13:hum-khyl sy Humsafarꨄ︎

107 5 3
                                    

AYESHY or SAADI:

                                    AYESHY nh Nazar utha KR Saadi ko dekha To Ankho ma ansu or honto py ek narm c muskurahat Thi SAADI Kuch smajh na paya magar itna to teh tha ky Saadi ko Ayeshy ki ankho ma ansu Achy ni lagy thy Usy lga shid wo Kuch Galat keh gaya shaid usny ayeshy ko hmesha ky lie kho dia Isy pehly wo Kuch keh pata Unky pechy wli Dewar ky par sy Haya ZUMAR mudraT behan Haneen BAHARY sb log Bahar nkly Jhan Haya ZUMAR Haneen ki Khushi nahi man thi whin ilhan zyan filza or BAHARY ka muu Mary Herat ky band ni horha tha "Chlo Ayeshy hum chalty Hain Bhai Saadi ab Hmari Ayeshy Tumsy parda krygi" haya ny kha or Sath hi gumsum bethi Ayeshy ka bazu pkr KR uthaya ZUMAR bhe Saadi ky Sath ja khri hui Jo sari jhukye Khra tha "Han bilkul shadi Sy pehly Dulha Dulhan ko milna bhe ni chye Bhai Roop ni ata na" ZUMAR ny kha to AYESHY or Saadi ny Phly ek dusry ko or phir Bali sb ko Khuly muu sy dekha Tabhi nudrat behan agy ain Ayeshy ky sar py  pyar dia or phir Uska maatha chuma "ma apni bete ka Baqaida hath mangny aoungi Haya" unho ny nam ankho sy kaha "G bhabi Hm sb jaingy Akhir hmary Saadi ki Pasand Hy Faris bs 2 dino ma ajyega Phir chlain Gy" ZUMAR ny apni bhabi ko galy lgaty hua kha "Hn JIHAN b 2 dino ma ajyega Phir agy ki btain teh krain Gy"haya ny kha Tabhi sabsy mil KR apny ghr ky lie nkl gye "Acha to hum chlty Hain" ilhan Jo tbsy khamosh khara tha Jany Sy pehly filza ky pas sargoshi ki "Jain dfa hojain Ab mazeed apko Brdsht krna bhtt mushkil Hy" filza ny ek ada sy tapa deny wli muskurahat ky Sath kaha Or Ilhan Usky pas sy gzrta Ek dum Hans dia Or sar jhtkta hua Bahir nkl gya filza ny ek bar mur ky usy dekha "handsome Hy mgr btmz Hy Shu shuu" Apny signature Alfa keh KR Hath jhar KR wo apny kmry ko chal di.

SAADI Or ZUMAR: 

