67. Bölüm

778 58 8
                                    

Fatih ne diyeceğini bilemez halde üzerine dikilen gözlere doğru bakıyordur.

Pembe; Fatih!

Fatih (fısıltıyla); Ben yapmadım

Doğa; Ambulansı arıyorum

Kıvılcım ayakta zor duruyordur hafifçe sendeler Ömerin gözleri kıvılcıma döner bir an eli kıvılcıma uzanır, kıvılcım ömerin eline bakar sonra gözleri yerde yatan görkeme kayar. Üstündeki ağırlığı kaldıramayacağını hissediyordur. Doğaya doğru döner.

Doğa; Anne iyi misin sen?

Kıvılcım ilk kez ne kadar güçsüz olduğunu hisseder.

Çevresine bakar konuşmalar bağırışmalar devam ediyordur. Bir süre sonra ambulans sesi gelir. Görkem ambulansa bindirilir. Ömer kıvılcıma yaklaşır

Ömer; Kıvılcım-

Kıvılcım ömere döner hiçbir şey söylemeden doğaya döner

Kıvılcım; Doğa eve gidelim

Doğa başını sallar arabaya doğru yürürler.

Ömer arkasından bakar.

Doğa arabayı çalıştırır

Doğa; Anne

Kıvılcım; Doğa beni eve götürür müsün

Doğa bizim eve değil mi?

Kıvılcım nefesini toplar

Kıvılcım; Hayır bizim- (duraksar) ömerin evine

Doğa; Anne-

Kıvılcım; Doğa lütfen.

Doğa başını sallar.

.....

Ömer Ev

Kıvılcım içeri girer kapıyı kapatır. Adımları hızlanır yatak odasına gider dolabı açar kıyafetlerini yatağa atar. Her şey kulağında tekrar tekrar yankılanıyordur. Ömerle görkem hakkında konuştukları anı hatırlar, ömerin gerginliğini. Onunla birlikte olduğu tekrar yüzüne çarpar sanki. Bir an çakılı kalır yavaşça yatağa oturur. Gözleri kapanır ömerle görkem gözünün önüne gelir. İçinden çığlık atmak geliyordur.

Ömer hızlı adımlarla kapıya gelir açar. İçeri girmesiyle valizleri görür boğazı düğümlenir.

Ömer; Kıvılcım!

Hızla içeri girer kıvılcım koltukta oturuyordur ömer duraksar kıvılcıma bakar. Kendisini beklediğini anlar.

Ömer; Ben gittin sandım.

Kıvılcıma yaklaşırken kıvılcım ayağa kalkar

Kıvılcım; Gidiyorum zaten. Kalmak aptallık olur. Gerçi epey aptalmışım değil mi?

Ömer; Kıvılcım dinle beni lütfen-

Kıvılcım; seni dinlerdim ömer, sorduğum zaman cevabını dinlerdim. Bana anlatacak olsaydın seni dinlerdim! Neyi dinliycem ben şimdi? Bana nasıl ihanet ettiğini mi! Beni nasıl böyle küçük düşürdüğünü mü?

Ömer; Ben sana ihanet etmedim yemin ediyorum etmedim kıvılcım lütfen konuşalım.

Kıvılcımın boğazı düğüm düğümdür

Kıvılcım; Neden yaptın bunu?

Ömer; kıvılcım ayrıydık o zaman-

Kıvılcım elini kaldırır

Kıvılcım; ondan bahsetmiyorum. Bana bunu yaşatacaktın madem, neden tekrar hayatıma girdin? Neden bunu yaptın bana!

Ömerin soluğu kesilir kıvılcımı tekrar kaybedeceğini düşünemiyordur

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kızılcık Şerbeti KıvMer Sahne DevamlarıWhere stories live. Discover now