Nem olyan mint ők

33 5 0
                                    

Azt hiszem kb 3 napja nem találkozunk Hyunjinnal.
Írtam neki hogy kéne még cucc de semmi válsz,meg se nézte az üzetet.

Már csak a heroin maradt igy abból minig nagyon kicsiket adok be magamnak vénásan.
Érzem hogy egyre rosszabul vagyok,nincsenek barátaim se emberek akikkel beszélni tudnák.

Az egyetlen barátom a drog....

Ma este lesz egy buli csak abban tudok reménykedni hogy Hyunjin ott lesz és tudok vele beszélni.

~~~~~~~~~
Már a ház ajtaján lépek be ahol már nagyba megy a buli.
Egy kicsit átlátszóbb ezüst pólót vettem fel egy feket bör nadrággal és pár szintén ezüst kiegészítővel.

A nappaliban villognak a fények és hangosan szól a zene.
Én a konyha felé veszem az irányt megt tudom hogy ott van a pia.

Viszont akit keresek arról fogalmam sincs hol van.

-Felixxx!
-De jó hogy eljöttél!-mondja már kicsit részeg osztálytársam aki a bulit rendezte mikor beérek a konyhába.
-Kérsz inni?

-Ezt nem kell megkérdezni!-mondom mosolyogva.

Kitöltötte az italom én pedig elvettem azt majd mentem is bentebb a házba hogy megkeressem Hyunjint.

Benéztem pár szobába(nem kellet volna)
És még a kertbe is kerestem de sehol sem volt.
Közben még egy pár rövid italt a kezembe nyomtak én pedig nyilván nem vagyok olyan köcsög hogy nem fogadom el.

Kicsit érzem is hogy beütött de semmi gond mert amint benyitok a fürdőbe megtalálom a nekem való társaságot.

Egy szóval drogosokat.(:

Kérdés nélkül csatlakozok hozzájuk.

~~~~~~~~
Szeretek őszinte lenni szóval elmondom hogy jelen pillanatban a világomat nem tudom csak annyit látok de azt is halványan hogy 2en állnak felettem.

Asszem épp szétvernek de nem biztos,világomat nem tudom.

Hirtelen eltűnik az a két ember és egy lesz belőle de ő nem olyan mint ők.

Dealer|HYUNLIXWhere stories live. Discover now