Új kezdet? 1 rész

14 1 0
                                    

A telefonom hangos csörgésére lettem figyelmes ahogy ki léptem a zuhanyzóból, a képernyőn annak az embernek a neve villogott akit a legszívesebben ma kerültem volna. Nick. A barátom 2 éve, mármint ha nevezhetném annak, naponta bántalmaz, nem egyszer jutottam már kórházba miatta, persze semmi se derült ki az apja miatt így sose menekülhettem el előlük, az apja maffia vezér.

- Szia Nick.-köszönök bele halkan a telefonba ahogy fel vettem. 

- Hol maradnak a képeim? A kamerán kell értesülnöm arról hogy te fürdesz? Ez már ciki. legközelebb kérem a képeim. Különben megint a szobába kuporogsz pár napig mint előzőleg.- még így is éreztem azt a hülye vigyort a fején, éreztem ahogy a kamerán keresztül belém fúródik a tekintette miközben kiéhezve néz rám, persze azok a kalandok is csak neki élvezetesek.

- Sajnálom...- nyögök ki végre valamit a számon.- Nick...?

- Mivan?

- El mennék ma a lányokkal az egyik bárba iszogatni. Csak én és ők leszünk, kérdezd meg Victoriat és Beatrixot .

- Ki a faszom mondta hogy egyáltalán ki teheted a lábad otthonról? Hm. Legyen, most bizonyítod a hűséged. Lokátorod ki ne kapcsold te hülye ribanc. - majd rám nyomta. fasza...


Fel vettem a fekete bokáig érő comb középig fel vágott testhez álló ruhám, ahhoz pedig egy fekete magassarkút. Hajam enyhén göndören omlott a vállamra, sminkem a szokásos, szempilla spirál és piros rúzs. Majd össze szedtem a tárcám, a kocsi kulcsom és a lakáskulcsot meg persze a piros rúzs is a táskába ment ha újra kéne kenni. Miután össze szedtem a dolgaim el indultam a garázs felé, bejárati és hátsó ajtót be zártam , majd ki nyitottam a garázs ajtót, majd be ülve a kocsimba a bár felé vettem az utam ahol a lányokkal találkozok. 


- Faszom, mindjárt jövök, el megyek wcre. - néztem a lányokra akik bólintottak, a mosdóba menet neki ütköztem valakinek. - Bassza meg már a lábad elé se tudsz nézni?- akadtam ki miközben a földön ültem, igazábol én se figyeltem de én meg tehetem. Majd a kezét nyújtotta felém ,fel néztem az arcára miközben el fogadtam a segítségét , majd fel álltam, kb másfél fejjel lehetett nálam magasabb az arcát nem láttam, egy sikoly maszk takarta.

- Mit keres itt egy ilyen gyönyörű nő egyedül? - hangja mély rekedtes volt. Gyenge pontom egyike. A kezemmel a női mosdó felé mutattam aminek épp az útjában állt. - Meg várom, utána meg hívlak egy italra. - éreztem a hangján hogy mosolyog. majd utam a mosdóba vettem de erre senki se kíváncsi. KI léptem a mosdó ajtaján majd a férfi felé néztem. Biccentett a fejével hogy kövessem, nem tudom miért, de meg tettem, majd be mentünk a VIP részlegre, és helyet foglaltunk az egyik függöny mögött, ő pedig rendelt valami bort. -Aiden vagyok. Elnézést az illetlenségért. - nyújtotta felém a kezét miután le vette a kesztyűt a kezéről.

- Raven. - mosolyogtam rá majd viszonoztam és kezet fogtam vele. -Miért van rajtad a maszk? 

- Titkolom ki vagyok. - majd neki álltunk beszélgetni végén annyira le ittam magam mindent el mondtam neki Nickről, hogy megerőszakolt, hogy naponta bántalmaz, fel idegesítette  Aident az amiket Nick csinál. és el kérte a számát, én meg részegen meg adtam neki persze a telefon számommal együtt, majd meg kértem vigyen vissza a lányokhoz , onnantól Viki vett át és vitt haza. Végig Aidenre gondoltam aznap este. Végig.


- Jó reggelt te kis ribanc, látom a sárgaföldig ittad magad tegnap , láttam azt is hogy Viki hozott haza, és jó kislány vagy mert egy fiúval se látott senki. - mondta miközben a kezei végig siklottak a combomon, kezdődik...- nem bánod te se ha most agyonra duglak?

- De bánom, nincs hozzá kedvem .- a faszom, ennek  nem kellett volna ki csúsznia a számon, Nick keze meg állt , majd teli erőből a combomra markolt és ki viharzott a szobából. Egész nap el tűnt azután nekem pedig írt Aiden és mindent el mondtam neki, mondtam neki ne tegyen ellene semmit hisz csak neki lesz rossz. 


Folytatom...

A Titokzatos Alak..Where stories live. Discover now