Bu kitabın adını bulmamın üzerinden iki buçuk sene geçti.
Ama hiçbir zaman wattpad'e girip bir bölüm yazamadım,kurgusu defalarca kez oluştu defalarca kitap sonları yazdım ama nedense hiçbiri kafamdaki düşünceyi oluşturmadı.
Ama hiç bu kitabın böyle birşeye dönüşeceğini bilemezdim.
Neye mi dönüşecek? Bu kitaptan hiçbir zaman haberi olamayacak birine.
Bu fikir aklıma,kuzenimin sevdiği çocuk askere gitti ve o askerden gelene kadar hergün bir bölüm atmaya karar vermesiyle,geldi.
RuhsuzBirPrenseskendisininde bu kitaptan haberi yok yani aklıma böyle bir fikrin geldiğinden öncelikle sana ve KafaDar_girl sana her daim yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.(Tabi bazen ben yazmasam yazacağınız yok:).
Evet şimdi asıl kitaba geçersek birinci günümü o'nu ilk tanıdığım zaman bana o'nu hatırlatan ve tamamen o olan bir şarkı sözüyle başlamak istiyorum.
"Bi' gün bi' çılgınlık edip
Seni sevdiğimi söylesem
Alay edip güler misin?
Yoksa sen de sever misin?":)Bir şarkı en fazla sözleri ve notaları hariç ne olabilirki.
Oysaki 9 Dörtlükten,134 kelimeden,675 harfden oluşan bir şarkı.
Ancak bu şarkının diğer yüzü ise 675 sarsıntı,134 çöküş,9 mezarlıktan oluşuyor.
Aslında o'nun benim mutluluk kaynağım,yaşam sebebim olması gerekmezmiydi.
Gerekirdi,o'nu o kadar çok seviyorum ki bunu sadece kendime söyledim bugüne kadar,
Tabi daha önce kuzenlerime anlatmadım değil ancak belki bir anlık bir hoşlantı denilebilir onlar için,ancak bu kadar çok sevdiğimi söylemedim hiçbir zaman.Bazen o'nu unutmak için başka kıyılara yelken açmayı denedim belki gemilerim kıyılara vardı ancak demir atamadım hiçbir zaman beni bile bilmeyen birini aldattığımı düşünerek gemilerimi geri çektim:).
Sevda bu mudur hocam sevda ise sevdalıyım.
Aşk bu mudur hocam aşk bu ise aşığım.
İşte ben buyum konuşacak kimsesi olmayan ancak biri anlatsa dinleyecek kişiyim,sevdası kalbinden taşmaya başlayan taşan sevdası bütün benliğini almaya başlayan kızım.
Kendi sevdamda boğuluyormuşum gibi geliyor,ama böyle birşey olabilirmi sevda
bu filmlerde,kitaplarda hatta gerçek hayatın ta kendisinde sevda böyle acı verici birşey miydi
Öyleydi aslında,benim sevdam beni,kalbimi,bütün benliğimi ele geçiriyor.Sevdanın iki eli olsa ikiside boğazıma yapışmış neden beni boğuyor,daralmak yada bunalmak anlamına gelen boğulma değil bu sevdam beni öldürüyor sanırım sanırım sanırım...Yada ben mi öyle hissediyorum,tek taraflı bir aşkta kendi başına yapayalnız kaldığım için kendimce bunalımamı girdim.
Buda olabilir sonuçta şimdi bunaldım deyip iki dakika sonra tekrar dönmekte var.
Her ne ise bugün fazla bile yazdım.
İyi geceler beni duymasanda iyi geceler.