♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
سارینا:من نایەم یانییییی نایەمممم(بە هاوارەوە)جونگکووک:وتم دەبێت بێیتتتتت(بە هەمان شێوە)
سارینا:ئایاااا ئەمە زۆرلێکەریە؟؟؟؟؟؟؟من نامەوێ بێم(بە هاوارەوە)
جونگکووک:ئایا من وتم ئەمە زۆرلێکەریە؟؟؟؟؟؟
من دەڕۆمە کۆمپانیا ئێوارە کاتژمێر ٥:٣٠ ئاماددە ببە....(بە هاوارەوە کاتێ ڕۆیشت)سارینا:یاااااااا....جونگکووکی نەفرەتییییی(بە هاوارەوە)
.
.
.
.
ئاهـــــــ دوبارە کۆبونەوەی خێزانی ئەمە من بێزار دەکات.....ئێوارە کاتژمێر ٦:٠٠ کۆبونەوەی خێزانیمان هەیە و من ڕقم لەوەیە جونگکووک هەمیشە بە زۆر دەمبات.....من کیم سارینا...تەمەنم ١٩ ساڵە لە یەکەم قۆناغی زانکۆم بەشی ئەندازیاری....
هاوسەری جونگکووکی نەفرەتیم...ئاهـــــ ئێمە تەنها بەهۆی بەڵێنێکی نەفرەتی بووینە هاوسەری یەکتر لەکاتێکدا ئێمە ئەوەمان نەدەویست بە کورتیەکەی هاوسەرگیریەکی ڕێکخراو بوو......باوکی من و باوکی جونگکووک هاوڕێی نزیکی یەکتر بوون ئەوان تەنها ١٥ ساڵان دەبوون بەڵێنیان بە یەکتردا کە گەورە بوون منداڵەکانیان بەیەکەوە هاوسەرگیری بکەن....
هەربۆیە من و جونگکووک ناچار بووین بەم هاوسەرگیریە ڕێکخراوە نەفرەتیە ڕازی ببین......من و جونگکووک هەمیشە شەڕمانە و هەرگیز ڕێناکەوین.....
ئەو تا ئێستە دەستی لێنەداوم تەنانەت دەستەکانیشم بەر دەستی نەکەوتووە....و هەردووکمان لە نێو کۆشکە گەورەکەمان دەژین...ئێمە تەنها ٢ کەس و ٤ خزمەتکار و ١٠ پاسەوانین ........نازانم جونگکووکی نەفرەتی بۆ ئەمە دەکات هەمیشە ٢ پاسەوانم بە دواوەیە .......
دایک و باوکم لە ژیاندان و برایەکی گەورەم هەیە کیم تایهیۆنگ.....
و ٢ پاسەوانەکەم (یونگی)ـ(جەیهۆپ) هەمیشە لەگەڵمن و زۆربەی کات شۆفێرمن....
و ٢ هاوڕێم هەیە ئەوان نزیکترین هاوڕێمن هاوتەمەنی یەکین و لە هەمان بەشدا دەخوێنین.........(لیسا)ـ(جێنی)(شێوی سارینا)
خاوەن قژێکی قاوەی درێژم.....و چاوێکی قاوەی و....
.
.
.
.
.
POV/jk
دوبارە ئەو منداڵە بچووکە نایەوێت ئاماددە ببێت بۆ کۆبونەوە خێزانیەکە ئەوە هەمیشە بێزارم دەکات.......
من جیۆن جونگکووک.....تەمەنم ٢٧ ساڵە خاوەن کۆمپانیای KTRم.....
سارینا هاوسەرمە.....ئەم هاوسەرگیریەی ئێمە ڕێکخراو بوو ئێمە بەوە ڕازی نەبووین...بەڵام بەڵێنێک توانی ژیانمان وێران بکات....ئایا ئەمە وەسێتە؟..
هەر دەبێت ئەنجام بیرێت؟؟؟؟
خاوەن کۆشکێکی گەورەین کە پێکهاتووە لە ٨ ژوور کە ئێمە تەنها ٢ ژوور بەکاردەهێنین ئەوانی دیکە تەنها زیادەن.....و هۆڵێکی گەورە و مەتبەخێک ....و مەلەوانگەیەک و ژوورێکی وەرزشی ....و پشتەوەی کۆشکەکەمان باخێکی گەورەیە.......
ئێمە تەنها ٣ مانگە هاوسەری یەکترین هەرگیز دەستم بۆی نەبردووە و تەنانەت ژورەکانیشمان جیایە.......
باوکم پێی وتم کەوا ئاگاداری سارینا بم هەربۆیە ١٠ پاسەوانم گرتووە بۆ کۆشکەکە لە کاتێکدا سارینا بەتەنها لە ماڵەوەیە دەتوانن ئاگاداری ببن. ....و ٢ پاسەوانیش لە دەرەوە ئاگاداری دەبن......
ئێمە هەمیشە شەڕمانە و زۆر بە کەمی گفتوگۆ دەکەین.....
دایک و باوکم لە ژیاندان و تاقانەم !،.....شەو کۆبونەوەی خێزانیمان هەیە کە تەنها دایک و باوکی سارینان و برا گەرەکەی و دایک و باوکی من بەڵام ئەو دەڵێت من نامەوێ بێم ڕقم لە کۆبونەوی قەرەباڵغە لە کاتێکدا ئێمە تەنها ٧ کەسین و هیچی تر .....بەڵام ئەوە تەنها بیانویەکە و هیچی تر.....
ئەو دایک و باوکمی زۆر خۆشدەوێت.......
YOU ARE READING
【 هاوسەرگیری ڕێکخراو 】🍷💋***ワン(تەواوکراوە)
Romanceهاتمەوە بە چیرۆکی نوێ...هیوادارم بەدڵتان بێ و مافی بردنت نیە وشە بە وشەی ئەم چیرۆکە فکرەی خۆمە بە بردنی لاوازی خۆت پیشان دەدەیت.....