Jak się poznaliśmy

10 1 0
                                    

To był zwyczajny dzień, ale dzisiaj powinni dostarczyć nową osobę! I to mnie najbardziej ciekawiło!

Kiedy wszyscy usłyszeliśmy dźwięk, który był nam już znany, to ja od razu pobiegłem do pudła.
To pudło wyjeżdżało co 1 miesiąc.

N:Zawsze byłem wzruszony, kiedy widziałem nową osobę, ale kiedy zobaczyłem tego chłopaka to coś mnie ścisnęło w klatce piersiowej.


Zaczęliśmy wyciągać tego chłopaka,ponieważ nie miał już siły.
Był cały spocony i wystraszony!
Zaczął krzyczeć, że niczego nie pamięta, ale powiedziałem jemu:  

N:Cześć! Ja mam na imię News. I rozumiem ciebie, że nic nie pamiętasz, ale to jest normalne bo za jakiś czas przypomnisz sobie swoje imię.

Potem zdecydowałem wziąć go na ręce i zanieść do swojego pokoju, chłopak był słaby dla tego nie miał nic przeciwko.
Kiedy zaniosłem go to on przypomniał swoje imię i odrazu zaczął mówić do mnie:

T:News mam na imię Thomas.

N:Miło mnie ciebie poznać bardzo się cieszę.

Kiedy już News miał iść to nagle Thomas złapał go za rękę.I poprosił go, żeby z nim został bo jest nowy i on jest wystraszony.News położył się obok niego i zamiar bajki na dobranoc zaczął opowiadać mu o tym miejscu.Po jakimś czasie zasnęli razem.

Było już rano.

Kiedy News obudził się to zobaczył przed soba Thomas, który śpi.Po chwili poczuł, że bardzo podoba mu się Thomas nie wiedział czemu.

Patrzył na niego jakieś 10 min.Nagle obudził się Thomas, kiedy zobaczył go to uśmiechnął się i powiedział:

T:Cześć! co tam jak się spało?

N:Dobrze!Przepraszam, że zasnąłem obok ciebie byłem wczoraj zmęczony.

T:Nic nie szkodzi!Było komfortowo z tobą spać.

N:To super.Może pójdziemy na śniadanie myślę, że wszyscy na nas  czekają.

Po tych słowach Thomas i News wstali i poszli na śniadanie.Thomas nikogo nie znał z ich ekipy więc chciał ich poznać.

Kiedy już przyszli na śniadanie to Thomas poznał wszystkich: Minho który jest biegaczem, Alby który jako pierwszy tutaj się pojawił, Ben buł drugim biegaczem itp w sumie innych poznacie później.

Kiedy zjadli śniadanie to Thomas zobaczył jak Minho i Ben mówią, że się spóźniają, ale nie powiedzieli gdzie.Minho z Ben zebrali rzeczy i weszli do labiryntu.

T:Przepraszam, a gdzie pobiegli Ben i Minho?


DZIĘKI ZA CZYTANIE MAM NADZIEJĘ ŻE SPODOBAŁA CI SIĘ HISTORIA I SORRY ZA BŁĘDY.

ZA NIE DŁUGO WYJDZIE NOWA CZĘŠĆ TEJ HISTORII.


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 08 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ta miłość która nas łączyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz