap görüyor kitap okuyalım kitap okuyalım kitap okuyalım.

Ben de bu kitap okuyalım kitap okuyalım kitap okuyalım bunların içindeyim. Ama artık gözümüzü açmalıyız. büyük şeyler olacak ve biz asla kendimizi koruyamayacağız. kölelik bence tekrar başlayacak ya biz şu an hatta köleliyiz.

bizim acil bilinçlenmemiz lazım bu toplumların bilinçlenmesi lazım. sadece Türkiye için demiyorum Amerika Fransa İtalya her yer. yaşlı çocuk demeden herkes. bilinçlenmeli çünkü biz hiçbir şey bilmeden yaşayıp gidemeyiz bizi piyon olarak kullanmamalılar. ayaklanma çıkartalım da demiyorum tamam bu düzeni daha çok bozar. bilinçlenmeye başlamalıyız.

bakın ben daha 14 yaşında bir gencim ben bunları düşünmemem lazım değil mi. ama düşünüyoruz işte hayat bok yoluna ilerliyor hatta ilerlemiyor bok yolunda direk. isim vermeden yazmak da çok zor. Ama isim vermemeliyim ki bu kitap kaldırmasınlar.

şu an hatta bunları yazıyorum diye Wattpad hesabıma alabilirler elimden. toplumun bilinçlenmesini istemiyorlar bilelim istemiyorlar. bu savaşlarda bence bir oyundan ibaret her şey zaten yüzyıllar önce planlandı ve bunları işleme sokuyorlar. bu aralar daha çok olaylar olmaya başladı planlarında daha çok ilerlemeye başladı.

ya bu oyunun içinde türkiyede oyuncu konumunda olabilir ya. Ben vatanıma çok bağlı biri olarak Bu vatanı yöneten baştaki kişiye güvenmiyorum ya.

bir tane haber görmüştüm. Atatürk genç yaşlarda bilmem ne savaşında ölmüş onun yerine amerikanlar birini geçirmiş. Türkiye çok benzeyen sarı saç mavi göz birini geçirmişler hayır belki o Atatürk'ün kulağını bile olabilir ya düşünsenize.

ne yapacağız biz ya ne yapabiliriz. bilinçlendirmeliyiz herkes bilinçlenmeli. sürekli söylüyorum bilinçlenmeliyiz diye ama gerçekten bilinçlenmezsek bizi piyon olarak kullanmaya devam edecekler. ama piyonlar da oyunun sonunda vezire dönmesini bilir. biz de bunu yapmalıyız.

arkadaşlar bu kurguyu yayalım. söylediklerimi yayalım. biz bilinçlenmezsek Dünya bok çukurunun içine daha da batacak. bakın bok çukuruna batacak demiyorum daha da batacak diyorum çünkü zaten dünya o bok çukuruna batmış, çıkartamayız.

O yüzden bu kurgumu paylaşayım yayalım böyle konuşalım biz sizin yorumlarınıza dikkate alarak buraya ekleyerek. bilinçlenelim en kısa zamanda lütfen.

konuma geri dönüyorum ben şu an. bir tane video daha gördüm. yabancı uyruklu bir adam röportaj yapıyor biriyle. diyor ki biz hiçbir şey bilmiyoruz her şey yalan. diyor işte Bu kalp kan pompalamıyor akciğerlerimiz kan pompalıyor kalp sadece bir kapakçık görevini görüyor. biraz düşünce mantıklı gerçekten. ondan sonra saçlarımız sadece taramak için öyle bir şey değil. onlar sinir sistemimizden bir parça biz onları tanıyarak sinir sistemini harekete geçiriyoruz.

her şey yalan. bu hayatta babanıza bile güvenmeyeceksiniz demişler ya... güvenmeyin!

Bir de şu an okuyan var lütfen yazdıklarımı dikkate alın öyle sıradan aman bir genç yazmış da, Ergen Ergen şeyler yazmış demeyin ya bunlar gerçekler! gerçekleri yazmak Ergen Ergen şeyler oluyorsa siz önce kendinizi sorgulayın bir beni sorgulayacağınıza.

Bu arada mutlaka yorum yapın kendi fikirlerinizi belirtin biz böyle fikir aracılığı ile daha çok bilinçleneceğiz.

yorum satırı

yukarıya yorum satırı bıraktım yazın kendi fikirlerinizi benim fikirlerimi eleştirin yoksa biz asla bilinçlenemeyeceğiz.

şu anlık konuşmam burada bitiriyorum. yarın veya ertesi gün gene yazarım böyle şeyler. kendinize iyi bakın yaşamaya çalışın ölmeyin çünkü bilinçlenmemiz gerek bizim. hepiniz Allah'a emanet görüşürüz...

ve hesabım kapanırsa bilin ki sırf bu yazıları yazdım diye. eğer benden bir hafta iki hafta boyunca haber alamazsınız bilin ki bu yazıları yazdım toplamı bilinçlendirmek için bu yazıları yazdım diye. lütfen beni tek bırakmayın Siz de yazın fikirlerinizi düşünce özgürlüğümüz yok mu bizim insan haklarımızda. yazın...

Bu arada ciddi söylüyorum eğer benden gerçekten 1-2 hafta haber alamazsınız bilin ki ya da hesabıma ulaşamazsınız bilin ki sırf bu yazıları yazdım diye...

yaşamaya çalışın Allah'a emanet olun...

Eleştirme TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin