SelammAşkıma küçük bir hediye🎀
Umarım beğenirsin güzelim efititk7654
İyi okumalar.
-
Yazar.
"Deehh!"
Sanki ata binermişcesine motorun plakasına şaplak atıp gaza basan beşli ye sırıtarak bakıp onlarla beraber gazlayan Jungkook, Bir yandan da tek kulağına taktığı Airpods ile ekiple konuşuyordu.
"Ulan, yanaşmasana o kadar piç! Sanki motor çiftleşmesi çekiyoruz burada!"
Namjoon, Jin'in ona yaptığı uyarıyla. Kahkaha atmış ve biraz uzaklaşmıştı.
"A-a hyung niye öyle diyorsun zaten siz normalde de çiftleşmiyor musunuz? Bırakın biraz da motorlar çiftleşsin"
(Eğer gülmedim kötü espiriydi diyenler olursa diye
)
Taehyung'un söylediğiyle kahkaha atan ekip onu onaylamıştı.
Taehyung, bu ekibin en küçüğüydü aynı zamanda en gözdesi.
Reddedilemez bir cazibesi vardı, Ama gelin görün ki onun gözleri Jungkook hyungun dan başkasına değmiyordu bile.
Jungkook'ta onunla aynıydı ondan başkasını gözü görmezdi.
"Kook~"
Jungkook kendisine seslenen küçüğünü duyunca hemen cevap vermişti.
"Efendim yavrum?"
Taehyung'un ne istediğini biliyordu, en sevdiği şeker dükkanın biraz ileride olduğunu ve ondan şeker almasını istediğini de aynı şekilde.
"Şeker alabilir miyiz?"
Neden ondan istediğini herkes biliyordu.
Taehyung motor sürerken herhangi birşey taşımayı sevmiyordu, rahatsız hissediyordu.
Jungkook'un ona aldığı şeyleri masajlarla öderdi Taehyung.
Jungkook, Ünlü bir iş adamıydı. Dolayısıyla fazlaca yoruluyordu işteyken.
Taehyung'un sihirli parmakları vardı, ama bu sihirli parmaklar sadece Jeon'a aitti.
Taehyung, diğer hyunglarına masaj yapmazdı.
"Tamam yavrum, ileride durup alırız."
"Bas gaza, Kook!"
Kulağına dolan çocuksu kıkırdamalar ile O da sırıtıp daha çok gaza köklenip dükkanın önüne vardığında durup diğerlerini beklemişti.
Taehyung'ta aynı şekilde hyunguna yetiştiğinde hemen inmiş ve Jungkook'la ellerini kenetleyip onu çekiltirmeye başlamıştı.
Aslında Jungkook onun peşinden gidiyordu. Taehyung, Jungkook kendi gelmediği sürece sadece onu sürüklemek için çabalardı. Ama bu asla olmamıştı. Çünkü Taehyung nereye Jungkook oraya.
Dükkana girdiklerinde kendilerini karşılayan pembe-beyaz led ışıkla yazılmış 'Welcome to Candy Shop' yazısı oldukça tatlıydı.
Bu dükkanda her türden şekerleme vardı ve çok rengarenk ti.
Taehyung bir kese kağıdını çeşit çeşit şekerleme ile doldurduğunda parayı ödeyip dükkandan çıkmışlardı.
Jungkook, Taehyung'un elinde tuttuğu kese kağıdını alıp kendi çantasına koyup ikisinin yan yana duran motorlarına ilerletmişti ikisini.
Herkes motorlarına binip, hepsi hazır olduğunda tekrar sürmeye başlamışlardı.
Yaklaşık iki saat sonra Hoseok'un aptal sevgilisi onu arayıp gezmeye çıkmak istediğini söylediği için hepsi dağılmıştı.
(Bu arada Hoseok'un sevgilisi çok kaşmer birisi)
-
ÖĞÖHÖMH nasıl
Umarım beğenmişsindir
Baybayy🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step On The Gas, Kook | TK
FanfictionYedi motorcu arkadaş. İçlerinden ikisi fazlaca yakın Semekook | Uketae |