1

2.4K 16 0
                                    

"Ahhh"

Si gadis itu merintih lemah saat konek si lelaki memasuki rongga pepeknya

"La...laju. Laju please sayang" Bisik si gadis, takut pula didengar pelajar lain. Nak diikutkan hati, mahu sahaja dia menjerit dengan kuat kerana terlampau kesedapan dengan konek si lelaki.

Si lelaki hanya tersenyum dengan permintaan si gadis sebelum melajukan ritma dayungannya. Tetek si gadis yang bergegar-gegar itu diramas dan diuli si lelaki. Sekali-sekala puting teteknya digentel dengan jari, menambahkan lagi kenikmatan si gadis.

Pap! Pap! Bunyi tubuh mereka berlaga, jelas kedengaran, bergema ke seluruh tandas sekolah itu. Pasangan yang sedang dirasuk nafsu itu langsung tidak menghiraukannya, langsung tidak takut sama ada bunyi itu boleh didengari pelajar-pelajar lain.

Pap! Pap! Pap!

Punggung montok si gadis itu ditamparnya berkali-kali. Terpejam rapat mata si gadis kesedapan. Nafasnya semakin tidak teratur. Wajahnya menjadi merah apabila kenikmatan persetubuhan itu meningkat tinggi.

Beberapa minit kemudian...

"Erghhh!" Si gadis merintih dengan kuat.

Terkulai si gadis di atas mangkuk tandas sambil mengatur nafasnya. Terketar-ketar tubuhnya ketika itu dengan klimaks hebat yang baru sahaja dirasai.

Lelaki itu tidak ketinggalan, dia mengocok koneknya dengan rancak sehingga terpancut air maninya yg pekat dan banyak itu ke muka si gadis.

Tisu pantas diambil untuk mengelap sisa-sisa air mani di wajah gadis itu. Masing-masing berbalas senyuman sembil memperbetulkan pakaian mereka. Si gadis memeluk si lelaki erat sebelum mengucup bibirnya

"Thanks for a great ride baby. Your cock feels so good" bisik si gadis ke telinga si lelaki.

Tersenyum si lelaki sambil tangannya meramas punggung si gadis.

"You too sweetheart. Nice ass!" Bisiknya kembali.

"Nanti kita buat lagi okay baby?" Pinta si gadis.

"Anytime you want sayang. Asalkan you tahan bila i tibai you tau" balas si lelaki dengan nada mengoda.

"Eee, nakal!" Balas si gadis dengan satu senyuman lebar.

"Dah jom keluar. Nanti marah pulak cikgu kita keluar tandas lama2 macam ni"

Si gadis itu menggangguk setuju. Mereka keluar berasingan. Si lelaki keluar dahulu sebelum si gadis.

**********

"Bro! Lama gila kau pergi tandas ! Dah habis dah masa cikgu Saiful, baru kau nak balik" kata Farish.

"Aku sakit perut tadi. Tu yg lama" jawab Mikael bersahaja.

"Sakit perut ker? Ataupun kau cenggini dengan si Suzanne tu?" usik Farish dengan lantang sambil membuat aksi memantat, mengajuk sahabat karibnya itu.

Mikael menebeliakkan matanya kearah Farish. Sumpah seranah dia di dalam hati.

"Diam ah! Nanti orang dengar!"

Sesaat kemudian, kedua-dua sahabat karib itu ketawa terbahak-bahak.

"Eh Kael, nanti petang kita main basketball nak?" Ajak Farish

"Boleh jer. Tapi start lewat sikit ah. Aku nak balik kejap nanti."

"Ok bro" balas Farish sebelum berjalan beredar dari situ.

**********

"Good afternoon Mr Clement!" jerit ketua kelas. Semua pelajar disitu bangun dan memberi salam kepada pengetua mereka.

"Morning class!"

Balas Mr Clement. Di masa yang sama dia perasan pandangan murid-murid tertumpu ke arah seorang gadis yg berdiri di sebelahnya. Ramai murid-murid lelaki melopong kerana kecantikannya, tetapi bukan Mikael, dia hanya memandang dengan wajah yang mendatar.

"Memandangkan Madam Lily dah bersara berberapa hari yang lalu, saya nak kenalkan cikgu baru di sekolah kita pada kamu semua. So this is Miss Aisy Melissa"

Mr Clement menunjuk ke arah perempuan yang berdiri di sebelahnya dengan ibu jarinya.

"She is your new form teacher and art teacher. Beliau akan mengajar kelas kamu subjek seni merangkap guru tingkatan kamu" kata Mr Clement memperkenalkan gadis cantik yg berdiri di sebelahnya

"Gadis itu tersenyum. Semua pelajar disitu mulai berbisik sesama sendiri kecuali Mikael.

"Class, behave yourself. Terutamanya awak, Mikael" kata Mr Clement sambil memandang pelajar lelaki itu.

Mikael hanya tersenyum sinis.

"Mikael, jaga kelakuan kamu. Listen to your teacher. Be a good boy. Boleh?" soal Mr Clement.

"Ok sir."

Mr Clement mengangguk sebelum berpaling menghadap Cikgu Melissa

"So, Cikgu Melissa, saya tinggalkan mereka dengan cikgu. Ada apa-apa soalan?"

"Takde Tuan pengetua. Terima kasih"

"Oklah. All the best" balas Mr Clement sebelum berkalih dan berjalan keluar dari kelas itu.

Cikgu Melissa berpaling dan menghadap murid-muridnya. Di saat itu, seorang murid lelaki menangkap perhatiannya. Tampan dan manis senyumannya berlesung pipit. Murid itu ialah Mikael.

Cikguku SayangWhere stories live. Discover now