Capitolul 2 A doua zi

20 0 0
                                    

Cand m-am trezit era ora 09:36 dimineata m-am ridicat repede din pat si m-am dus la fereastra sa ma uit daca mai era masina acea acolo, plecase cred sau cel putin nu mai era acolo .Eu m-am pregatit sa marg la o plimbare insa cand am deschis usa era un bucet de trangafiri rosi in fata uri cu un biletel pw care scria


-Sper ca ai dormit cum trebuie mi luna

Oare cine imi trimise acest buchet de flori , apoi mi-am dat seama ca ar pute fi acel barbat de ieri. Lam pus intro vaza si am plecat in parc la o plimbatre .

(In parc)

Dupa o tura de parc m-am asezat pe o banca cand lam vazut iaras pe acel barbat ciudat .

Am mers la el fara nici o frica trebuia sa infrunt acest hartuitor nenorocit!

I-Hei tu ciudatule !

D-Cu mine vorbesti mi luna?

I-Da ciudatulu cu tine vorvesc , de ce ma tot urmaresti!?

D-Dar nu te urmaresc eu doar te protejez si daca vreu barbat se apropie de tine ...

I-Ce se intampla ia zi , ma apropi de fata lui

D-O sa vezi tu mi luna,

Se urca in masina si pleaca , eu nu stiu ce sa fac . Ma gandesc mai bine si am zis

I-Deci vrei sa te joci, bine atunci ne jucam!

Ma duc acasa si ma pregatesc sa plec in club imi fac machiajul si ma inbrac in cea mai sexy rochi pe care o am nu prea sunt obisnuita sa merg in club dar m-am decis deci voi merge . Ies din apartament si merg la club .

Intru in club si ma pun sa stau la o masa mai departe in vad iarasi pe el asa ca imi pun planul in aplicare asa ca ma duc astfel incat sa ma vada si incep sa ma dau la un baiat de acolo. Acel baiat  a incepus si el sa se dea la mine , ma uit la el si prin ochi lui vedeam iadul avea o privire de nebun chiar cred ca daca eram doar noi trei acolo nu stiu ce sarfiintamplat .

Cand de o data il vad ca se ridica si merge catre noi .

Mafiot sau hărțuitor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum