အစ်ကို.....နွယ်တို့ ဒီလိူ ခိုးပြေးလာတာ..အစ်ကို အိမ်က သိရင် သဘောတူပါ့မလားဟင်...ပြီးတော့ နွယ့်မှာကလည်း မိဘတွေ မရှိကြတော့ဘူးဆိူတော့...
နွယ်...အယ့်တာတွေ ထားလိုက်တော့....အစ်ကိုတို့အသက်တွေလည်းငယ်ကြတော့တာမဟုတ်တော့ဘူး...ကိုယ်တို့ ဘဝကိုယ်တို့ပိုင်တယ်...
ဒါပေမယ့် အစ်ကို့အိမ်က.....
ရှူးးးနွယ်....လာ လိုက်ခဲ့....ဘောလုံးလေးများဖြင့်အလှဆင်ထားသော ပန်းလေးတွေနဲ့ ပြည့်နေသည့် အခန်းလေးတစ်ခန်း....
လှလိုက်တာ...အစ်ကို...
နွယ့်အကြိုက်....ခရမ်းလေးတွေနဲ့ လုပ်ထားတာလေ....ကြိုက်ရဲ့လားနွယ်....ဟုတ်ကဲ့ အစ်ကို....
ဒါဆို.....ဘာပြန်ပေးမလဲ နွယ်....
နွယ်လည်း...အစ်ကို့ကို နမ်းမိလိုက်သည်။...နှစ်ယောက်သားရဲ့ နှုတ်ခမ်းအစုံမှာ.....မခွာချင်လောက်အောင် နမ်းရှိုက်မိနေသည်။...အင့်....အ့...ပြွတ်စ်...အွန့်...ဗုန်း...ဗုမ်း...နွယ် အသက်ရှူကြပ်တယ်...အာ့...အစ်ကို...
..နွယ်...နွယ်...အဆင်ပြေရဲ့လား....
အစ်ကိုက အရမ်းနမ်းတာကိုလို့...သူများနှုတ်ခမ်းလေးနာသွားပြီ....လူဆိုး....သွား.... ဟွန့်..
ချစ်လိုက်တာ နွယ်ရယ်....အသက်ကသာ...၄၃ လူက ပြုမူနေပုံမှာ ကလေးလေးလိုပင်....ဟုတ်ပါသည်။....ထိုကလေးကြီး လေးကိုပင် ကျွန်တော်က ချစ်မဝဖြစ်နေရတာလေ....ကျွန်တော့် အသက်က ၄၅..... နွယ့်ကို မြင်မြင်ချင်းသဘောကျမိသော်လည်း....နွယ့်အချစ်ကို ရဖို့ တော်တော်လေး ကြိုးစားလိုက်ရသည်။....နောက်ဆုံးတွင် အခက်အခဲတွေ ကြားထဲကနေ နွယ့်အချစ်ကို ရခဲ့သည်။...ပြီးတော့ ကျွန်တော့်မိဘတွေက နွယ်နှင့်သဘောမတူပေ။....သို့သော်....ကျွန်တော် နွယ့်ကို အဆုံးရှုံးမခံနိုင်သောကြောင့်....ခိုးပြေးခဲ့လိုက်သည်။.....
ခု တော့ ကျတော်ဖြစ်ချင်တာတွေဖြစ်ခဲ့ရပေသည်။
မောင် တိမ်ယံမောင်
နှင့်
မပန်းခက်နွယ် တို့၏မင်္ဂလာဧည့်ခံပွဲ.....အစ်ကို့အိမ်က နွယ့်ကို သဘောမကျပေ။...အစ်ကို့ရဲ့ အမေနဲ့ ညီမက နွယ့်ကို သူတိူ့ မိသားစုထဲ အဝင်ခံချင်တဲ့ပုံမပေါ်ပေ။...သို့သော်.....အစ်ကိုက နွယ့်ကို ခိုးပြေးလိုက်တော့ သူတိူ့ မချစ်သော်လည်း အောင့်ကာ နမ်းကာဖြင့်...နွယ့်ကို လက်ခံလိုက်ကြရသည်။.....
YOU ARE READING
အမှား...
Short Storyကျမ မလုပ်ခဲ့တဲ့ အမှား အတွက် ကျမ ကဘာလို့ အပြစ်ခံယူနေရတာလဲ...အထင်သေးခံနေရတာလဲ... ပန်းခက်နွယ်.. မင်း...သစ္စာမရှိတဲ့ မိန်းမ တောက်ခ်.... ထက်ယံမောင် ကျမရဲ့ မေတ္တာရိပ်မှာ ခိုလှုံလိုက်စမ်းပါ...အန်တီရာ.. မုဏ်း...