1 . rész - Istenek az emberek között ?

5 0 0
                                    

Épp a konyhába mentem . Mikor megláttam ott egy lila hajù fiùt az egyik széken , aki egy nyùlat  simogatott , az ölében tartotta a fehér állatot . 
- Biztos , hogy nem jò , hogy egy ismeretlen ember házában hùzodtunk meg . Szerintem menjünk innen ! - fogta könyörgőre a lila hajù fiù .
- Nah  , ne már ! Tsukito ! Elrontod  a szòrakozásom . - szomorodott el a piros hajù srác  , aki a parketta fölött .
LEBEGETT ? MI A FENE ! MÉGIS EZEK KIK , VAGY MILYEN LÉNYEK ?
  Legjobbnak találtam , ha felhìvom a szüleimet . De mikor tárcsazni akartam a számot a telefonomon . Egy fekete hajù férfi kitépte a kezemből a készüléket és fél kézzel eltörte .
- Erre nem lesz szükséged ! - mondta meg nekem .
- Hé ! Ez nem fer  ! - háborodtam  fel .
- Ez már ùgyis használhatatlan  . - dobta a kukába a mobilomat  .
A piros hajù srác közelebb lebegett rám és mosolygott . Csillogó szemekkel .
- Te nagyon aranyos vagy ! - mondta jókedvűen  .
- Köszönöm  . - pirultam el .
- Szìvesen . - egyenesedett ki .
- Hé ! Ne légy ilyen vele ! Még megilyeszted őt ! - hallatszott egy hang a hátam mögül .
- Ha ? - fordultam meg .
- Én Takeru vagyok . Téged hogy hìvnak szépség ? - puszilt kézen engem .
- Oh . Az én nevem Besty . - mosolyogtam rá . 
- Tökéletes név egy ilyen szép lánynak , mint te . - udvarolt nekem Loki .
- Köszi szépen .  És téged hogy hìvnak ?- kérdeztem rá .
- Oh . Az én nevem Loki . Van egy testvérem Dionüszosz , de ő biztos a kertetekben  van . Imádja a növényeket  ! - mondja boldogan .
- És te ? - néztem a fekete hajù férfira .
- Oh . Engem Hádésznak hìvnak . És  én vagyok a bácsikajuk  . Idősebb vagyok át összes Istennél  , kivéve Zeusznál . Őt sajnos nem tudom felülmúlni . - magyarázta  .
- Értem  . És téged hogy hìvnak ? - mutattam az állatbarátra  .
- Oh . Én  Tsukito vagyok . Tessék , simogasd meg ! Nyugi , nem harap ! - adta oda nekem a nyùlat a kezembe mosolyogva .
- Köszönöm . - simogattam meg az állatot gyengéden  .
Aztán pedig elindultunk négyen , hogy megkeressük a többi Istent .

Kamigami No Asobi - Season 2 .Where stories live. Discover now