Hol vagyok? 2. rész

13 1 1
                                    

Nickkel tegnap óta nem beszéltem miután el tűnt a faszba, viszont Aidennel annál többet, meg tudtam róla pár dolgot, bár a családjáról semmit de lehet kényes téma így fel se hozom. Majd épp egy üzenetem érkezett Nicktől .

"Apával és Aideonnal dolgunk akadt, majd kb egy 3 nap múlva leszek otthon"

Hála égnek nyugalom lesz, írtam neki egy okét és ott hagytam. Aideon a báttya Nicknek, egész jó képű az öccséhez képest. Az apja mindig is Aideont okolta mert ő nem akarja tovább venni a maffia vezér szerepet, ha ezt mondhatom így, bár az ő keze is benne van legtöbbször a munkába és kínzásokba, de el mondta az apjának hogy ne számítson arra hogy tovább viszi a "válalkozást". Mai napra nincs sok terv egyenlőre a kis reggeli palacsintám sütöm miközben a 2 lányokkal video hivásozok, mesélték mi történt amíg én Aidennel voltam. Vikinek sikerült fel szednie egy palit akivel ma este randiznak, kíváncsi vagyok mennyire akasztja ki Viki, mindig így csinálja, első randin játssza a hülyét, másodikon, persze ha el jutnak odáig, elő csapja a luxi ruháit és a legnőiesebb személyiségét. Beatrix meg férjezett asszonyka így ő nem is nézelődik a pasik körében, Bea nálunk a legérettebb bár a legidősebb is, 24 vagyok, Viki 25 és Bea 27.

Kész kis palacsintáimmal ültem a nappaliban a kanapén, majd be indítva a egyik horror ami egy srácról szól elvileg aki alkoholista szülőkkel nőtt fel, az évek alatt többször ült börtönben a gyilkosságai miatt, aztán egy lányt kellett volna ki végeznie, de bele szeretett, és miatta mindenről le tett. Imádom egyszerűen az ehhez hasonló filmeket vagy sorozatokat. Így be is indítottam a filmet, már lassan a vége felé jártam , mikor csörögni kezdett a telefonom, Aiden volt az, fel is vettem majd a fülemhez emeltem a telefont.

-Raven? - hallottam meg mély hangját amitől egy kellemes bizsergés futott végig a testemen.

- Szia Aiden. Mit szeretnél? - kérdeztem miközben csokival tömtem a fejem.

- Találkozzunk. Ma este kilenc órakor ugyan annál a bárnál. 

- Benne vagyok, ki öltözzek? Vagy ne?

- Nem kell, de ne is melegítőbe gyere. - hallottam a hangján hogy mosolyog, el se tudom képzelni milyen mosolyt rejthet az a maszk. Majd rám nyomta a telefont. Micsoda úri ember, még egy kurva anyádat se kaptam , csak rám nyomja. Most hogy az órára pillantok. Délután három van, kilenckor talizunk, 10 perc mire oda vezetek, meg vagy 2 óra míg ki csipem magam neki. Addig takarítok a trehány barátom után, meg rendet rakok magam után a konyhába és a nappaliban, kapcsoltam zenét mert így mégis gyorsabban telik az idő.

Mire fel kaptam a fejem fél hat volt, így neki álltam zuhanyozni és hajat  mosni, gyors meg szárítottam a hajam majd be göndörítettem, szokásos piros rúzs szempilla spirál smink, kivétel hogy adtam most egy kis korrektort is a szemem alatti résznek alig aludtam este, Nick kurvái küldözgettek minden faszt és egyfeszt rezgett a telefonom, szomszéd is bulizott reggel hatig. Na de mindegy is, egy egyszerű fekete miniruhát tuszkoltam magamra, semmi extra, feszül, kisebb kivágás van rajta, ki emeli a melleim és ja. A ruhához egy egyszerű fekete magassarkút vettem fel majd a kis táskámba bele basztam az összes szükséges cuccot. Majd magamra fújtam a legdrágább és legjobb illatú parfümöm és azt is a többi lom közé dobtam. Majd be zártam az ablakokat, ki kapcsoltam  minden elektromos készüléket, majd ajtót zártam , és kereken 8:50-kor ki álltam a garázsból a Porschemal, álom autóm , 911 GT3 RS világos kék színben, Nicknek ez az egyetlen amit köszönhetek hogy meg vette nekem. Na jó mielőtt elkésnék el indultam a bár felé.

Amint meg érkeztem ki szálltam a kocsimból és be zártam az ajtaját, majd meg álltam a bár mellett várva Aidenre mert pár perccel hamarabb érkeztem, fel figyeltem a motorhangra ami egyre közelebb ért, majd hirtelen meg hallottam valamit magam mögül de esélyem se volt megfordulni, a kendőt a számra tapasztották, tudjátok a tippik gagyi filmes altatás, Aident  láttam le szállni a fehér motoráról , egy pisztollyal a kezében. Utolsó dolog amire emlékszem? Az hogy a földre estem és a sikoly maszk pedig követett, de nem láttam az arcát mert minden el sötétült. 


Lassan ébredeztem. Kurvára nem tudom egyenlőre hol vagyok, de az tuti hogy az emberünknek redőnyre se telik mert vakító világosság van ebbe a tetves szobába így tuti telt minimum 10 percbe mire ki nyitottam a szemeim. Majd lassan fel ültem és körül néztem. Hó fehér nappaliban feküdtem egy fehér bőr kanapén, modern be rendezés, plazma tv a falon , majd csörgést hallottam a hátam mögül mikor oda kaptam a fejem egy férfit láttam, izmos hát, izmos karok, és egy fekete rövid nadrág az amit láttam belőle, majd felém fordult.

-Jó reggelt csipkerozsika látom jó az alvókád Raven. - Aiden. Vajon Ő mentett meg tegnap este?

- Jó reggel neked is vagy a faszom se tudja hány óra van - válaszoltam miközben előröl is végig mértem izmos testét, hmmm szürke melegítő nadrág, szerencsésnek ne érezzem véletlen magam hogy ilyet látok.

- Tudod drága, látom hova nézel attól hogy maszk van rajtam, ne aggódj , a te tested se úszta meg szárazon, és ezt két értelembe értsd, meg áztunk és éppen az én polomba vagy ha még nem vetted észre. - mondta miközben közelebb lépett és gyakorlatilag a saját poloja alá vezette a kezét, egyenesen a derekamra, zavarba ejtett.

- Aiden, hol vagyok? Mi történt tegnap este? - buktak ki belőlem a kérdések.

- A házamban vagy. Tegnap este? 2 pöcs megpróbált el rabolni, csak szerencsédre ki mentettem a tökéletes tested és arcod.



Folytatom... 

A Titokzatos Alak..Where stories live. Discover now