Chapter 1

2.5K 39 5
                                    

Nama ku Aira, berumur 34 tahun. Seorang suri rumah sepenuh masa. Sejak mula berkahwin lagi, Suami ku merupakan seorang accountant terkemuka di sebuah syarikat besar. Kami dikurniakan seorang cahaya mata berumur 6 tahun. Hidup ku serba lengkap bersama keluarga kecil ku ini.

Semuanya berubah apabila aku terjumpa folder rahsia yang mengandungi koleksi rakaman-rakaman video suami ku sendiri melakukan hubungan seksual dengan ramai wanita yang berlainan. Semua aku tak kenal dengan siapa suami aku curang. Berpuluh wanita berlainan.

Pelbagai kaum. Cina, Melayu, India, Arab, orang putih, semua ada. Umur pun beza-beza. Ada yang gaya macam mak-mak. Ada juga yang macam anak dara. Ada yang macam muslimah bertudung litup, tapi ada juga yang sundal macam pelacur. Siapa diorang semua ni? Aku bingung.

Aku akhirnya memutuskan untuk berjumpa dengan sahabat baik ku bernama Zati. Dia juga seorang suri rumah seperti ku. Umur kami juga seusia. Suaminya juga merupakan rakan baik suami ku sendiri.

"Suami I dengan I baik je tau.. I keliru la..tak sangka dia ada dark side macam tu...ramai pulak tu perempuan-perempuan yang dia rekod..siapa diorang tu??" Luah ku pada sahabat baik ku itu.

"Dengan pelacur la tu...sebab tu dia boleh tukar-tukar perempuan macam salin baju..siap rakam lagi...hehehe.."pujuk Zati.

"Ishk you ni...pelacur pun...jijik tau...so apa nak i buat ni? Patut ke i serang husband I?" Keluh ku..

"Tak payah..biarkan je..You buat tak nampak je dengan semua koleksi yang you jumpa tu..." cadang Zati bersahaja.

"Huh? Macamtu je?"soal ku.

"Hrmmmm...tadi kan you cakap husband you layan you baik je kan? Dia tak pernah marah or pukul you..tiap malam balik rumah..makan pakai you pun dia jaga cukup..so,. Why nak kecoh-kecoh? " terang Zati.

"Tapi dia curang!" Sangah ku.

"No sayang...dia tak curang..kalau curamg, dia ada simpan mistress...dating dengan orang sama...berkasih sayang...abaikan you semua...husband you tak buat semua tu kan?" Balas Zati tenang.

"Tak...dia tak buat semua tu...tapi..." aku masih merasa kesal dengan tindakan suami ku.

"Tapi apa? You sakit hati tengok dia main dengan perempuan lain?" Duga Zati terus. Aku menganguk lemah.

"Let me ask you more pasal video yang you tengok tu..gaya husband you main dengan perempuan-perempuan tu sama tak macam dia main dengan you?" Soal Zati selepas itu.

"Tak...lain gila...buas gila..nampak kasar habis...kadang-kadang nampak macam husband I rogol diorang...husband I tak pernah buat macam tu dengan I..." jawab ku jujur.

"Tu maksudnya dia ada fetish main ganas masa seks...hehehe..dia suka main kasar-kasar...diakan sayangkan you..mestilah dia tak sangup buat dengan you... sebab tu lah dia cari perempuan lain...hehehe" terang Zati.

"Mana adil macam tu..." respon ku spontan.

"Hrmmm...kalau you nak adil..you maim la dengan laki lain jugak...hehehehe..." cadang Yati dengan tanpa rasa bersalah.

" tak mungkin I nak curang dengan suami I..I sayang dia je..." bantah ku terus.

"I tak suruhnyou curang dengan pasan skandal ke apa.. I cadangkan u amik pakej dekat company ni...hehehe.." ucap Zati sambil menghulurkan kad kepada ku.

"Paradise Club? Apa ni?" Soal ku setelah membaca kad nama yang diberikan.

" Secara ringkas..Paradise Club boleh suply you gigolo...kira fair la..suami you amik pelacur..you amik gigolo...hehehe.." terang Zati lagi.

"Gigolo..macam mana you tahu semua ni?" Aku terperanjat mendengar penerangannya itu.

"Well, to be frank..dah 3 tahun i gunakan service comp ni...you jangan salah faham.. i pakai Gigolo bukan sebab i tak puas dengan husband I.. I pakai gigolo sebab I pun ada fetish i yang tersendiri. Fetish tu adalah sesuatu yang tak mungkin I buat dengan suami I.. sebab tu lah I faham sangat apa yang husband u buat selama ni..." terang Zati.

Paradise ClubWhere stories live. Discover now