Chapter 3

32 4 8
                                    

Chapter 3

Se aplecă peste mine făcându-mă să fac ochii mari și să-mi țin respirația.  Buzele sale fac contact cu ale mele, simt cuminima incepe sa o ia la goana si imi spun mie sa ma calmez. Incerc sa-l imping insa nu-l pot indeparta nici macar un centimetru. Continua sa stea asa privindu-ma in ochii, dupa cateva secude se retrage avand un ranjet pe fata.

-Ce dracu? De ce m-ai sarutat?

-De ce nu?

-Suntem prieteni, la dracu...

-Si? Pana si prietenii se mai pupa, nu insemna nimic.

-Nu inseamna nimic? Vorbeste pentru tine...

Spun și mă ridic, se uită la mine nepăsător și se face confortabil în patul meu.

-De ce ar conta?   Este un mic pupic.

- Da, primul meu...

Nu mă uit la el, dar știu că se uită la mine, nu știa si sincer nici nu voiam să afle... insa este prea tarziu acum

- Oricum, nu contează, de ce m-ar interesa așa ceva...

Spun insa simt cum vocea mi se frange, nu stiu daca din cauza ca el este cel care mi l-a furat sau daca doar voiam sa fac asta pentru prima oara cu cineva cu care am o relatie... sau daca doar m-a deranjat gesutul lui brusc... insa stiu doar ca daca nu pleaca acum voi izbugni in lacrimi.

-Îmi pare rău.

Spune el deodată, făcându-mă să mă uit la el.

-Asa ar trebui sa fie... Incerc sa rad putin, dar nu iese, doar face atmosfera si mai ciudata.

-Deci, ce cauți aici?

Încerc să schimb subiectul, dar nu prea funcționează pentru că Minho mă trage peste el.

-Ce faci!?  Lasă-mă!

Ma priveste adanc in ochi, iar eu incerc sa imi feresc privirea, insa el imi prinde fata intre degete facandu-ma sa-l privesc. Chicotește atunci cand vede cat de panicat sunt si imi da drumul. Ma ridic repede, pierzandu-mi putin echilibrul si incerc sa-mi spun ca inima imi bate atat de repede doar fiindca nu am vrut sa mai ma pupe din nou. Insa pe cine incerc eu sa mint...

- Glumeam, nu trebuie să intri în panică atât de tare.

-Haha, foarte amuzant. Nu mai glumi așa.

Inima încă îmi bătea cu putere, simțind cum un gol in stomac incepe sa mi se formeze. Fata imi era mai rosie decat un rac si tot ce speram este sa nu ma intoarca cu fata la el...

-Han, m-am gândit mult la Tina în ultima vreme.

Când nu te gândești la ea... am vrut să-i spun, dar am tăcut când mi-am dat seama că se gândește să aibă o discuție serioasă.

-Și la ce concluzie ai ajuns?

Ma intorc cu fata la el privindu-l in ochi, ceva din mine voia sa spuna ca nu mai vrea sa fie cu ea, ca nu o mai iubeste, insa stiu ca nu o sa spuna asta... stiu cat de mult o iubeste.

- O iubesc și vreau să mă împac cu ea.

-In sfarsit...

Spun cu zâmbetul pe buze, insa era unul mai fals decat unele fete... asa e  cel mai bine, ne vom întoarce la ce a fost înainte... inainte sa ma sarute... inainte sa-mi bata inima de fiecare data cand il vad...inainte sa trasar la orice miscare a lui... inainte sa-l vad mai mult ca pe un prieten.

Voi fi singur, fără ca el să mă deranjeze în fiecare zi...

Zâmbesc, dar în coada ochiului simțeam cum lacrimile pe care incercam din greu sa le retin vor ajunge sa curga.

-Angel, esti bine?

-Da, desigur, sunt doar foarte fericit pentru tine.  Ar trebui să pleci.

Mint cu nerușinare, nu voiam să plece, nu voiam să fiu singur.

S-a ridicat și m-a sărutat pe frunte, plecând.

Acum se duce cu siguranță la ea.

Zâmbesc și merg la sertarul meu secret, îl deschid văzând o mulțime de lame, unele folosite altele nu.

Iau una la întâmplare și mă așez pe podea, începând să-mi trasez linii pe pielea palidă.

Începeam să le fac din ce în ce mai adânci, fără să-mi pese de tot sângele care picura pe podea și pe picioarele mele.

Ori de câte ori m-am gadit la el am făcut asta, mă ajută să mă calmez.

Minho nu știe și nu trebuie să știe...

Oricum de ce i-ar păsa sau de ce mi-ar păsa mie de părerea lui, Minho poate rămâne cu Tina am fost și voi fi bine de unul singur.

~~~~

Am spus asta, dar săptămânile au trecut și Mimho nu a dat niciun semn de viață.

Mereu venea peste mine și mă deranja, dar acum îmi lipsește prezența lui.

Nu credeam că o să-mi fie atât de dor de el...

Lacrimile îmi curgeau fără să le pot opri, am făcut noi tăieturi peste cele vechi, iar asta le-a făcut și mai dureroase.

Îmi aprind o țigară și îmi torn un pahar de whisky... după câteva pahare am simțit că toată casa se învârte cu mine, dar asta nu m-a făcut să mă opresc.







Sa ma opresc din a ma gandi la el...







--------------

Sper sa va placa <3

AfraidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum