Chapter 2

1.7K 35 7
                                    

"Kau mahu yang kasar, kan?" dia berbisik ke telinga, nafasnya panas di kulit ku. "kau nak merasakan macam apa yang suami kau buat."

Aku menggigil, campuran ketakutan dan keterujaan mengalir dalam urat nadi. "Ya," bisik ku, satu perkataan itu adalah pengakuan, satu rayuan.

Pegangan John semakin ketat, jarinya mencengkam kasar tetek ku ketika dia menolak, memaksa ku bersandar di tepi bucu katil. Dia berlutut sedikit, tangannya meluncur pinggang ku, "Prakkkkk...."  merentap baju kurung ku dengan kecekapan yang pantas dan kuat. 

Aku merasa terdedah, lemah, dan ada rasa keseronokkan yang aneh. "Prakkkkkk.." bra aku pula di cabut kasar, terbuai-buai tetek aku.

"Kangkang kaki kau sekarang," dia memerintah, suaranya tidak memberi ruang untuk aku berfikir.

Aku patuh, kaki ku menggigil ketika dia meluaskannya. Dia tidak menunggu, tangannya bergerak ke puncak peha, mengangkang kan ku dengan mudah seperti seorang yang terlatih. 

Aku terkejut, kali ini lebih kuat, sensasinya sangat mengasyikkan dan memabukkan.

"Kau basah," dia memerhati, nada suaranya hampir klinikal. "Siap kau aku kerjakan?"

"Ya," dia bernafas, suara ku sudah hampir tidak kedengaran.

Jarinya menyelam lebih dalam kedalam kain ku, menerokai diri ku dengan kelembutan kasar yang membuat ku tercungap-cungap. Dia menyeluk seluar dalam ku, menemui klitoris, menekan mengelilinginya dengan tepat, sentuhannya keras dan pada masa sama lembut. 

Punggungku bergerak  keseronokkansecara tidak sengaja, mengikut gerakan jarinya, mencari lebih banyak belaian.

"Perempuan yang baik," dia berbisik, suaranya penuh dengan campuran pujian dan penghinaan. "Tetapi kita baru sahaja bermula."

Dengan itu, dia menarik tangannya kembali, berdiri dengan gagah seperti pemangsa. Aku memandang ke arahnya, penglihatan ku sedikit kabur dengan keinginan dan mahukan lagi belaian nya. 

John berdiri di depan ku, sosok tinggi yang menjulang dengan batang berjuntai-juntai, dan aku tahu bahawa inilah yang aku nak rasakan. Ini adalah pembalasan dendam yang diidam-idamkan ku.

"Naik ke atas katil sekarang betina," dia memerintah, perintahnya muktamad.

Aku bergerak tanpa berfikir, memanjat ke atas tilam dan meletakkan dirinya dalam posisi merangkak, badan ku melengkung dengan punggung yang seakan menonggek. John mengikut ku, kehadirannya mendominasi ruang katil kecil itu. 

Dia menghulurkan tangan, menarik sekepal rambut ku, mendorong kepala ku ke belakang supaya aku terpaksa memandangnya.

"Pandang aku," dia mendesak, suaranya seperti kegeraman.

Aku patuh, bertentang mata dengan pandangan tajamnya dengan campuran keinginan dan kepatuhan. Dia mendekat, bibirnya menyentuh telinga ku ketika dia bercakap.

"Inilah yang kau mahu, bukan, dasar betina gatal!" Untuk merasa didominasi, untuk mengalami apa yang suamiku buat pada seorang pelacur yang dilanggan nya. 

"Baiklah, kau akan mendapat apa yang kau nak.." ujarnya semakin kasar

" ujarnya semakin kasar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Paradise ClubWhere stories live. Discover now