Gen Z 13.bölüm

12 1 0
                                    

*herkesin suratı asıktır*

berra''off yarın okulda var napıcaz''

sudenaz''mine bu haldeyken okula gitmeyi düşünmüyorsundur umarım berra''

ebubekir''sudenaz haklı okula gidemeyiz''

*doktor gelince herkes toparlanıp ayağa kalkar''

berra''bi haber var mı doktor bey''

doktor''size bir haber vermek için değil ileride iki boş oda var isterseniz kızlar bir odada erkekler bir odada kalabilirsiniz''

*hepsinin suratı düşer''

doktor''merak etmeyin biz elimizden geleni yapıyoruz arkadaşınızı sapasağlim kurtaracaz zaten sizinde burda beklemeninde anlamı yok biz elimizden geleni zaten yapıyoruz siz beni dinleyin odalara gidin biraz dinlenin sabahtan beri ağlıyorsunuz hadi ya''

ebubekir''doktor bey haklı sanırım arkadaşlar en iyisi şimdi odalara gidip uyumak zaten yarın okulada gitmeyeceğiz''

berkcan''harbi zaten bekleyince elimizden birşeyde gelmiyor''

*herkes odalara gider*

*kızların odası*

sudenaz''off''

berra''mineye mi üzülüyorsun''

sudenaz''şu durumda başka kime üzülebilirim berra ona birşey olursa biz napıcaz bu grubun neşesi kalır mı zaten grubun neşesi zaten mineydi o buseyi gördüğüm anda boğacam zaten''

berra''merak etme mine güçlü kızdır bunu atlatacağına eminim''

sudenaz''inşallah''

berra''hadi şimdi uyuyalım''

*erkeklerin odası*

ebubekir''berkcan''

berkcan''efendim kanka''

ebubekir''ya mineye bir şey olursa''

berkcan''bilmiyorum ama öyle şeyler düşünme eminim mine bunu atlatacaktır''

ebubekir''inşallah kanka neyse bizde artık uyuyalım zaten sabahtan beri perişan olduk''

berkcan''haklısın kanka ben bile bugün uykusuz kaldım nasıl dayandığımı bilmiyorum''



GEN ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin