~ 2~

7 0 0
                                    

  14 augustus       

Jackie pov :

ik ga naar incheckbalie  en laat mijn pas zien en papieren.    

De vrouw controleert ze  en zegt  fijne vlucht!      Terwijl ik door controle loop denk na over de ontmoeting met de Walters.   Nonkel Richard  vertelde me dat ze met veel zijn.  

Ik ben zo gewoon aan de rust  en mijn afgelopen tijd  met nonkel Richard was fijn .     

Hij heeft me goed geholpen en voor voldoende afleiding gezorgd.    Hij nam zelf verlof van zijn werk  en dan zijn we samen op vakantie gegaan .     Hoe zouden de Walters zijn?



Alex pov       

Gaan we een ijsje eten vraagt Kiley aan me.    Tuurlijk schat zeg ik en ik geef  haar een kus  op haar wang .     

 Ze pak  mijn hand en haar vingers haken in de mijne , kom zegt ze : op naar monty's.     Maar ik trakteer wel zeg ik.    Ok !    Zegt ze.  Ik hou ervan als je bazig bent en speelse glimlach speelt op haar lippen.  Haar bruine ogen glinsteren  terwijl de ondergaande zon het pad verlicht.     Pistache of vanille vraag ik als we de kaart samen bekijken .   Te moeilijk te kiezen, dus beide !  

Ik lach met haar antwoord .   

 De ober komt aan en ik bestel een coupe pistache/ vanille met twee lepels.    Extra saus ? Vraagt ze .   Ja graag, warme chocoladesaus,zeg ik. Wetende dat dit Kiley haar favoriet is.   Een bericht komt binnen op mijn gsm .    Mams:  Alex kom je zo terug  morgen komt Jackie.     OK  na  het ijsje bij monty antwoord ik.   Mams : OK wees voorzichtig ..    

Het ijsje arriveert en ziet  er even goed uit als altijd.  Vier bollen ijs zitten in een  kristallen schaal en de chocolade  saus  glijd over het ijs .  Chocolade schilfers en  twee kleine ronde koekjes maken het geheel af .   mmmh zegt Kiley  en in stilte genieten we van het ijs.  



Mijn tweede hoofdstuk   ik ga korte hoofdstukken houden zodat rapper kan updaten .  

Marie 

A  Alex Walter story....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu