Epilogue 🍂

1.2K 189 57
                                    

The day which no one wants to remember.... 2nd September.... Ye date dekhte hi na... Sab flashes aane start ho jate hai.... He will always be alive in our hearts.... But fir bhi... Kabhi kabhi dil krta hai usko dekhu.... Uski tweet padhu.... Uski roasting suno..... Uske vlogs ho..... Sidnaaz live.... Unka love confession.... Hmare zoro zara dekhu..... And then reality hits...... Or ye realise hota hai ki sab sapne hi the..... Or sapne hi rh gye... 💔

.
.
.
.
sanakasid .. You suggested that I write a new story on this day... But sorry i couldn't... But i will end this story on this date.......

.
.
.
.
.
Baaazziiiiii yaarrrr.... Ap samjha le apne shohar ko........ Said a girl entering the kitchen...

Sana : kya ho gya pri..????? Asked her sister in law. Prisha....

Prisha : bhabhi yarr.... Bhai ne karan ko literally dhamki di hai...... Whining like a child....

" Ohh helloo... Meine koi dhamki nhi di.. Thik hai... Just bola hai.... " And here comes our hero...

Sana : sidharth... And glare at her husband......

Sid : baby yaar..... Don't you trust... Cut by shehnaaz

Sana : or ap yaha kr kya rhe hai ye btaye.. ?? Bahar mehmaan hai sidharth.... Unko aise koi akela chod ta hai bala.... Ap bhi na..... Said annoyingly at her husband.....

Sid : areeeee babaaa.... Maa or papa hai vaha pr.... To mein idr aa gya... Teri help krne..... And hold the tray full of tea cups from her ......

Sid : or vaise bhi... Chai le ke ladki jati hai... And place the tray in prisha 's hand..... And hold shehnaaz...... Bhut kam kr liya apne ab bss aaram kro..... Chalo..... And took her outside followed by a Prisha holding tray.....

Prisha looked at karan who was sitting there along with his parents..... He is also looking at her and wink at her..... She blushed and looked down......

Sid made shehnaaz sit beside her mother and himself sat beside her.... Prisha served everyone and sat beside sidharth looking down.....

KF ( karan's father) : to hum rishta pakka samjhe Mr. Shukla..???

Sid looked at karan : meri behn ko hmesha khush rkhna..... Agar uski ankhon se ik bhi aansoon aaya to mein usi time vapis le aauga use...... Said in a stern voice.....

Prisha looked at shehnaaz with a baby face and shehnaaz glared at sidharth who smiled sheepishly...

Sid : hehehehe... Mein to mazak kar rha tha.... But glare at karan who understands....

All ate sweets and sealed their relationship....

______________________________

Sid entered inside the room and saw shehnaaz who is massaging her legs and whining in pain .... He shook his head angrily and went out to bring hot oil .....

He came back with an oil bottle and held her feet suddenly.... She flinched in her place with his sudden touch.....

Sana : Tu pagal hai..?? Yelled at him keeping her hand on her heart to calm herself.....

Sid : jo bhi hoon tere se to acha hi hoon... Said without looking at her and poured some oil on his palm and started massaging her feet....

Sana : chod de Tu..... Rhne de.... Ja tu..... And tried to free her feet from his hold but he held them tighter and glared at her dangerously....

Sid : meine pehle hi bola tha ki shehnaaz na kro.... Rest kro.... Servants hai.. Vo kr lenge..... Lekin nhi...
" Mrs. I will do everything myself " Ko to sunna hi nhi hai... Or mera to bilkul nhi... Haina.. ?? Kyu.. ?? Kyunki sidharth to pagal hai... Kuch bhi bolta hai... Usko ignore maro... Or jo jee mein aao kro...... Said everything in sarcastic and stern voice...

My Vida ✨ ( COMPLETED) Where stories live. Discover now