Aku seakan tidak percaya kenikmatan yang aku alami ini bersama ibuku sendiri.
Ibuku sangat rakus menghisap batangku, ibu bahkan menjilat batangku seperti aiskrim, adakalanya ibu juga menghisap telurku.
"Aemhhhhhh ermhhhhhhh" hisapan ibu semakin ganas, tanganku tidak berhenti menggentel dan meramas teteknya.
"Adik suka tak ? Aemmhhhhh" kata ibu seperti menggoda dengan nada manja.
"Arghhhhhh ermmhhhh sedap makk, sedap sngt mulut mak ni, isap kote adik lagi mak"
"Aermmhhhh nakal yaa adik ni dngn mak sendiri pun haa"
"Arghhhh adik dh stim sngt mak huhuhu"
Setelah hampir 10 minit mak mengulum btg aku, aku merasakan btgku sngt keras dlm mulut mak ku, sngat2 best,
Aku " ahhh mak berhenti sat isap btg adik mak"
Mak " ya awad adik ?"
Aku " mak sandaq sat kat seat kereta"
Mak pun bersandar,
"Mmuuahhhhhh adik nak lidah mak" kataku meminta ibu keluarkan lidah.
"Ermhhh muahhh yaa sayangg" kata ibu sambil mengeluarkan lidahnya.
Mulut kami kembali bertaut rapat saling menghisap lidah.
Aku menarik tngan mak dan letakkan pada btgku, dia seakan tahu terus melancapkan lembut btgku yang sudah dibasahi air liurnya tadi.
Tanganku perlahan menyentuh burit ibuku.
"Argghhhh adikk ermhhhhhh" kata ibu sambil tangan sebelahnya memaut rapat dileherku seakan tidak mahu melepaskan ciumannya.
Aku memasukkan jariku perlahan ke lubang ibuku, lubangnya kini dah sangat basah dengan perbuatan anaknya ini.
"Arghhhh adikkk"
"Ermmmhhhh pandai tak adik gosokkan lubang mak"
"Ermhhhh yaa pandai adikk" kata ibu smbil mengerang.
"Kenapa basah sangat lubang ni mak" kataku.
"Ermhhhh mak dah stim sangat dengan anak mak sorang ni haa" kata mak sedikit tertawa.
" adik sayang sangat dekat mak tauu, muahhhhhhhgg" kataku mencium bibirnya sambil menjilat lidahnya.
"Mmuuahhhhh yer adikk, mak sayang sangat dekat adikk arghhhhh adikk.. makk takkk..ahhhhh mak tk tahan syg" kata mak dengan nada sngt ghairah.
Aku melepaskan ciuman dari bibir mak dan berkata.
"Adik teringin sangat nak rasa air mak, bole adik jilatkan lubang mak ?" Aku bertanya.
"Ahhh yerr boleh adikk" kata mak
"Muahhhhhhhh terima kasih mak" kataku terus mencium bibirnya.
"Mmuuahhhh ahh yerr adik, sini cepat"
aku menunduk perlahan mengarahkam mukaku ke kangkang ibuku, aku menjilat perlahan dari bawah ke atas lubang burit ibuku, ibuku terus tersentak
" ahh adik"
Aku " slurrppppp yaaa makk, sedap takk ?"
Mak " ermmmm ahhhh sedapp dikkk "
Aku meneruskan jilat burit ibuku
"ermhhhh mak geli adik ermhhhhh"
" ermmmm sluurppppp tahan makkk"
"Arghhhhh adikkk gelii dikk"
"Aermmhhhhh geli ke sedapp makkk ?" Tnyaku berseloroh.
"Dua2 sayanggg, sedap sngat, basah habis burit mak"
"Slurpppp sedapp air mak" kataku
Aku meneruskan menjilat bahkan dngn lebih laju sehingga ibuku menutup buka kaki secara tak menentu, aku terus menjilat smbil mak memegang btg aku, ibu mengerang dngn sangt kuat, tangan kanan ibu menggenggam kuat btgku menahan lidahku di kangkangnya,ibu tiba2 menarik kepala ku rapat ke buritnya lagi kerana sngt ghairah dngn tindakan anknya ini
Setelah 10 minit aku menjilat burit mama, aku kemudian mnyuruh ibu ke belakang, lalu kami bercium sambil berpelukan di seat belakang, btgku kini berada tepat kearah perut ibuku, aku menggesel2 btgku ke arah mak,
Mak " adik nk jolok btg dlm mak ka ?"
Aku " ermmm mak nak adik jolok burit mak ka ?"
Mak " ermhhhh mak ikut adik,klw adik nk jolok mak tak kisah"
Aku tahu ibu ingin melengkapkan hubungan ini, aku berkata
Aku " mak, adik bwak masuk kote adik dlm burit mak naa"
Mak " ermhhhh okay tapi pelan2 tau adik"
Aku " iyaa ibu sayangg" kataku membuatku ibu tersenyum lebar mendengarnya.Aku membaringkan mak, aku dan mak saling melihat penuh cinta, aku perlahan lahan mengarahkan btgku kearah lubang burit mak aku, aku menjolok masuk perlahan lubang mak yg agak ketat itu, aku memasukkan btg ku sepenuhnya ke dalam burit ibuku.
Mak " ahhhh adikkkk, besaq jgk kote adik nihhh"
Aku " sedap dak btg adik mak ?"
Mak " ermmmm sedap sayng, mak syg adik sngt2"
Aku " adik lgi sygkan mak, i love you mak"
Mak "ahhhh i love you to adik"
aku melanjutkan lagi mencium bibir mak aku, aku menjolok lubang ibu sambil mencium mulut ibu, tngan aku meramas lembut tetek mak, mak mengisap lidah aku dngn sngt rakus kerena trlalu sedap menerima btgku di dalam buritnyaMak " ahh adik, mak tk tahan adik, sedap kote adik ermhhh ahhhh"
Aku " ermhhhh ahhh burit mak sedap mak, tk tahan btg adik duk terbenam dlm burit mak, ermhhhh"
Aku mendayung burit ibu selaju yg mngkin
Mak " ahh ahhh adik, adikkk mak tak tahan, ahhhhhhhh"
Aku menruskan henjutan smpai lah aku rasa ingin pncut
Aku " ahhh mak,adik pncut dlm mak nihh, ahhhh"
Mak " ahhhh adikkk ermmmmm adikkk cepat adikk"
Crett crett crett, btgku melepaskan maninya dengan sngt kuat ke dalam tubuh mak aku sehingga mak aku merasakan pncutan air aku di dalam buritnya, aku baring keatas mak
Dan mencium mak
Mak " ahhh adik puas ?"
Aku " ahhh adik puas sngt makkk, ermhhhh"
Aku trus mencium mak, sambil tnya
Aku "mak, nanti adik nak mak lgi bole kaa ?
Mak " ermhhhh bole tpi jngn smpai org tau jaa, ayah ka abang ka"
Aku " tkpa nnti kita kluaq lg cmni buat cmni nak dak mak ?
Mak " haa boleh mak ok ja"
Aku mencium bibir mak smbil kata, " mak, adik syg sngt kat mak, dan adik dh mula rasa sayang seorang kekasih dkat mak ermmm"
Mak " ermhhhh mak pun, syg adik sngt, dh rsa mcm adik ni suami mak tau"
Aku " ermmm nanti kita buat lagi tau sayang"
Mak " okay syg, mak tnggu adik mai raba mak ,
Aku " btw mak, tetek mak lembut sngt, adik geram sngt, lubang mak ermhhh best sngt, nnti adik nk mak isap btg adik lg tau mak"
Mak " btg adik pun sedap, keras sngt, besar plk tu msa msuk lubng mak, mak paling suka isap btg adik, keras ja dlm mulut mak"
Kata ibuku sambil menundukkan kepalanya dan memasukkan btg aku yg lembut penuh ke dalm mulutnya
Aku " ahh mak btg adik duk lembut lah emhhh"
Mak " tapi sedap ja kan dlm mulut mak, celuih masuk smua dlm mulut mak haaa"
Mak kemudian melepaskan hisapan btgku lalu mengambil tisu dan mengelap btgku dan buritnya itu, kami kemudian pulang seperti tiada apa2 yang berlaku.Bersambungggg...
YOU ARE READING
Aku dan ibu
RomanceCerita ni tntang benda yg aku tkleh lupa dalam hidup aku, dan ini jugak cerita pertama aku disini, korang jngnlah lupa vote, bru ada semangat aku nk bercerita lebih jauh, cerita ni tentang kisah percintaan aku dan ibuku sendiri❤️