JJ და არა მეგობრობდნენ ზუსტად იმდენი ხნის განმავლობაში, როგორც JJ John B. თუმცა, მიუხედავად იმისა, რომ JJ და John B საუკეთესო მეგობრები იყვნენ, JJ და სხვები იყვნენ სხვა ტიპის მეგობრები. ჯონ ბ-ისა და ნინუს მსგავსი იყო, მაგრამ მათ რომ ჰკითხოთ, იტყვიან, რომ კიარა და JJ უფრო ახლოს იყო. მათი საერთო მაგრამ გაცნობის მსგავსი იყო, რომანტიკის გარეშე. ისინი განუყოფელი არიან. ჯეი ცოტათი მაღლა და ქაოტური იყო, მაგრამ სანამ ეს მოხდა, ის ერთადერთი იყო, მისი დამშვიდება იყო. მან იცოდა მისი წარსულის შესახებ და მან იცოდა მისი. ოჯახური ისტორია ძირითადად.
მას შემდეგ, რაც ჯონ ბ-ის მამა დაიკარგა 9 თვის წინ და მისი ბიძა ტედი შსს, მისი ადგილი გახდა სახლი, სადაც ყველა დარჩა. მართალი გითხრათ, ეს არ იყო დიდი სახლი. ეს იყო საცხოვრებელი და ფართო, მაგრამ ეს იყო მხოლოდ მეთევზეთა ქოხი ჭაობის პირას, ისინი მას შატოს უწოდებენ. JJ და კიარა იქ რჩებოდნენ უმეტეს ღამეებს; ეს იყო უკეთესი ალტერნატივა, ვიდრე სახლში წასვლა. ჯონ ბ, რა თქმა უნდა, არ აწუხებდა, მას რეალურად მოსწონდა, არ მოსწონდა მარტო ყოფნა. კიარა და პაპი დრო ჯონ ბ-სა და სახლს შორის გაანაწილეს. მათი სახლები არც ისე ცუდი იყო.
ნინუ, რომელსაც მათ ნის ეძახდნენ, ფაქტობრივად კუკი იყო აღზრდილი. მის მშობლებს აქვთ "The Wreck". ეს არის ტურისტული ცხელი წერტილი Cut-ის კიდეზე. გარე ნაპირებს ორი ნაწილი ჰქონდა. სურათი 8, სადაც ცხოვრობდა ყველა მდიდარი ადამიანი და კუტი, სადაც ცხოვრობდა მთელი მუშათა კლასი და პოგები. რომლებიც იყვნენ. Pogues, უკანა თევზი, კვებითი ჯაჭვის ყველაზე დაბალი დონე. ბოლოს და ბოლოს, პაპი გვყავს. ის იყო უცნაური, მაგრამ საყვარელი სახით, უმეტეს დროს. ის იყო ბოროტი ჭკვიანი და ალბათ უფრო ჭკვიანი, ვიდრე ყველა მათგანი ერთად, ამას ყველა აღიარებდა.
დღეს კიდევ ერთი დღე იყო. კიდევ ერთი დილა. ჯონ ბ გაიღვიძა და სახლის დანარჩენ ნაწილში გავიდა. მან კიარა და ჯეიჯეი იპოვა მის ოთახში მძინარენი, ის მამამისის ოთახში იმყოფებოდა. ნინუ იყო გასასვლელში, პოპი კი ვერანდაზე დივანზე. ის წუხელ ადრე გავიდა იქ და სხვებმა გადაწყვიტეს მისი დატოვება. საბანიც კი მიუტანეს.
ჯონ ბ განაგრძო გზა სახლის გავლით და წინა ეზოში გავიდა. ის მივიდა და გადახტა ჰამაკზე, რომელიც ორ ხეს შორის იყო ჩამოკიდებული და ჭაობის წყალს გადახედა და მზის ამოსვლას უყურებდა. ელოდება სხვების გაღვიძებას.
YOU ARE READING
ounter bank
Fantasyგოგონა, რომელზეც მთელი ცხოვრება ძალადობენ და არაფერი იცის მის შესახებ, გადაარჩენს მეგობრების ჯგუფს. ისინი მაშინვე მიიღებენ მას და ასწავლიან ყველაფერს თავიანთი გზების შესახებ. მას ერთ-ერთი მეგობარი შეუყვარდება და ეს დიდ დრამას იწვევს. ორივე უშვებენ ბ...