PROLÓG VENUJEM ÚŽASNEJ OSOBE. _____> foreverhungry22 !
CALL ME NOELLE ;)Zoe POV
Mamí ideme na zmrzlinú ?! Neviem či by si aj Lucy dala Zoe mysli aj na sestru! O-rieš-ko-vá o-rieš-ko-va ORIEŠKOVÁ!! Lucy skadovala ako splašená pričom sa mama rozosmiala a ja som sa pridala akurát že.. VA-NIL-KO-VÁ VA-NIL-KO-VÁ vanilková! Čo kričíte čo ? čo ? čo ? HORÍ OCO HORÍ. Zoe to ani nehovor. Smiala sa mama. Ahoj Láska pozdravil otec mamu a dal jej sladký bozk na líce. Ahojte bubliny! Ociiiii! Otec nás silno objal a šiel si zložiť veci. William deti chcú ísť poobede na zmrzlinu čo ty nato? Samozrejme! Obed je hotový tak poďťe jesť kým je to teplé. Všetci sme si sadli za stôl a jedli špagety s kečupom a syrom. Mami to bolo výborné! Zahlásila som s úprimním úsmevom. Zoe nepreháňaj boli to len špagety. Výborné špagety ak môžem podotknúť. Mama sa smiala a dala taniere a príbory do drezu kde ich ocko spolu s Lucy pomaly umývali.
Ja som šla za mamou sa pripraviť a nachystať niečo pekné do mesta aj pre Lucy. Lucy som vybrala ako prvej. Našla som jej malé napufňané fialové šaty so zlatou stuhou okolo a vybrala som jej oblúbený medajlónik a nejaké tmavé baleríny. Sebe som vybrala ružovo žlté kvetované šaty a náramok s ružovýn srdiečkom a v ňom bolo napísané sisters=BFF vzala som si krémové balerínky so stuhou. Po piatich minútach boli všetci nachystaní a mohli sme ísť autom natankovať a do mesta. Prišli sme do cukrárne a ja som si dala dvojitú vanilkovo-citrónovú zmrzlinu a Lucy si dala len dvojitú orieškovú. Ocko si dal mätovú a mamina si dala len kávu.*O HODINU*
Lucy POV
Nastúpili sme do auta a išli sme domov.
*o 5 minút
Otec zrazu strhol volant a auto sa otočilo okolo prevrátilo sa a prevážilo dopredu, všade lietalo sklo. Obraz sa mi zatmavil a ja už som necítila nič iné ako bodavú bolesť v bruchu.
*o 2 dni neskôr*
Zobudila som sa v nemocnici a vedla mna ležala Zoe s knížkou zlatý kompas. O chvíľu vošla sestrička s kamennou tvárou no dalo sa rozpoznať že bola mierne rozladená ako to hovorila mama. *btw vsuvka spisovatelky emm je to písané spôsobom no .. Niečo ako flashback
Tak nieže by tie 7-8 ročné deti vedeli také slová V&C. * "Deti." "Musím vám povedať jednu dobrú a jednu zlú správu." "Dobrá je že dnes o šiestej vás vyzdvihne otec a dorehabilitujete doma." Maličko som sa pousmiala.
"Zlá správa je že." Až ma naplo z jej tónu hlasu. "Vaša mama autonehodu neprežila." "Je mŕtva." " Je mi to ľúto ale mali by ste sa už pobaliť kým je váš otec v práci."ZOE POV'
MAMA AUTONEHODA NEPREŽILA MŔTVA. tieto tri slová nešli z hlavy von tak lahko ako z očí moje slané slzy. Lucy sa tiež snažila pobaliť tých pár vecí ale všetko jej to padalo z rúk. Ja už som sa aj prestala snažiť nejako to nemalo cenu. Lucy sa konečne podarilo zobliecť bielu širokú a dlhú nemocničnú košelu. Nasadila si rifle a tričko z dlhým rukávom ponožky a fialové puma tenisky. Ja som rada že som obula rifle ružové ponožky a čierne mickey mouse tenisky. Nevedela som nájsť sveter tak mi Lucy začala pomáhať. Teraz už sme sa len držali za ruky a hladali môj oranžový sveter. Lucy ho našla. "Tu máš." Povedala zachrípnutým hlasom. "Ďakujem." "Kedy myslíš že príde ocko ?" Pýtala sa ma Lucy bezmocným hlasom. "Neviem." Málokedy odpovedám jednoslovne ale teraz som úplne zlomená cítim akoby mi niekto v noci vytrhol srdce pomaličky ho nakrájal na kúsky zlepil špatnou páskou vrátil späť a zle zašil. Pozrela som na malé nástenné hodiny ktoré ukazovali 17:48. Mne už sa do tašky podarilo dať všetky veci. Tak isto a Lucy. Mám pocit že som vyplakala všetku telesnú tekutinu.
O chvíľu prišiel ocko.
*v novinách*
Pri autonehode neprežila len mama. Deti po tažkom úraze boli dva týždne v nemocnici. Neskôr prišiel po ne otec ktorý po mesiaci nevydržal nátlak bez svojej ženy a začal piť. Pred dvoma dňami sa vrátil domov opitý a dve dievčatá zbil a jedno z nich nechutne zneužil. Po tomto zážitku sa obom deťom podarilo utiecť. Po pár hodinách ich našla polícia. Ich psychicky zrúteného otca odviezli na alkoholické liečenie. Deti sú teraz na mesiac v opatere psychiatrikov ak nenastanú komplikácie budú prevezené do detského domova.________________________________
Hello ❤Uff no cez 800 slov ale je to teda dosť málo snáď to pre prológ stačilo :)) nezabudnite čekovať moje upozornenia aby ste vedeli viacej o všetkýh mojich príbehoch. ( btw keby dakto nevedel upozornenia je ako kniha :D ) No dúfam že sa vám tento prológ páčil lebo som na ňom dosť robila ,:D snáď sa vám bude príbeh z názvom Shy & Wild páčiť a po prológu ho budete čítať naďalej.
Ak by ste chceli venovať akúkoľvek časť len si napíšte. V&C ma posúvajú ďalej. Prepáčte za všetky gramatické chyby a preklepy.~Rica Babaj! ✌