                                   ZUMAR Sony sy phly ek bar sabko dekhny Ai to Saadi ky kmry ka drwaza khula tha or wo apny kmry ma ni tha ZUMAR sedha Terris py gye to Uski soch ky aen mutabik wo whin betha Tha Hath ma ayeshy ki di tasbhi Or nzrain Asman par ZUMAR aram sy usky qareeb ja KR bethi to Saadi ny chonk KR usy dekha "phupho ap soi nahi" usny sedhy hoty hua kha "bas ja he rhi thi ky dekha Tum kmry ma ni ho Khryt Hy"? ZUMAR ny god ma cushion rkhty hua kaha Or Sath hi Saadi ko ishara kia Saadi ny Uski god ma rkhy cushion py apna sar rkha Or asman ko dkhny lga "bas aesy hi nend nahi arhi thi ZUMAR" Awaz bhtt dheemi thi ZUMAR ny gehra sans lia "kia bat preshan KR rhi Hy SAADI" usny pucha "ZUMAR mny Kuch Galat KR dia Hy Mujhy lag rha many unsy unki razamandi ni puchi ma un par apni Marzi ni thopna chahta tha Ma bs ma Mujhy ni kehna chye tha Wo sab mgr ma bebas tha mery Dil py mra itkhyr ni tha Wo hurt Hain mre wja sy" Saadi bola to Uski awaz ma Sdio ki thakan Or tklf thi "Saadi Tumy kisny kaha wo hurt Hy? Tumhy q lag rha Hy Tumny Kuch Galat kia? Kia Muhhbat ka izhar krna gunah Hy"? ZUMAR ny usky Balo ma unglian pherty hua kha "Unki ankho ma ansu thy ZUMAR"
"Ankh ka ansu dekh lia to Honto py saji Muskurahat bhe dekhni thi" or ZUMAR ki yeh bat sun KR Saadi current kha KR seedha hua "ansu hmesha Dil dukhny ky ni Hoty Baz dfa Jo bat Dil ko bhttt achi lagy Usky lie bhe hoty Hain Wo Khushi ky ansu thy
SAADI ek lrki Apni Muhhbat ka izhar kbhi zuban Sy ni krte Uski ankhain Bolti Hain Or yqn kro Ankhain alfazo sy zda gehri bat KR dete Hain Wo Khush Hy Mera yqn kro Agr wo Khush na hoti to Bhabi ky usy Pyar krny Rishty ki bat krny par wo zrur aitraz krte Hr bar khamoshi ka MTLB naa nahi hoti Mashraqi lrki ki khamoshi Ka MTLB han hota Hy" or Saadi ky to jesy kandho sy Kisi ny bojh utara tha muskurahat usky chehry py saj gye or wo wapis ZUMAR ki god ma sar rkh let gya "Wesy kia bat Tumhy ayeshy ki sbsy achi lgi Jo usy shadi ka he fesla KR lia Tm to sbsy zyada chirty thy Usy" ZUMAR ny pucha "ap bhe to Mamu sy sbsy zyada Chirte thin phir 25-26 sal kesy guzar lye unky Sath" Saadi ny shararat sy kha "Faris ny Muhhbat hi itni di kb usy Chirty chirty Ma uski adi hogye pata hi ni Chala or Khair chirte to aj bhe Hun ma" ZUMAR akhir py Hans di "Ayeshy bhtt mukhtlif Hy ZUMAR Unka dunya ko dekhny ka nazrya Bhtt khubsurat Hy wo Negative bato ma sy bhe positive Perspective nikal lete Hain Unka Aura bhtt Positive Hy unky pas ho to aesy lgta Hy Zndgi ma koi gum koi tklf Hy hi ni or phir Wo Hain bhe to itni pyari" or ZUMAR muskuraty hua Saadi ki sari btain suny lgi To bilakhir usky choty sy Saadi ko BHI Muhhbat Hogye thi.

Haneen or Ahmer:

                                    Hina apna laptop kholy Game khelny ma masroof thi Aj uska demag purskoon tha Bhtt dino bad sab bhtt Khush thy Or wo Khud bhe akhir usky bary Bhai ki shadi hony ja rhi thi wo bhe uski man Pasand Lrki sy Wo chips khaty khaty Game khel rhi thi tabhi Uski screen oy notification Bellow hua Or uski Khushi dubala hogye Yeh to teh tha Ky Jab wo sbsy zyada Khush ho yah dukhi Yeh ek shaks Hmsha usky pas rhny wala tha usny Khushi Khushi mail open ki to wo Hal hewal puch raha tha "Kesi Hain Ap Soon to be nand" Or Haneen zor sy Hans di yeh ek shaks uski he chz sy waqif tha Bs usy Khabar ni thi to Haneen ky Dil ki bat ki "Ap mery Ghar ky bahair Chokidark q ni KR lety Har bt sy bakhabar Rhain gy" usny hsty hua msj Bheja "KR to raha Hun apky Dil ky Bahar kia wo Kafi ni" Or Hina Is msj ki towaqo ni KR rhi thi "Mery Dil ky Bahar rhny ki ijzat kisny di apko" Usny Usi purskoon Andaz ma Usy pucha chehry ki muskurahat hubhu wesi thi "whi jesny Dil ma rkha bhe Hy or Dil ma Rhny ki ijazat bhe di Hy" nahi wo bekhbr nahi tha Har giz ni Hina ny beikhtyr apny muu par hath rkha Ankhain lbaba Ansuo sy bhri agr usy maloom tha to Kuch sedhy treky sy kehta q ni "Ahmer" wo isy zyada ni likh pye Or bs itna he bhj dia Dono hath Dil py rkhy Becheni,dhrkan betarteeb,mathy py paseena Wo kia khy ga "ma chlta Hun Phir bat hogi" Or yeh wo akhri bat thi Jo wo soch skti thi Wo chla gaya tha Wo hmesha hi aesy Chala jata tha Adhuri bat chor KR Adhury khwb tor KR agr wo Yeh khani hi Adhuri chor gya to? Or Kuch der pehly wli Khush Haneen Ab khin sy Khush nahi lag rhi thi.

