Merhaba amigooss🐢
Nasılsınız?
İyi olun iyi.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar.
-
Yazar.
"Gelir birazdan."
İşte şimdi sıçmıştı Jeon, küçük deccal geliyordu.
Kırık yoktu nasıl olduysa sağlamdı, ama bunu motoru için söylemek zordu. Bir motorunu daha pert etmişti.
Üzülmüş müydü? biraz, yenisini alırdı. Korkuyor muydu? kesinlikle, çünkü biricik güzelinin ağladığını ve o geldiğinde kendisinin ağzına sıçacağını biliyordu.
Motoru dikkatli sürmesini umuyordu Jungkook, ama sanki peşinde çete varmış gibi hastaneye süren Taehyung bunun tam tersini yapıyordu.
Evden kaskını aldığı gibi çıkmış motoruna binmiş en yüksek hızyla hastaneye yol almıştı.
Aklındaki düşünceler daha da ağlamasını sağlıyordu, defalarca kazanın eşiğinden dönmüştü.
En sonunda vardığı hastanenin kapısından içeri dalmış ve hemen hemşire istasyonuna koşturmuştu.
"Jeon jungkook, motor kazası, hangi odada?"
"Hastanın nesi oluyorsunuz?"
Taehyung kendisine boş boş bakarak soru soran hemşireye karşı sabır dilemiş ve cevap vermişti.
"Yakınıyım."
"109 numaralı odada."
Taehyung hengi katta olduğunu sormadan koştura koştura odayı aramaya başlamıştı.
Uzun bir aramanın ardından odayı bulamayıp gözdüğü bir hemşireyi durdurdu.
"109 numalarlı oda nerede acaba?"
"Üst katta sağa dönün ilerleyin bulursunuz."
"Teşekkür ederim."
Kadının dediğini yaparak üst kata çıktı ve sonunda o odayı buldu.
Kapıyı çalma gereği duymadan içeri daldı ve Kook'una yaklaştı.
"İyi misin? biryerin Ağrıyor mu? kırık varmı? Ezik varmı? başın ağrıyor mu? Sarsıntı mı ge-"
Jungkook onu kıkırdayarak böldü,
"İyiyim yavrum, birşey olmadı bana."
Ardından elini güzelinin yüzüne götürüp yanağını, ardından kızarık gözlerini okşadı.
"Sakin ol bebeğim olur mu."
"Neden dikkat etmedin kendine!? boşuna mı konuşup uyarıyorum seni?! Sikine hiç mi takmıyorsun sözlerimi?! Neden düşünmüyorsun kendini!?"
Yaşları daha da hızlanmıştı.
"Bebeğim, güzeli-"
"Sus, bende susucam başını ağrıttım zaten."
"Başımı ağrıtmadın güzel bebeğim, sakin ol sadece gözlerin ve başın ağrıyacak."
Jungkook onun kolay kolay sakinleşemeyeceni bildiği için dikeldi ve kollarını araladı.
"Gel güzelim."
Jungkook, kollarını açarak onu bekledi, tabi biricik bebeği de bunu kabul edip onun boynuna sıkıca sarıldı.
Birkaç dakika boyunca o pozisyonda kaldılar, saatlerce o pozisyonda kalabilirlerdi, doktor odaya girmeseydi.
"Bay Jeon?"
Jeon ona döndü, ve tek kaşını kaldırdı.
"Serumunuz bitti mi diye bakmaya gelmiştim ki bitmiş, onu çıkartacağım ve ondan sonra isterseniz taburcu olabilirsiniz."
Jeon onu onayladı ve güzeline geri döndü.
Doktor serum iğnesini çıkarttı ve pansumanı yaptı.
"Geçmiş olsun."
Ardından odadan çıktı.
"Ben taburcuyu halledeyim."
Dedi ve ayaklandı yoongi.
Herkes onu onayladı ve grup konuşmaya, Jeon ve Kim'de birbirleriyle ilgilenmeye devam etti.
(Siz ona Jeon ve Jeon deyin.)
"Kook."
"Efendim yavrum?"
"Dikkatli ol bundan sonra korkuyorum birşey olacak diye."
"Tamam bebeğim, sikkatli olacağım söz veriyorum."
Taehyung dayanamayıp yanağına bir öpücük kondurdu ve tekrar okun boynuna sokuldu.
Jeon ise kıkırdadı ve elini güzelinin saçlarına atarak yavar yavaş okşamaya başladı.
-
öhm nasıl?Kısa yazdım çünkü bu kadar ilham geldi özür.
umarım beğenmişsinizdir.
Baybayy🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step On The Gas, Kook | TK
FanfictionYedi motorcu arkadaş. İçlerinden ikisi fazlaca yakın Semekook | Uketae |