CE DRACU?

92 3 0
                                    

MA UIT IN JOS SI II VAD MINA LUI ZAYN,MA UIT LA EL CARE ZAMBESTE PEVERS,II DAU MINA JOS DOAR CA EL INCEPE SA CHICOTEASCA.IMI DAU OCHII PESTE CAP SI SUNT ATENTA LA PROFA SA VAD CE DEFECTE ARE,RIDURI,COSURI,PARUL-ETC.CIND SIMT IAR MINA LUI ZAYN PE PICIOR MISCIND IN SUS JOS.MA UIT LA EL CU OCHII MARI SI ROSII.

-NU PUNE MINA PE MINE,II SPUN LA URECHE.

-DACA NU ITI ASCULT ORDINELE CE O SAMI FACI?

-O SA VEZI,SPUN ARATINDUMI COLTII DE VAMPIR.

A TACUT DIN GURA SI ORELE SAU TERMINAT SUPER REPEDE.MERG PE HOLUL GOL SPRE DULAUL MEU,IMI UN LUCRURILE SI O INCUI,MA INTORC SA PLEC DAR SIMT O MINA PE GURA,IL MUSC CU DINTII SI EL TIPA,MA INTORC SPRE PERSOANA CARE MA SPERIAT SI IL VAD PE ZAYN CU MINA MUSCATA.

-CE DRACU MA SPERII,PUTE SATI FAC MAI RAU.SPUN BLIND

-AM......AM.....EU...NAM VRUT,SPUNE ROSIND.

MA UIT LA EL ARATA CHIAR BINE,MUSCHI,PATRATELE ,FREZA AIA SEXY SI OCHII.

-DE CAND TU ROSESTI?

-......

-HAI,SPUNE.

-TE....PLAC,SPUNE INCET.

-NU AM INTELES,SPUN TACHINANDUL.

-TE PLAAAAC!!!!!!TIPA TARE,.

MA UIT LA EL SI IMI SCOT COLTII SI SAR PE EL,IL SARUT CU MULTA DRAGOSTE,SARUTUL DEVINE PASIONAL SI ROMANTIC,MA DESPRIND SI MA UIT EL.

-INSEAMNA DA,SPUNE CU UN ZINBET PAN LA URECHI.

-DA,DA ,DA,SPUN RANJIND.

NE DUCEM PRIN PADURE SI IN CALE IMI SARE UN LUP MARE.

-STAI AICI,II SPUN FACINDUI DIN OCHI LUI ZAYN.

SAR PE COPACI SI SAR IN SPATELELE LA LUP ,UN LUP BLOND(CIUDAT),.

IL MUSC DE GIT SI II DAU VENIN.SE PREFACE INTR-UN BAIAT BLOND SEXY SI GOL PUSCA.

EU STATEAM PE EL,MAM INROSIT CA RACUL.

-DE CE AI VRUT SA NE ATACI,HA.

-MINCARE,SAU ALTCEVA SPUNE RANJIND PEVERS.

- FUTUTI MORTI MATI DE COPIL PROST,VREI SA TE INGROP SAU CASTRARE SPUN CU UN ZIMBET DE DRAC.INGHITE IN SEC.

-ZAYN VINO INCOA,SPUN ROSIE IN OBRAJI.

VINE SI SE UITA LA BAIATUL DE SUB MINE CU URA.-DECI UNDE ITI SUNT HAINELE?

IMI ARATA CU DEGETUL UN COPAC.SAR IN COPAC SI EAU HAINELE SI LE DAU.

- STII CE MAM EXCITAT,SPUNE BLONDU.

-TACI ANIMALO,SPUN CU PUMNII INCLESTATI...

**************************************************************************

SA CONTINUI????,.(*_*)

BAD GIRL'-ZAYN MALIK.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum