Mindenki full csendben volt, várták a válaszom.
Végül remegeő kezekkel a számhoz emeltem a mikrofont, amit kisfiam hozott ide nekem és megszólaltam- Igen
Marci megfogta kezem majd felhúzta rá a gyűrűt
Én pedig csak ott álltam már ígyis kisírt szemekkel, ő pedig felállt és megcsókolt.
⋆ ⋆ ⋆
Tehát így történt az, hogy a Mvm dome triplázást eljegyzéssel fejezte be Marci.
Jelenleg pedig Augusztus 20.-át írunk és itt vagyok a kórházba és várom Marciékat, hogy jöjjenek, közben pedig próbálom kipihenni az éjszakát. Ugyanis 00:02-kor megszületett Szirmai Zsófia
Az egészben az volt a fura, hogy egy ideig éreztem a húgom jelenlétét majd amint gyerek sírás töltötte be a termet, eltűnt. Habár lehet csak képzelődtem.
⋆ ⋆ ⋆
Kis Marci is ma megismerhette húgát majd ő kiment Zoéval és egy picit Marcival maradtunk Zsófival. Elmeséltem neki, hogy mi volt szülésnél és ő is belekezdett mondanivalójába, ami úgy kezdődött, hogy "Emlékszel amikor aznap éjszaka egy Zsófi nevű lányt mutattam be anyának?"
Nem értettem hogy jött ez ide, de mondtam, hogy igen.
És akkor mondta el, hogy nem akármilyen lányt mutatott be anyukájának, hanem Szirmai Zsófiát, a kislányát.. és annyit mondott, hogy emlékezzek vissza húgom halála utáni hetekre.
Megmondta, hogyha egyszer összejövünk és komoly kapcsolatunk lesz és lesz egy lányunk akkor a húgom nevét fogja viselni.. és így lett.
Pedig én akkor azt hittem csak azért mondja, hogy jobb kedvem legyen.Este megint egyedül maradtam és láttam, hogy Marci rakott ki storyt
Megosztottam. És elgondolkodtam mi lesz..
Itt vagyunk 24 és 25 évesen egy 2 éves kisfiúval és egy 1 napos kislánnyal..
27.-én lesz az esküvő..
És így gondolkodás közepette aludtam el.⋆ ⋆ ⋆
Lezártuk a nyarat. Marcikát reggel elvittem oviba. Addig a férjem otthon alukált Zsófival.
De fura.. férjem..Gyors a boltot is megjártam, egy-két képet is csináltam azzal, aki felismert és odajött hozzám meg persze kaptunk jó kívánságokat. Valaki egyenesen elsírta magát az utcán, hogy mennyire régóta várt erre, hogy találkozzon velem vagy Pogival.
Összességében mindenki nagyon aranyos volt.Mire hazaértem addigra már Zoé meg Andris is nálunk voltak és Zsófikát babusgatták. Aztán a két fiú elment stúdiózni.
Zoéval átbeszéltük az éveket, vágjátok, honnan indultunk és hol vagyunk most.
Közbe Zsófit megetettem, barátosném megbüfögtette majd Zsofesz úgy döntött, hogy nyom egy gn-t szóval ő elaludt.És akkor eljött az a pont ahol úgy éreztem, hogy most kell megbeszélni
- Marcival sokat gondolkodtunk és az jutott eszünkbe, hogy lennétek-e ti Andrissal a két gyerkőc keresztszülei. - vezettem fel
- Ahww, persze, hogy leszünk! - ölelt meg
- Egyébként ti hogy vagytok? - kérdeztem
- Hát most kezdjük összeszedni magunkat, Andris azóta folyamat kedveskedik és úgy látszik minden okés.. - mondta
- Há' kedveskedjen is, mer' faszát levágom oszt akkor végképp nem lesz gyerek. - mondtam, mire Zoé felnevetett
Hogy is mondjam, érdekes dolgok történtek náluk.. mind a kettőjükre kihatott eléggé, Zoé pár napra át is költözött hozzánk, de aztán csak haza ment és milyen jól is tette, mert hát Andriska kishíján kinyírta magát amiért Kubaktól, tőlem is meg Zoétól is kapott egy alapos fejmosást, de nekem ígyis bevallotta cselekedete okát, hogy mi miért történt.
De ez nem az én dolgom, nekik kell megbeszélniük és rendezni a dolgokat.Hála nekünk nincs semmi problémánk.
A szülők örülnek az unokáknak.
Marcival minden okés köztünk.
Gyermekeink pedig egészségesek.
Ennél több kell?
Szerintem nem.És visszagondolva úgy mindenre, hálás vagyok amiért Zoé addig nyaggatott amíg fel nem kerestem Marcit, mert különben most nem lennénk itt, igaz nem volt egyszerű az út, de ez a miénk..
Na cucukáim, itt az utolsó rész, nem olyan hosszú, mint a többi, de úgy gondoltam már nincs értelme tovább húzni. Ha tetszett hagyj itt egy Vote-ot, véleményeket pedig várom, hogy kinek hogy tetszett a story.
Illetve szeretném tudni, hogy kit érdekelne egy kis plusz rész, ami leginkább Andrisékról szólna, hogy mik történhettek velük, plusz ott is lenne egy kis meglepi, DE persze csak akkor lesz, ha azt látom kommentekbe, hogy érdekelne titeket.
Csook💋
BẠN ĐANG ĐỌC
Együtt lent és a csúcson is
FanfictionSzNico, egy név, amely már most sok embernek ismerős lehet, hiába nem rég kezdte karrierjét.. Szerencsére a családja 100%osan támogatja őt, illetve egyetlen barátnője Zoé is, meg persze vannak még barátai, akik nos messziről, de küldik neki az erőt...