*majoreta*

5 0 0
                                    

Ma trezesc ora 06:00 ,suna alarma o opresc si plec sa ma spal pe fata si dinti si mîini .ma îmbrac în trening negru si imi iau ,echipamentul de majoretă.ma duc ,mînc ceva ,si iau cîțiva morcovi vu mine  i bag in ghiozdan si ma încalț si plec la statia de autobuz.astept ora este 07:21 acum a sosit autobuzul șcholar urc si stau lina un prieten de al meu Jimin.el are 15 ani si este blonde e inalt are 173cm..eu am 171cm..el are 51kg..eu47 kg..in salut si stau pe telefon pina la scoala ...ajung si intru in clasa ..sunt in clasa a 7 ..jim in a 8 ...incep ora eu stau singura in bacau toti sta singuri..eu stau ultima din spate de la geam .de pe stînga...dupa ce trec orele plec a,4 ora la sala de majorete ma îmbrac si imi de s fac patul meu blond lung ..(poza de la media) ..si dupa ce termin plec spre sala de sport vu cele la te majorete.azi aveau cei de la clasa 8 a..un fel de meci de Fotbal.mergem la intrare si plecam la stadionul acela (nu stiu cum se numeste dar unde sta oameni si vizioneaza ce fac ei Na )si eu stau pe rîndul din fata baieti înecp sa joace jim in era in echipa Roșu ..peste 2 minute Cei din echipa rosu cîștiga 1 punct..si tot asa pina la 5 ..au chîștigat cei roși..ne ridicam si aplaudam si flutur am acele evantaie (nu stiu cum.se numeste chiestile acele rosi de le ți in mini *dupa ce termin plec la sala si.intru in baie si ma schimb in hainele mele trening ul acela negru de dimineata ..si dupa imi iau la revedere de la cele la te fete si plec spre casa ..intru pina la un magazin de animale pentru ca ma rugat matusa mea sa i iau niste m in care de cîini pentru , Jessy .cățeaua ei ..intru iau cumpar era 35 de lei .o cumpar si vad un...iepure negru..era frumos..era baiat il intreb pe casier..

Eu:cit coasta acel iepure negru ?

Casierul:2,50 de lei (2 milioane cinci sute )

...eu ma gîndesc si vad ca mai am 3 milioane ..vad ca acel iepure era lovit intreb ..

Eu:de ce coasta 2 ,50 milioane eu am vazut alti la alte magazine cu 1,35 de lei (un milion si 35 de lei) 

Casierul: acesti iepuri nu sunt or ce animale..sunt unele cu puteri...il loați?

..eu ma uit la el cu scîrbă .sigur e nebun auzi la el puteri.da ce e Halc ..doamne ma uit la iepure si i dau bani la casier si il iau acel iepure si il bag in cușca lui si plec, acasa ..

.* peste 5 minute *

Ajung acasa si pun iepulrele vu cusca jos si deschid cusca iepurele fuge prin bucatarie ...eu duc m in care a de ciuni si o sun pe matusa ..

Matusa:alo?

Eu:sunt eu , Cit mai ai pina vi ?

Matusa:in..3 minute ajung

Eu:bine , esti cu cățeaua  ta ?

Matușa: da ..hai ca te la s paa

Eu:pa

.

Inchid telefonul si ma duc sa fac ceva de m in care fac cartofi prăjiți si i pregatesc niste morcovi la iepure .iepure le era pe jos pe la picioarele mele si țopăia .il trafic si il pun in bratele mele el se urca pe numarul meu si iau baga capul in gitul meu si cred ca ...doarme sau sta....dupa ce termin il iau usor si l pun pe canapea .fara sal trezesc ..dupa cel pu. Ma prevestesc si faci baie si ma îmbrac in tro rochie  rosie simpla si ma dau cu parfum de capșuni(daca va intre bati de unde are atîția bani
Y/n de la bursa si alocație si de la matusa ei .)

Dupa ce termin imi las parul meu lung blond pe spate si l usc cu uscatirul dupa ce termin ma peri vu pe r ia sil am putine bucle..dupa plec la bucatarie iepurele dormea inca..suna suneria era matusa intra si lasa cățeaua singura eu plec cu ea sa mîmcam si dupa mai povestim si ea ma intreaba de iepure si i am.spus ca lam cumparat  ..dupa ea pleaca in camera ei i am.spus sa ramîna cu mine pîna mîine mie urit singura asta si ara macar...ma duc si spal vasele si dupa plec la mine in camera , si ma schimb in tricou lung si o pe re chi e de pantaloni scurti.si ma pun s adorm ma pun pe spate cu fața la tava si inchid ochi ..trece 3 secunde si usa se deschide si intra cine va ..

Pov:iepurele

Doarmeam.bine pina cind a venit o catea am fugit direct in camera lu acea  fata, si mam urcat peste ea eram pe pieptul ei acea cafea fuge eu ma uit la acea fata

Pov :Y/n

Sa urcat pe mine eu spun

Eu:of ,of ,of ..gata a plecat acum pleaca  si tu ...

Spun si incerc sal dau jos de pe mie doar ca el.face acei ochi ca de un iepure plouat .foarte adorabil eu i spun

Eu:vrei sa stai aici tie frica ?

El doar da din cap si se baga sunt tricoul meu .noroc ca aveam bustiera ..il las acolo si i fa loc sa aicba aer si o vad pe matusa mea ca vine si spune ce fac cu usa deschisa i spun ce sa întîmplat si ea spune

Ea:bine.noapte buna

Spune si inchide usa si pleaca .

Eu ma pun sa dorm cu iepurele..il iau ușor in brate si dorm


Pov:iepure le

Ora 23:00 ..ma transform in om..ma uit la Acea fata ..eram gol fara haine clipesc de 2 ori si i ling gitul pina ea se trezeste si..


Majoreta.si iepureleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum