@mertc_elikk53
"Her güzelliğin bir kusuru vardır,benim güzelimde birazcık sakar"
Kayraclk_ ve diğer 335 kişi beğendi.
Kayraclk:Havuza niye giriyosun lan mal
Mertc_elik53↪️:Kayra canım kardeşim senden büyüğüm ağzını topla☺️404:Sevgilisi mi varmış😢
555: Evlenip 11 çocuk yapamıyoruz mu yani şimdi?
1
01:GÜZELİM Mİ BENİ NASIL ALDATIRSIN
Bir dakika birisi bana az önce ne olduğunu söylesin! GÜZELİM Mİ DEDİ O BANA!
Hayır Defne başkasına söylemiş.Kızım sen salak mısın sen çektin ya çocuğu havuza!
Evet ama bana güzelim dedi.Kusur dedi, sakarlık dedi. NE SAÇMALIYORUM BEN!!
Yaptığım aptallıktan sonra duş aldım ve şu an salonda oturuyorum ama deliricem bana nasıl güzelim der ya? Mesaj falan mı atsam acaba?
Benden uzak dur dedi sana niye yazıyorsun hem yazıp ne diyeceksin 'güzelin miyim gerçekten' mi yazacaksın?
Doğru lan ne yazcam ben? Bulurum birşeyler
Siz:Selam Mert. Nasıl oldu gözlerin merak ettim de?
Erik gözlüm💚: Merhaba Defne. Sorduğun için sağ ol. Daha iyiyim.
Siz:Damla falan sıksaydın gözüne.
Erik gözlüm 💚:Sıkacaktım ama beceremedim Kayra'da dışarı çıktı,annemler alışverişe gitti. Neyse boşver sen bunları.
Siz:Boş falan veremem ben sıkarım damlanı nerdesin söyle geliyim.
Erik gözlüm 💚:Gerek yoktu aslında ama.
Siz:MERT BENİ ÇILDIRTMA NEREDESİN?!
Erik gözlüm 💚:Sakin ol şampiyon. Odamdayım hadi gel.
Siz:Tamam. Bekle geliyorum.
Derin nefes verip koltuktan kalktım ve merdivenlere yöneldim.Merdivenleri hızla çıkıp benim odamın yanındaki odaya girdim.Yani Mert'in odası.Kapıyı açtığımda yatağında uzanan üstü çıplak Mert'le karşılaştım.
Altında sadece gri eşofman vardı.İpini bağlamadığı için düşecekmiş gibiydi. Hatta boxerinin lastigindeki 'Calvin Klein' yazısı görünüyordu.
"İşin bitti mi?İstersen biraz daha bak."sesiyle irkildim."H-ha efendim? Yok ben seni izlemiyodum şey yapıyodu-"
"Tamam sorun yok hadi gel damlayı sık"
Yatakta doğruldu ve yanında bana yer açtı.Yanına doğru ilerled ve yatağa oturup bağdaş kurduk tamamen vucüdum ona dönüktü .Mert:Eee nasılsın?
Defne:İyiyim sen?
Mert: Gördüğün gibi işte.
Defne: Bişey sorabilir miyim Mert?
Mert:Tabii ki Defnecik sor.
Defne:Sen bana 'benden bir süre uzak dur' dedin ya ben onun üzerine 1 saat sonra senin yanına geldim bana kızgın mısın?
Mert:Hayır sana kızgın değilim onu bir an sinirle söyledim seni kırdıysam özür dilerim güzelim.Güzelim deyip durma heyecanlanıyo.
Hera sussana sen!
Gerçekler bunlar yavşıyor sana işte sende açıl sevgili falan olun işte beni de uğraştırma.
HERA SUS DEDİM SANA!!
Mert:Defne iyi misin?
Defne:B-ben mi i-iyiyim.
Mert:Hiç öyle görünmüyorsun da.
Defne:İyiyim iyiyim ben nerde şu göz damlası verde sıkayım.
Mert: Şu çekmecede sen getirsen olur mu ben yoruldum da.
Dudaklarını büzerek konuştu.
Defne:Getiririm.
Hızlıca ayağa kalkıp çekmeceye doğru ilerledim ve çekmeceyi açtığımda gördüğüm şeyle donmak bir oldu. BİR DAKİKA O PREZERVATİF Mİ? Bunun Mert'te ne işi vardı?
Mert insan değil çünkü prezervatif kullanmıyor.
Hera kapa çeneni!
Mert:Ne oldu bulamadın mı? Yardım edeyim mi?
Sesle irkilip ona döndüm.
Defne:Bulamadım sen bir bak istersen.
Mert ayağa kalkıp arkama geçti ve nefesini saçlarımda hissettim.Sırtım göğüş kafesine yaslıydı ve kalçam erkekliğine değiyordu.Beni biraz daha kendine bastırıp çekmeceye doğru eğildi ve damlayı aramaya başladı.
Mert:Nereye koymuştum acaba ben onu ya.
Serçe parmağı prezervatife değdi ve çekmeceye dağılmış prezervatifleri toplayıp kutusuna koymaya başladı.
Defne:Burda olduğunu emin misin göz damlasının?
BÖLÜM SONUUUUUUU
S
elam aşklarım nasılsınız?
Oy ve yorum sınırı koymak istemedim vaz geçtim her hafta yetiştirmeye çalışıcam bölümleri okul açıldığı için fazla bölüm atamam gibi geliyor ama bilmiyorum neyse görüşürüz 😘 😘