selam herkese nasılsınız?.
hadi başlayalım☆iyi okumalarr♡
♤♡☆herkese merhaba öncellikle ben aylin yaşım 17 burcum terazi sevdiğim şeyler: şarkı söylemek,piyona çalmak,sevdiğim kişilerle vakit geçirmek, sohbet etmek, bügün memleketime gidiyorum ve bugün için çok heyecanlıyım şuan napiyorsunuz dersiniz trendeyim şuan saat 7 civarıydı varmamıza zon 1 saat kaldı.
kulaklığımı açıp şarkı dinlemeye başladım öylece boş yola bakıyordum
oraya kuzenlerimde gelicekti ve bunun için heyecanlıyım orda beli çok güzel eğleniriz diye düşünüyorum.tren durunca geldiğimizi anladım ve hemen oturduğum yerden kalktım
ve hemen valizlerimi çıkartarak aşağıya indik bizi dedemler bekliyordu ve onlarda gelip yardım edip valizleri taşıyıp arabaya koyuduk.1 saatlik eve varırız diye düşündüm ve öyle de oldu biz geldiğimizde bizi kuzenlerim ve teyzelerim karşıladılar
gülümseyerek içeri geçtik kuzenlerimin adı berk ve gece.adı gece 17 yaşında onla aynı yaştayız ay olarak büyüktü sadece burç koç olmak üzere sevdiği şeyler: şarkı dinlemek,kitap okumak yani bizim en sakin en sessiz geceydi biz konuşurduk o dinlerdi.
adı berk 18 yaşında sadece 1 yaş olarak büyüktü bizden burç terazi sevdiği şeyler: sohbet etmek, yemek yemek ve telefona bakmak
biz içeride otururken berk konuşmaya başladı.
berk: ee aylin anlat bakalım nasıl gidiyor hayat?.
aynlin: valla güzel gidiyor sizin nasıl geçiyor hayat?.
berk: iyi gidiyor bakalım.
gece: valla iyi gidiyor hayat eee anlat bakalım nasıl geçeti denizde gördük tatile girmişsiniz.
aynlin: he valla gittik çok güzel geçeti.
berk: eğlendiniz bakıyordum da.
berke kafa sallayıp önüme döndüm telefonuma bakıyordum ve kapıda şeyda teyze geldi.
adı şeyda'ydı yaş 41'di gecenin annesiy'di
hem teyzemdi hem süt annemdi beni kuçükken emzirmiş gecede süt kardesim oluyordu.şeyda: aynlin hoş geldin tekrardan.
aynlin: hoş buldum şeyda teyze.
ve odadan bişi alarak mutfağa gitti
berkin sesiyle onlara baktım.berk: kız gece ne gülüyon telefonda yoksa sevgilin mi var benden kaçmaz bak.
gece: uff saçmalama lütfen berk arkdaşım yazdi komik bişey olmadı gülüyordum ve sevgilm yok o ne alaka ya.
berk: bilmem ben valla neye gülüyorsan.
geceye bakarken göz devirdiğini gördüm ve gülerek telefonuma baktım. saat 8 buçuğa geliyordu ve biz hala telefona bakıyorduk.
biraz zaman geçince saat 10'na geliyordu ben tuvalate gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra içeriye girip berk ve gece sohbet ediyordu bende onlara katıldım.
berk: eee okul 1 ay var açılmasına okul için heyecanlımısınız?.
gece: hm evet heyecanlıyız büyüdük 11 sınıfa geçtik ben hala inanamıyorum ya.
aylin: valla bende inanamıyorum.
berk: valla ben son senem ben daha heyecanlıyım yks var.
gece: oo evet senin çok zor olacak belliki.
berk: aynen ya.
biraz konuştuktan sonra teyzemler kahvaltı hazır bağırdığinda hemem mutfağa geçip yemeğimizi yedik.
~vee hikayenin sonuna geldikkk nasıl buldunuz?
~acaba öbür bölümde nasıl olurrr bekleyip görelimmm.
• oy ve yorum yapmayı ve vermeyi unutmayalım lütfen♡☆
°görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurgu~
Teen Fictionselam herkese nasılsınız?. bu kitapta 18+ olucak bazen keyifli okumalar'♡☆