Two

67 6 16
                                    

Elimdeki kalemi çevirirken bile gözlerim hala üzerindeydi. Giydiği toz pembe rengindeki ponpon takımı kız kiyafeti vücüt hatlarını belli ederken beynimdeki Vante ve Taehyung kavga ediyodu. Aklımdaki kırli düşüncelerin gözümün önüne inmesi ile gözlerimi kapattım



Kendimi bir kez daha ona doğru itmemle beraber bu sefer arabanın içine daha büyük bir inleme bırakdı. Kendimi yavaş yavaş itiriyodum. Ellerim bu sefer kazağının içinden geçerek sütyenine ulaşdı.Istesem kolaylıkla aça biliceğim düymelerin üzerinde biraz daha gezdirdim ellerimi. Bu sefer ilk adımı o attı ve dudaklarımızı tekrar birleşdirdi.Onu reddetmedim ve karşılık verdim. Ellerini ensemdeki saçlara uzattı ve çekiştirmeye başladı.Kazağının içindeki elimi aşağılara doğru indirdim ve pantolunun düğmelerini açmadan elimi içeri sokdum. Iç çamaşırının üzerinden onu okşamaya başladım.Dudaklarımızı ayırdım ve kafamı buyun girintisine yerleşdirerek dudaklarımın arasındaki nazik deriyi çekişdirmeye başladım.

"Vante l-lütfen"

Elimi dahada hızlandırdım ve altımda kıvranışları arttı......



Sikik ders zilinin çalmasıyla gözlerimi açdım.Gerçekdenmi,tam şu an mı. Gözlerimi devirdim ve ayağa kalkdım,masadaki kitab defterlerimi çantanın işine gelişi güzel sokuşdurdum. Adımlarım üniverstedenin içine doğru irerlerken az önce arkadaşları ile oturduğu banka taraf bakdım.

Hala oradaydı yanındaki takım arkadaşları ile konuşuyodu. Ne konuşduğu hakkında bi fikrim yokdu ancak yanaklarının şişdiğine göre baya komik bir şey konuşuyodular. Etrafdan dikkat çekmek istemediğim için gözlerimi ondan çekdim ve adımlarıma devam ettim.

4 cü kattaki sınıfıma girdim ve çantamı sıraya bırakdım. Arka cebimdeki telefonu çıkardım ve saate bakdım ardından telefondaki uygulamadan ders programıma göz gezdirdim, görünüşe göre sadece 1 dersim kalmışdı o da biyolojiydi


Biyoloji,insan anatomisi,kadın, kadın vücüt yapısı,jennie,jennie nin vücüdü,bacakları,göğüsleri,dudakla-

Pardon kesiyorumda acaba dersemi odaklansa daha iyi olur

Kes sesini be sanane

Saman ye

Şimdi sikicem seni

Düzgün konuş benimle

Yapma ya


Kafamda yankılanan seslerle sinirden gözlerimi kapattım ve derin nefes aldım. Şu ikisi asla yorulmak bilmiyodu. Gözlerimi hemencecik açdım eğer biraz daha kapalı tutarsam jennie gözümün önüne gelicek ve bir şey dikkatimi dağıtmadığı sürece tıransa girmiş gibi kala kalıcakdım.

Taehyung haklıydı derse odaklanmam gerekliydi. Aksi takdirde üniversteden atılmam büyük olasılıkdı.


Orospu çocuğu,artık takdiklerimide ezberlemiş

Onu rahat bıraksak ha,daha iyi olmazmı

Sana ne lan sanane

Bak zaten tüm gece çocuğu zor duruma sokuyosun bari okulda yapma,yoksa atılıcak

İyi be

İyi dersler Kim

..................

İyi dersler desen ölmezsin

Öffffffff

Hadi.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

leonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin