★{6}

85 11 4
                                    

Kai

Ne demek onu evine çağırdın?????

Yeonjun

Ne demek seni evine çağırdı?????

Kesinlikle Taehyun'u evine çağırırken aklından ne geçtiğini kendi de bilmiyordu. Sadece çağırmıştı, özellikle yaptığı şeyi telafi etsin diye bir niyeti yoktu. Özlemişti, eski hallerini. Her şeyi şimdiye dönüştüren kendi olsa da bu istediği şey değildi hiçbir zaman.

Zil çaldı ve hızla kapıya vardı. İçini bir heyecan sardı tıpkı Taehyun'da olduğu gibi. İçlerindeki kurtlar kıpır kıpır oldu, kuyruk salladılar.

Bu heyecanı bastırmaya çalışıp içeri geçtiklerinde bir koltuğun iki ucuna oturmuşlardı. Taehyun tereddütsüzce Beomgyu'nun yüzüne bakarken Beomgyu anlam vermek istemediği bir utançla duvarlarda gezdiriyordu gözlerini.

"Peki, ne yapacağım?"

Taehyun aldığı o davet mesajından beri aklından bunu geçiriyordu ve artık dile getirmesi gerektiğini düşündü. Beomgyu onu ilk kez çağırmamıştı evine, onlar çok uzun zamandır bunu yapıyorlardı ama bu sefer farklı bir şey olduğunu hissetmeden edememişti. Çünkü emindi ki o mesajın altında bir ima yatıyordu.

"Şey... Bu gece benimle olsan yeter." Taehyun'un kirli düşünceleri zihnini ele geçirirken cümlenin devamı da çok geçmeden gelmişti. "Tek başıma kalmak istemedim ve bir de..." Gözlerini kaçırdı merakla parlayan gözlerden. "Seni özledim." Kalp atışlarının hızlandığını ve kulaklarının bu sesi rahatlıkla duyduğunu fark etti Taehyun. Her bir zerresini ufak bir titreme aldı.

Biliyordu ki bu herhangi bir seni özledim cümlesi değildi.  Bu sadece seni görmek istediğim bahanesi de değildi. Ya da seni göreli kısa bir zaman geçse dahi özledim gibi bir şey de değildi. Bu "bizi" özledim demekti. Fiziken değil ruhen yanımda olmanı özledim demekti.

Kurdu bunu iliklerine kadar hissettiğinde Taehyun'un ateş içinde kavrulmasına neden oldu. Ona sarılmak istedi ama bunu yaparken onu yakmaktan korktu, uzaktan bir sarılma vermeyi denedi ama kıyamadığı beden onun kolları altına girip başını koynuna yasladı.

Beomgyu'nun utangaçlığı her defasında bir yere kadar sürerdi, ilk anları atlatınca çekineceği bir şey olmuyordu. Ki sarıldığı kişi en değerli zamanlarını sadece onun için harcamak istediği biriydi.

Taehyun bu sarılmaya karşılık verdiğinde Beomgyu'yu içine saklayıp sadece onunla kalsın isteğiyle dolmuştu. Bu feremonlarının baskınca salınmasına sebep olduğunda bunu birkaç saniye sonra ancak fark etti. Fakat Beomgyu'nun bunu fark ettiğini sanmıyordu. Hatta bedeni oldukça sakindi ve Taehyun'un kolları arasında kendine güvenli bir alan bulmuş gibiydi. Sanki onun evi orasıydı.

Bir müddet öyle kaldıktan sonra ikisi de istemeye istemeye birbirlerinden ayrılmıştı. Bir boşluğa düşmüş gibi herhangi bir yere baktıkları sürede Beomgyu'nun aklına gelen fikirle gözleri Taehyun'a çevrildi.

"Dans edelim mi?"

.
.
.

Aylar sonra bölüm attım aglicam benim hayalim yks den sonra tüm yaz fic yazmaktı şu hale bakın ya...

#wattyaçılartıkmk

Lover Of Mine || taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin