R28 - Antigona kope hrob

37 2 0
                                    

Pro: VABR28

Přečtené kapitoly: 4 (vše, dokončeno)

Cover:
Cover může působit jednoduše, ale je pro mě naprostý wow. Temné, tiché, děsivé – to z něho cítím a přesně to cítím i po celý příběh. Barvy sladěné naprosto dokonale. Vesmírnou loď bych sice v příběhu podle obálky na první pohled nehledala, ale v knihkupectví by mě jednoznačně oslovila!

Anotace:
Anotace okamžitě připraví čtenáře na to, co očekávat – vesmírná loď a romantická linka. Za mě super! Není příliš krátká ani dlouhá a působí příjemně. Vše dává smysl a je lákavá.

Gramatika, pravopis a styl psaní:
Chyby jsem nenašla asi žádné a styl psaní mě okamžitě uchvátil. To, jak dokážeš vykreslit emoce je nesmírně obdivuhodné! Rozhodně máš talent!

Postavy:
Vzhledem k tomu, že má příběh jen čtyři krátké kapitoly, nedokázala jsem se s postavami tolik seznámit. Přesto na mě všechny působily tak přirozeně a reálně!
Ema byla už od začátku romantická duše, která si mě získala v podstatě hned.
Kapitola z pohledu Cyrila se mi moc líbila (obzvlášť jeho popis, že se na lodi odehrává komedie. Zmínění kulis, jeviště a dějství... To se mi hodně líbilo!). Líbilo se mi, jak jsi u všech vypsal emoce a já se s nimi i za tak krátkou chvíli mohla sžít.
Poslední postavou, kterou jsem poznala, je Petr. Asi tě nepřekvapí, že jsem ho již od jeho kapitoly považovala za pěkného sičáka. I tak to ale nemění nic na tom, jak skvěle byl tebou napsán! A i přes to, že jsem ho rozhodně nevnímala jako kladnou postavu, velmi mě zaujal.

Děj:
Zpočátku jsem si říkala, že to nebude můj žánr. Příběhy z vesmírné lodi jsem totiž ještě nečetla. Zároveň jsem si ale říkala, proč nezkusit něco nového? A musím říct DĚKUJU. Děkuju za příležitost zjistit, že i takový příběh mě dokáže bavit! Hned v první kapitole mi běžel mráz po zádech. Ty emoce, myšlenky, popisy a přirovnání! To všechno bylo tak dokonale napsané, že jsem se cítila, jako bych byla přímo vedle Cyrila a Emy.
V další kapitole mě trochu zmátl skok z nehody na úplně jinou scénu. Nebyla jsem si jistá, jak jsem se tam dostala, kdy se co stalo... Působilo to trochu matoucím dojmem. Když takhle přeskakuji v čase já, odděluji odstavce třeba třemi hvězdičkami (***) nebo ••• a podobně.
Zůstávají však v příběhu emoce a jeden konkrétní úryvek si skutečně získal mou pozornost!

Zůstávají však v příběhu emoce a jeden konkrétní úryvek si skutečně získal mou pozornost!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Příběh je kratičký, taková jednohubka, ale neskutečně silný. Mrzí mě, že není delší, protože bych s Emou, Cyrilem a Petrem strávila klidně několik probdělých nocí plné čtením. I tak ale chválím, kolik emocí jsi zvládl do příběhu dát. Zvlášť, když je takto krátký!

Co se mi líbilo:
+ emoce tak dobře napsané, jako bych je cítila za postavy
+ přirovnání, která zněla skutečně dobře!
+ barvité popisy myšlenek postav
+ romantická linka
+ napínavé konce kapitol, které nutí čtenáře číst dál
+ změny pohledů, z nichž je příběh vyprávěn

Co se mi nelíbilo:
- bylo to krátké, potřebovala bych ještě několik kapitol s těmi třemi! 💜

Shrnutí:
Příběh je jednohubka na necelou hodinku. Taková rychlovka. I tak je plný emocí, zvratů a jednomu z něho po zádech leze mráz.
Mrzí mě, že nejde o delší příběh, avšak i v takovém provedení je dokonale sepsaný a velice mě zaujal.
Postavy byly tak neskutečně přirozené! Myšlenky, jako bych je slyšela! Úžasný výtvor a doufám, že máš v plánu něco podobného ve větším provedení! 💜

Recenzi vypracovala: Karin

Recenze (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat