R&O {Av}

29 9 35
                                    

Kan, ter ve para

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kan, ter ve para.

Bu ortamı özetleyebilecek üç kelime tam anlamıyla buydu. Paslı demir kapıdan girdiği andan beri tek yaptığı ortada dönen kumarı izlemekti ve bu sadece midesini bulandırıyordu.

Özenle tarayarak geri yatırılmış ve sabitlenmiş sarı saçları, parlak yaka kürküne sahip uzun siyah kabanı ve jilet gibi takım elbisesiyle ilah gibiydi. Bu çöplüğe aykırı olduğu her yerinden belli oluyordu.

Sol kulağına taktığı kalın ve küçük halka küpesine dokundu yüzüklerle kaplı eliyle. Gözleri bu pis yerde hala aradığını bulamadığı için gezinip duruyordu.

"Bir yere oturmalıyız, dikkat çekiyoruz."  dedi Felix kulağına eğilerek.

Hyunjin'in verdiği küçük bir baş onayıyla önceden gözüne kestirdiği yere ilerledi. En önde Felix onun arkasında Hyunjin ve en arkasında da Jisung vardı. 

En tepeden bu çöplüğe inmesindeki neden ortada dönecek olan boks maçından para kazanmak değildi. Ancak buraya ait olmadıklarını daha fazla belli etmemek için bahis yatıracaktı.

 Elindeki kalın dolar banknotu bahisleri toplayan adama uzatıp "Chan'ın rakibine." dedi.

Tribünlerin yarısından topladığı parayı tek seferde birisinden aldığı için oluşan şaşkınlığı gizleyememişti haliyle orta yaşlardaki adam.

"Emin misiniz?"

"Eminim."

Chan'ın burada maç kaybetmediğini herkes bilirdi ama Hyunjin'in amacı para kazanmak olmadığı için herkesin bildiği gerçekliğin zıddına oynuyordu.

Eğer onu kendisi bulamıyorsa, onun kendisini bulmasını sağlamaktı amacı.

Dedikoducu it sürüsü çoktan tüm tribüne yaymıştı haberi. Avel bir kodaman gelmiş Chan'ın rakibine büyük bir miktar yatırmıştı onların gözünde. Mükemmel bir yemdi ve Hyunjin bunun Chan'ın kulağına gideceğine emindi.

Nitekim bu çocuk için 6 ayını vermişti. İçtiği sudan verdiği nefese kadar her şeyine hakimdi. Sahip olduğu borçtan, buradan çıkmak için her şeyi yapabilecek biri olduğuna kadar. Karşı konulamaz bir avdı. Hyunjin ise bu zamana kadar hiçbir avını kaçırmamış bir avcıydı.

O an gördü Hyunjin. Ağzında hiç çıkarmadığı siyah maskesi, lens olduğunu yeni öğrendiği mavi gözleri ile tam olarak Hyunjin'e bakıyordu. 

Bang Christopher Chan, Hyunjin'in planında bir basamak ve şu anki yeni eğlencesi, yemi yutmuştu.

Yanında oturan Jisung bedenini hafifçe Hyunjin'e eğdi ve çok ses çıkarmamaya özen göstererek "Seni gördü." dedi.

"Ben de onu." 

Suratında mimik oynatmadığı gibi karşısındaki gözlerden de kendi gözlerini çekmemişti Hyunjin.

Raven & Owl | HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin