Kapitola I

3 0 0
                                    

"crrrrrr" zazvoní zvonek na mém blbem telefonu.
"Panebože zmlkni" vypnu budík a zachumlám se zpátky do své vyhřáté postele.
V klidu si ležím, ale ne na dlouho, protože moje otravná matka mi vlezla do pokoje "Saro, je půl 8 a ty stále ležíš v posteli!? Měla si dojít pro snídani!"
"COŽE, půl 8!" jsem všoku, do chvíle než si uvědomím že jsem svůj budík vypla.
"Mrzí mě to mami, dojdu pro ni tědka jen mi dej chvilku" řekla jsem a rozhodla se jít do koupelny.
"už nemusíš došel tam Nicholas" řekla naštvaně "měla by jsi mu pak poděkovat" řekla a odešla.
Po tom co mamka odešla konečně vylezu z postele a dojdu si vyčistit zuby, učesat a převléknout se do nějakého domácího oblečení.
"Sarah! Pojď se najíst" zavolá mamka z kuchyně. "už běžím mami" řeknu a rozejdu se do kuchyně.
Na stole máme nachystané čerstvé rohlíky s marmeládou.
"Mňam, dekuju mami" sednu si a začnu do sebe cpát rohlík.
"ségra, nemáš zač kdyby nebylo mě žádný rohlík nemáš" řekne Nicholas.
"s plnou pusou se nemluví debile" řeknu a dám mu pohlavek.
Jen aby jste věděli s bráchou vycházíme dobře, jen se rádi navzájem škádlíme.
"Saro! Takhle se svým bráchou nemluv, je to neslušné a hnusne" řekne "dobře mami" řeknu a protočím u toho očí.
"jo a mami můžu dneska ven? Holky chteji někam zajít" zeptám se.
"pokud si uklidí ten bordel v pokoji tak jo" řekne a vztane ze židle.
"dekuju" řeknu a odnesu talíř do umyvadla.
"tak já si jdu uklidit ten pokoj" řeknu a odejdu do pokoje.
Po asi půl hodině uklizení jsem šla napsala holkám že ven můžu.

Kočky🎀

Sarah: kočky, tak ptala jsem se mamky a prej můžu.

Chloe: okeey, tak v kolik dáme sraz může být třeba o půl 1?

Kora:jo

Elizabett:jo klidně

Sarah: jo super a co chcete podniknout?

Kora: uvidíš, nech se překvapit, ale určitě se ti to tam bude líbit.💋

Sarah:dobře, tak pak zazvoňte. Zatim pa.

Podívám se kolik mám času. "hmmm, mám 2h půjdu se namalovat"
Odložila jsem mobil zvedla se a šla k zrcadlu.
Nalepila jsem si řasy dala jsem si korektor, make-up, rtěnku a lesk na rty.
Pak se zvednu a půjdu si vybrat oblečení.
"bože jak si mám vzít něco na sebe když nevím kam jdeme. Nic vezmu tohle"
Vybrala jsem si baggy kalhoty modrý topik navonela jsem se a šla jsem si ještě učesat vlasy.
Po zhruba 20min slyším zvonek "už jdu!" vzala jsem si mobil klíče peněženku a bezela ke dveřím.
"pa mami!" zařvu a zabouchnu dveře.
Kora sedí s holkama v autě ano v autě Elizabett je z nás nejstarší tak že už vlastní řidičák.
"ahoj kočky, sluší vám to" řeknu jim "tobě taky" řeknou všechny naraz "pojď už nasedni at už mužem jet" řekne chloe
"Joo Ježíš, a kam vlastně jedeme"
Zeptám se
"na menší party, byla jsem pozvána a řekli mi že si můžu vzít kámošky" řekne "jo a abych nezapomněla budou tam fakt hot kluci" řekne chloe a šibelsky se usměje"
Dojeli jsme na místo byla to někde v lese nebylo to nejhorší, ale ani nejlepší místo na party.
Vyšli jsme z auta a šly za lidma.
"ahoooj" řekne chloe nějaké holce.
Vypadala jak Barbie hubená blond vlasy růžová rtěnka a růžové šaty.
Ještě ji chybí pudl a byla by to úplná Barbie.

Nikoho jsem tu neznala a holky někam odešli tak že jsem šla k nějakému pultu vážně nechápu co tu v lese dělá, ale nějak jsem to neřešila.
"ahoj puso" řeknou nějací kluci "nechceš si k nám sednout, koupili by jsme ti drink" podívali se na mě "ne, ale děkuji" udmítnu slušně "alee nebuď trapná,pojď se bavit" řekl jeden borec kterej si ke mě stoupnul.
Byl vážně blízko "řekla jsem že nechci" už mi to fakt nebylo příjemné "nebuď trapná doprdele" dal mi ruku na boky
Najednou přišel nějakej klučina "dopici neslyšel si? Nechce tak odpal dopici čuraku" řekl a dal mu pěsti, byl krásný vážně krásný.
Hnědé vlasy hnědé oči byl vysokej byl celkem o dost vyšší jak já a to jsem fakt vysoká, ale i tak byl strašně krásný fakt krásný.
"Jsi vpořádku?" zeptá se mě
"ano jsem, moc ti dekuju" usmála jsem se

Love or hate? Kde žijí příběhy. Začni objevovat