Pov/بەیانی جونگکووک
خەبەرم بویەوە بەهۆی تەقەتەقی ژوورەکەی ئەودیو..ئاهـــــ باشە ئەو منداڵە چی دەکات.....جونگکووک:ئاهـــــ....ئەمڕۆ کارم نەبوو دەمتوانی بە ئاسودەی بخەوم (بە هاوارەوە کاتێ هەستایەوە تا بزانێ ئەو گرمە گرمە چییە)
.
.
.
.
پۆڤ/سارینائەمڕۆ زانکۆم نەبوو گەرماوم کرد و خۆمم گۆڕی ئەو پۆشاکەم لردە بەرم کە لیساو جێنی هەڵیانبژارد....و دەچمە کەنار دەریا بەتەنها....
جلەکەم
دەمویست دۆڵابی جانتاکان بکەمەوە بەڵام نەدەکرایەوە.... لە ناکاو گوێم لە کردنەوەی دەرگای ژوورەکەم بوو بە توندی...
واهـــــ زۆر ترسام بەڕاستی ئەوە جونگکووک بووسارینا:یااااا....هیچ نەبێ کەمێ جوان بیکەوە(بە ترسەوە)
جونگکووک:(سەرسام بووم بە جوانی ئەو کەسەی بەرامبەرم،....بە تەواوی گۆڕابوو و زۆر جوان دەردەکەوت......ئاهـــ من گەمژەم باسی چی دەکەم....)
سارینا:هێی بۆچی بەم جۆرە سەیرم دەکەی؟؟؟چیت دەوێ بیڵێ(کاتێ سێری کرد)
جونگکووک:بەهۆی تۆی منداڵەوە لە خەوە قوڵەکەم هەستام(کاتێ سەیری سارینای کرد..لە سەرەوە بۆ خوارەوە)
هەرچییەک بێ بۆ شوێنێک دەڕۆی؟!سارینا:دەمویست برۆمە کەناردەریا بەڵام دۆڵابی جانتاکام ناکرێتەوە(کاتێ بە بێزاری سەیری کرد)
جونگکووک:واهــــ..بەڕاستی منداڵێکی بێهێزی (کاتێ دەرگای دۆڵابەکەی بۆ کردەوە)
سارینا:ئـــ...سوپاس(کاتێ جانتایەکەی دەرکرد)
جونگکووک:من دەڕۆم(کاتێ ویستی بڕووات)
سارینا:بووەستە...(کاتێ قۆڵی جونگکووکی گرت تا پێی بڵێت تۆش وەرە بەڵام نەیتوانی!)
جونگکووک:هم؟!(سێری سارینای کرد)
سارینا:ئـــ...نا هیچ دەتوانی بڕۆی(کاتێ قۆڵی بەردا بە دودڵی)
YOU ARE READING
【 هاوسەرگیری ڕێکخراو 】🍷💋***ワン(تەواوکراوە)
Storie d'amoreهاتمەوە بە چیرۆکی نوێ...هیوادارم بەدڵتان بێ و مافی بردنت نیە وشە بە وشەی ئەم چیرۆکە فکرەی خۆمە بە بردنی لاوازی خۆت پیشان دەدەیت.....