- Jòl van , mindenki figyeljen ràm ! - tapsoltam egyet .
Mindenki ràm szegezte a tekintetét .
- A nagyapámnak van egy nyaralòja , ami szabad . Mivel ma nincs suli , ezért elkìsérlek oda titeket . Megkapjátok a szoba beosztást . Aztán mindenki berendezkedik . 20 - kor pedig villanyoltás és alvás mindenhol . Értve vagyok ? - kérdeztem szigorúan .
- És ugyan miért is hallgatnánk rád ? - szállt szembe velem Loki .
- Mert mondjuk én vagyok az egyetlen , akivel kommunikálni tudtok . - válaszoltam még a kérdését .
- Jòl van , rendben . Megadott magam . - tette fel a kezeit a tűz Istene és belecsùszott a foteljébe .
- Egy kérdés ? Mi az az iskola ? Nekünk is muszály majd oda járnunk ? - tette fel a kezét Tsukito .
- Hát , az iskola az egy olyan hely . Ahova azért jársz , hogy tanulj . Négy év múlva pedig van egy nagy vizsga . Ezt hìvják érretséginek . És ha ezt le teszed , tovább léphetsz felső oktatásba . - magyaráztam el neki .
- Értem . - jegyzetelt le mindent a lila hajù Isten a noteszébe .
- És nektek nem kötelező oda járnotok . De viszont , ha tanulni akartok , bejelentkezhettek mind ùj diákok . - ajánlottam fel nekik .
Elkìsértem őket a szállojukba és meg vártam , amíg lefekszenek . Benyitottam Loki szobájába .Azt láttam , hogy a karjait egymásba fonva , szemét lehunyva , kigombolt trikòval alszik . Oda mentem az ablakához és kinéztem az esti tájra .Valami gyönyörű volt az ég akkor .
Hirtelen lépteket hallottam mögülem .
- Lo - ki ... - pirultam el .
- Sajnálom . De én már nem tudom magamban tartani az érzéseimet . Én ... Besty .... én szerelmes vagyok beléd . - csòkolt bele a nyakamba .
- Én is beléd . - mondtam meg neki .
- Az jò . Leszel a barátnőm ? - kérdezte meg és le térdelt elém .
- Igen . De erre semmi szükség . Nem kell ezt csinálnod . - hadonásztam a kezemmel .
- De , kell ! Ugyanis van számodra egy ajándékom . - hùzott elő a szebéből egy gyűrűt .És felhùzta az ujjamra .
- Na m de most inkább menj vissza a szobádba , mielőtt felébreszted Dionüszoszt , rendben ?- kacsintott ràm és mosolygott is , de az egyik ujját a szájához tette .
- Rendben . Aludj jòl ! Holnap találkozunk . - mentem ki a szobájából .
- Te is , Hercegnőm ! Igen . Jò éjt ! - feküdt vissza az ágyába .
YOU ARE READING
Kamigami No Asobi - Season 2 .
FantasyOtt nem létezik már Yui . Mert ez a történet az én szemszögéből ìròdott . Az első évad 12 . részétől fog menni a történet . Jò szòrakozást , otakuk !