"Gerçeğe bir nefes kadar yakın, hayata bir kaf dağı kadar uzaktım. Evet o başlangıç benim sonum oluyordu! Kalbim atıyordu ama yaşamıyordum ,Nefes alıyordum ama boğuluyordum. Peki ya bundan sonra beni ne bekliyordu?"
3.BÖLÜM
•3 YIL ÖNCE
Alazın yanına ilerleyecektim ki bi anda söylenen bi söz ile dünyam başıma yıkıldı...
"İpek; Ya eskisi gibi olsak ne olur ,seni özledim."
"Alaz; Hayır İpek olmaz!"
"İpek; Devin öğrenince ne olacak sanıyorsun!"
"Alaz; bir şey olmayacak çünkü Devin hiç bir zaman ögrenmeyecek! yıllar önceki bir meseleden bahsediyoruz İpek !"
Kulaklarım neler duyuyordu! bana hayallerinde benim olduğumu söyleyen adamın hayalindeki asıl kadın ben değilmiydim? bana neden yalan söylemişti? öfkeyle yanlarına gittim.
Yüksek bir sesle
"NE OLUYOR BURADA!" Diye bağırdım"Alaz; hayatım bir şey olduğu yok işten konuşuyorduk sadece"
"Benim bilmemem gereken ve yıllar önce olan iştenmi konuşuyordunuz ALAZ!"
Dedikten sonra birbirlerine baktılar.
Bir açıklama bekliyordum sadece bir açıklama! ama susuyorlardı."Ben sizin aşkınızı böldüm sanırım Alaz'ın hayatına girerek!" Dedim
arkamı dönüp hiç geriye bakmadan hızlı adımlarla kapıya ilerliyordum
Taksiye binip eve gittim . Ne yaşamıştım ben az önce?kız arkadaşım ile sevgilimin, eski sevgilisi olmasınamı yoksa bunu bana söylemeyip yalana söylemelerine mi sinirleneyim bilmiyordum ama ikisinede çok öfkeliydim sadece bundan emindim.
Salonda dönüp duruyordum ve birden evin kapısı açıldı, Evet alazdı ondan başka kim eve anahtarla girebilirdi ki zaten. Nasıl açıklayacaktı bu durumu merak ediyordum doğrusu! İçeri girmişti üstünde takım elbise vardı ceketini çıkarıp bir yere fırlattı"Alaz; Papatyam bak olay göründüğü gibi değil"
Artık papatyam demesi bile içimi soğutmuyordu o kadar öfkeliydim ki. bunu bana nasıl yapar aklım almıyordu!
"NE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİL ALAZ İPEKLE ESKİ SEVGİLİ OLMANIZMI?!"
Bağırmıştım çünkü çok sinirliydim Alaz sesini yumuşatarak"Alaz; Senden önce sevgili olmuştuk
1,2 aylık birşey için birbirimizi üzmeye değer mi?""HAHA YILLAR ÖNCE SÜREN 1,2 AYLIK BİR İLİŞKİ NİYE TEKRAR GÜNDEME GELİYOR ALAZ NEDEN, NİYE!"
"Alaz ; İpek yanıma geldi ve tekrar olalım dedi-
derken sözünü kesip"SENDE KABUL EDECEKTİN DEĞİLMİ ALAZ!"
"Alaz; NE SAÇMALIYORSUN DEVİN TABİ Kİ KABUL ETMEYECEKTİM
BEN SENİ SEVİYORUM ORADA DA İPEĞE GEREKEN CEVABI VERDİM ZATEN."NEDEN BANA SÖYLEMEDİN İPEKLE SENİ NEDEN BANA DAHA ÖNCE SÖYLEMEDİN,NEDEN BENİM ÖĞRENECEK OLMAM SENİ BU KADAR KORKUTUYORDU ALAZ!"
"Alaz; SENİ KAYBETMEKTEN KORKUYORDUM DEVİN! BUNUN DÜŞÜNCESİ BİLE BENİ DELİRTMİŞKEN GERÇEĞİ OLURSA BENİ TERK ETMENDEN KORKUYORDUM ÇÜNKÜ" dedikten sonra ortamda sessizlik oluştu
Alaz içi giderek
"Alaz; benim gözüm senden başkasını görmüyor anlasana kadın ,anla artık " diyince gözlerim Alaz'ın dudaklarına kaydı"Alaz; Ben sensiz yapamam papatyam" diyince onunda gözleri dudaklarıma kaymıştı. O öyle diyince içim gitmişti . ortamı tekrar sessizlik kaplamıştı.
o sessizliğin ardından beni belimden çekip kendine bastırdı