Haya AYESHY:

                               Jahan Saadi Khush tha whin ayeshy ki ankhain nhi bar bar Bhar rhi thin usny kab Socha Tha ky uska pehli bar Pakistan Ana Uski zndgi bdl Dy ga Usy uska hamsfr mil jyega Wo apny kmry ki khirki ma bethi bar bar apni ankhain Saf KR rhi thi Ky tbhi haya usky pas ai "AYESHY Tum thek ho" haya ny zra fikrmandi sy pucha "Ab he to thk Hun ma haya" usny kha to awaz zukham zada thi Ankhain ek bar phir Bhar rhi thin "to phir ro q rhi ho" haya ny usky kandhy py hath rkha "pata ni haya bas Dil Bhari hua Hy Ma Bhttt Khush Hun" Usny ankhain saf krty hua kha to haya ny usy galy sy lga lia "Ma bhtt Khush Hun tmhary lie AYESHY Allah tmhary naseen achy krain Tum or Saadi eek dusary ky lie perfect ho" or uski akhri bat ka Ayeshy ky gal Lal hua Haya ny usy Khud sy alag kia "Tumhy Saadi Pasand Hy na"? Haya ny ek akhri bar tasali krni chahi "Bat Pasand sy bhtt upr Nikal gye Hy haya Zndgi unky begar tasawur ni krna chahte ma" Ayeshy ny kaha To haya bhe dheery sy muskura di.

BAHARY or KHADIJA:

                                              "Ohh no Iska mtlab mny bht Kuch miss KR dia" Khadija Jo Kuch der pehly hi office sy ai thi BAHARY ki sb btain btany par afsos sy boli wo dono is wqt apny Terris py bethi thin "Tum yqn kro Khadija Saadi Bhai my Khud ayeshy ko shadi ky lie pucha or nudrat aunty keh Rahi thi wo proper rishta lain gi" BAHARY ki to Khushi hi ni man thi "Finally ayeshy KHALA ki shadi ho Rahi Hy Wesy Saadi Bhai bhtt lucky Hain uny Hmre ayeshy KHALA mil rhi Hain Itni achi lrki Kahan milti unko" Khadija Zara jtany wly Andaz ma boli "So to Hy Saadi Bhai ki bhe Khushi ni man akhir Muhhbat Jo krty Hain" or is lafzon Muhhbat par un dono ki zuban ko taly lgy Kuch der bad BAHARY boli "Logo ko Muhhbat ktni. Asani sy mil jate Hy na Khadija" usny hlki c awaz ma istafsar kia "Har Kisi ko ni milti BAHARY Kuch logo ki zndgi ma mehaz intzar he Reh jata Hy Muhhbat unky naseebo sy bhtt dur hoti hy" Khadija ny dur ansam ma dekhty hua kha "Kuch logo ki Muhhbat unki ankho ky smny bhe ho to unhy ni milti khadija q ky wo Kisi or ky hoty Hain or yqn jano isy zyada tklf deh Kuch nahi hota" BAHARY ny kaha Phir in dono ny e dusary ki trf dekha or Hans di "Aesy lag raha tha jaun elia or Mirza Galib ki 3rd copies tabsra KR ri Ufff" Khadija hsty hsty boli or yeh to Whi dono janti thi is Hasi ky pechy unho ny kia Tklf chupye thi.

Any wly 2 din bhtt khas hony wly Hain in sbky lie.

The end of Episode 13

Stay tuned for more episodes

Comment down your fvrt part

Not to mention This is the FIRST SEASON Jo bhtt jldi hi Apny ikhtatam ko phnchny wala Hy To agr apky PASANDIDA characters apko Nazar na ain To tens ni lain Wo next season ma Zrur hongy ꨄ︎

Allah Hafiz ꨄ︎
                            
      

PYAR LAFZON MA KHANWhere stories live. Discover now