~1~

9 0 0
                                    


        Jackie pov   

Juffrouw Howard  welkom  neemt u plaats .   Laten we beginnen met de wil van je zus .  Al haar organen worden gedoneerd aan het korstbijzijnde ziekenhuis in dit  geval new york  state memorial ziekenhuis . Hierbij moet  je effen hier je handteking zetten  op dit blad  voor je  goedkeuring . 

Miss Howard zou graag gecremeerd en  uitgestrooid  worden .   Hiervoor had ze een  life after death rekening waar geld opstaat voor de kosten .   Het geld op haar bank en spaar rekening , gaat voor deel naar jou en ander deel gaat naar het goede doel '"wwf'' .  Dat was haar wil .        

Er verlaten meerdere tranen uit mijn oog en nonkel Richard wrijft zachtjes over mijn rug.   Ik kan niet geloven dat ze weg zijn uit mijn leven .  Wat mis ik ze al  een ander traan verlaat mijn oog terwijl de notaris  verder praat over de wil van mijn ouders .     Nu gaan we over naar je voogdij deze is door Katherine en George .     Dit is al lang geleden vast gezet zie ik hier .  Op 15 augustus  word de overplaatsing naar Colorado gedaan.    Colorado gelukkig  ver van hier , hier waar elk winkeltje, straatje , me aan hun doet denken.  Maar toch is het eng zo een nieuw hoofdstuk.    



Hopelijk vind  je mijn eerste hoofdstuk leuk .  

Marie

A  Alex Walter story....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu