Bazı hisler..

14 2 0
                                    

Aytac Çakırın dilinden;
Artık Yeni hayatım başlamıştı.Şu anda Leyla'yla lojmanda aynı evde kalıyorduk.
"Hadi Leyla amma çabuk ol ilk günümüzde gecikmeyelim"diyerek Leylayı kaldırmaya çalışıyordum."Off tamam kalktım yaa" diyerek Leyla yatağından kalktı ve beni sürükleuerek odasından attı.Bende kendi odama gittim ve kıyafet seçmeye başladım.Ve sonunda kıyafetlerimi giyinib mutfaka gittim
Aytacın kombin;

Ve sonunda kıyafetlerimi giyinib mutfaka gittimAytacın kombin;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Leylanın kombin;

Mutfaka geldiyimde Leylanın uyuklayarak yemek yediğini gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mutfaka geldiyimde Leylanın uyuklayarak yemek yediğini gördüm.Ona sırıtarak baktım ve Bende oturub kahvaltımı etmeye başladım.Kahvaltımız bittikten sonra Hakkari Askeriyesine ,Haluk Albayın yanına yol aldık.Haluk Albay benim babamın yakın Arkadaşıydı her zaman babam onu bizim eve yemeğe davet ederdi.Şimdide yaşasaydı belkide Yine davet ederdi...

Artık Askeriyenin kapısındaydık.Ve Haluk Albayı bekliyorduk.Kapıdaki Askerlerin baş selamı verdikleri yöne baktığımda Karşımda Haluk Albayı ve yanında iri-yarı bir Asker gördüm.Sanırım üst rütbeli birisiydi.Neyse bunlar beni ilgilendirmiyor.Haluk Albay ve yanındaki Asker artık karşımdaydılar.Ben Haluk Albayın elini öpdüm ve sonra sarıldım oda sarılmama karşılık vererek konuştu."Güzel kızım benim Aytacım Nasılsın?" "İyiyim Albayım siz nasılsınız?" "Bende iyiyim kızım arkadaşınmı?"diyerek yanımdaki Leylayı gösterdi bense "Evet arkadaşım Leyla" Leylada benim önüme geçerek Albayın elini öpüp geri çekildi.Benim bakışlarım ise Albayın yanında duran Askere deydi.Askere baktığımda zaten bana baktığını gördüm.Ben hemen gözlerimi onun gözlerinden çektim." Hadi kızım gelin odamda bir kahve içelim" Ben ve Leyla Albayın bu dediyini başımızla onayladık ve onu takib etmeye başladık.Askeriyeye girmemizle Askerlerin bize baktığını gördüm.Hepsi bir taraftan Albaya baş selamı veriyor bir taraftanda bize bakıyolardı.Hemen yanımdan bir ses yükseldi"HEMEN ÖNÜNÜZE DÖNÜP İŞİNİZE BAKIN!" Bu Albayın yanındaki Askerdi.Sesi çok kalın çıkmıştı.Şahsen ben bir az tırsmış ola bilirim...Neyse Albayın odasına geldik ve karşı koltuklardan birine ben birine Leyla oturdu.Albayda hemen yerine geçti.Tam yanımızdaki Asker gidecekken"Akkurt gitme seninle konuşmam gereken bir mesele var"diyerek Albay onu durdurdu."Emredersiniz Komutanım!" Dedi ve Albayın hemen sağ yanında durdu."Albayım biz Leylayla buraya atandık" " evet Albayım"diyerek Leyla beni onayladı."İyide Ay yüzlü kızım buralar çok tehlikeli bölgeler size burada zara gele bilir" " Albayım buradaki insanların bizim gibi doktorlara ihtiyaçları var" " Biliyorum Kızım amma siz yinede dikkatli olun ve ne zaman köylere gitseniz bana haber verin yanınıza güvendiyim askerlerden gönderiyim" "Tamam Albayım söylerim.Neyse Artık biz kalkalım sizinde işleriniz vardır" " Ne zaman gelmek isterseniz gelin güzel kızım" Albayın bu dediyine gülümsedim."Akkurt hamfendilere çıkışa kadar eşlik et" " Emredersiniz komutanım" Diyerek bize kapıyı işaret etti.Önden Leyla Arkadansa ben,benim arkamdansa Akkurt dedikleri Asker kapıdan çıktık.Ben çıkışa doğru ilerlerken üstümde bakışlar hissettim ve Bana bakan kişinin O Asker olduğunu gördüm.Biz artık çıkış kapısına gelmiştik ve ben sessizliği bozarak " Teşekkür ederiz eşlik ettiğiniz için" dedim ve oda bana karşılık olarak "Rica ederim" diyerek bizim yanımızdan uzaklaştı.Bizse taksiye binerek hastaneye doğru yol aldık...

                                 ****

Kerim Akkurtun dilinden;
O kızı gördüğüm anda içimde bir kıpırtı hiss etdim amma kafama fazla takmadım.Gözleri Aynı ormanın o güzel yeşilliğini andırıyordu.'Kerim kendine gel' diyerek kendimi ayılttım bu gün tim ile göreve gidecektik ve görev bilgilerini almak için Albayın odasına gidiyordum.
İşte o mehşur olan «PENÇE TİM»
Kıdemli Üsteğmen«KERİM AKKURT»
Üsteğmen«ARAS KARA»
Teğmen«YAVUZ KANDEMİR»
Astubay başçavuş«METE ARSLAN»
Astubay Kıdemli Üstçavuç«EYMEN ÖZSOY»
Astubay Kıdemli Çavuş«ELA YALÇIN»
Astubay Çavuş«YİĞİT YILMAZ»
Biz PENÇE TİMİZ

Albayın odasının karşısına geldim ve kapıyı tıklattım içeriden "Gel" sesi geldiğinde içeriye girdim. " Evet Akkurt bu göreviniz bir az zorlu olacak amma bu görevin üstesinden layığıyla geleceğinize eminim" " Sağolun komutanım" "Terör örgütü başçısı olan Pavip'in sol kolu olan Orrel'i yakalayacaksınız.Orrel'in bilgileri bu dosyada var" dedi Albay ve bana dosyayı uzattı."Sağolun komutanım" diyerek odadan çıktım.Timin yanına gittiğimde sohbet ettiklerini gördüm."Lan yeter siktir git başımdan!Sana ben niye kız tavlamaya yardım edecekmişim!"Yavuz birden Mete'nin üstüne resmen kükredi "Yav komutanım azıcık yardımcı olsanız olmazmı?"Diye Yavuza yalvarmalık bakışlarla söyledi Mete."Daha kaç kes söyliyecem!SİKTİR GİT BAŞIMDAN EĞER GİTMESSEN ŞİMDİ SENİ BURDA SİK-" Yavuz cümlesini tamamlamadan odaya ben daldım."Komutanım  yeni görevmi var?" Diye Sordu Aras yatağından kalkarak"Evet hazırlanın gidiyoruz"......

                                      ****
Evet bu bölüm burda bitmiştir
Diger bölüm daha heyecanlı olacak
Beklemede kalın✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimin OrtasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin