Prădători..
Casa noastră cât de circulată este în fiecare zi de hoți de buzunare, tâlhari cu experiență, veterani în arta furtului de bijuterii, mașini, arme, tehnologie, droguri, femei și combustibil, mă duce gândul la o închisoare de maximă siguranță.
Mulți din ei sunt prădători, care lucrează la comanda familiilor din Organizație. Prădătorii cu experiență lasă în urmă dezastre majore când, jefuiesc.
Lasă bancherii cu ochii în soare. Muzee fără piese de mare valoare și de colecție. Branduri de lux fără piese de colecție. Sunt Organizații de Furt la Comandă, care acționează pe principiul: o mână spală pe alta!
Pe principiul ăsta mergea tata când, își punea la punct un furt de proporții uriașe. Și totul mergea strună când, avea un plan bine gândit pus la punct. Nu se arunca cu capul înainte fără să aibă un pont sigur. Pericolul poate sta după colț. Și nu-și permitea să piardă personal. Tatălui meu nu-i place să verse sânge, excepție fac cazurile când n-are o portiță de scăpare.
Așa cum face o regulă scrisă cu litere mari și îmbibate de sânge, Chad. Fratelui meu îi place să se arunce cu capul înainte, fără să se gândească la consecințe. Și sunt persoane din jur, care au de suferit în urma teribilismului său.
Îl urmez pe Cameron în biroul lui. Are unul acasă după ce tata i-a predat lui afacerile familiei, fiind primul născut. Îmi șterg palmele asudate de blugi, din cauza agitației ce mă devorează pe interior. Am dat-o în bară aseară.
Totul numai din cauza lui Chad.
Un act de teribilism din partea mea.
Suntem copiii renumitei familii Dormundt. O familie care la exterior se ocupă cu fabricarea bijuteriilor de lux, la comandă și-n format unic în lume. Dar… Cum am zis, este doar un paravan. Afacerile familiei sunt de fapt furtul mașinilor de lux. Mașini de colecție. Bolizi unici. Piese rare.
O afacere care aduce bani grei în contul familiei. Dar și un risc enorm. Sunt greu de condus aceste afaceri. Poliția, FBI, CIA-ul sunt mereu pe urmele noastre, dar tata mereu a avut un plan de rezervă. Peste tot se găsește indivizi cu insignă ușor coruptibili. Dacă știi cum să apeși pe butoane, scapi basma curată. Și mereu am scăpat. Asta este lumea în care trăim.
Inima mi se scufundă în piept.
Doar cât mă gândesc, că aseară am fost ușor de influențat. Și Chad s-a cam distrat pe seama mea. Am sustras, mașina lui Maximilian. Idiotul ăla cu care își pierde timpul varmea Violla, nepoata mamei.Și la cât de proastă de gură poate fi, i-a făcut un scandal monstru tatei acasă. Și cum el este omul corect și drept, mi-a făcut o ditamai morala. Acum, sunt sigură că urmează o mustrare marca Cameron. Imbecila aia, parcă nu știa că totul a fost o farsă? Aveam de gând să i-o înapoiez. Dar asta este Violla, face scandal din nimic.