2.

4 0 0
                                    


Prvú hodinu sme mali telesnú. Z duše ju nenávidím , pretože naša učtelka je na materskej. Čo znamená že máme hodiny spojené s vyšším ročníkom. Ano s mojim bratom a Semom.


Išla som sa prezliecť do dresu. ,,Nástup" zakričal učiteľ. ,,Dnes vás rozdelíme do zmiešaných drustiev." Len som modlila nech  nejsom v týme s chlapcami z vyššieho ročníka.


Postavili sme sa do radu že chlapec dievča, podla mojeho výpočtu to vychádza že ked sa postavím vedľa Sema nebudem s ním. Tak som sa postavila a učiteľ začal počítať.

,,Jedna dva jedna dva " už sa blížil k nam 

,,dva dva jedna jedna " keď som toto počula vedela som že bude zle.

,,jedna jedna " povedal mne a Semovy 

,,prečo ja" to som ale asi povedala nahlas a Sem to počul.

,,lebo sme si súdený" povedal a plesol ma po zadku , to sa ale nepáčilo Erikovy. Ktorý je vo vedlajšom týme.

začalo sa hrat hrame volejbal na dve doby, najprv prvý tým potom druhý.

začínal druhy tym, ja som si zatial z erikom púštala hudbu v slúchadlách.

,,tato je super tuto tam nechaj aural." mrkla som na neho .

zrazu z boku mi niekto šepol ,,a na mna prečo nemrkáš kráska" keď som sa naklonila došlo mi že mi šepta vysoký hnedovlasý vyšportovaný potetovaný krásne vonajuci modrooky teda čo nie bol  to Sem. Veľa dievčat mi závidi ze s ním bývam. No čo vám poviem neni to výhra.

,,možno preto na teba nemrkam lebo pri pohlade na teba sa mi chce grcat"

,,ale nehovor  a potom včera zrazila si ma na chodbe keď som vyšiel zo sprchy tak si slintala celkom" usmial sa tým svojim velkým usmevom a priblížil sa ku mne.

,,to neni pravda zasa si namýšlaš , a keď sme pri tom idem na wc nevládzem ta počúvat"

odišla som na wc no tom nevela čo sa stane .

jak som si tak išla tak som išla cez šatne kde som si nevšimla tečúcu vodu, trocha som sa šmila a už som čakala na tvrdí naraz zeme no v tom ma niekto zachitil.

,,Dávaj pozor" pozeral sa na mna studením pohladom chlapec ktoreho som nepoznala. asi niekto noví.

,,Prepač som dost nepozorná" 

,,Bola by škoda keby sa ti niečo stalo"

boli sme velmi blízko seba jeho čokoládove oči mi prechádzali do duše a jeho kučerave vlasy boli cele rozcuchané.

Zdvihla som sa a prerušila očný kontakt, bez slov som odišla na hodinu.

,,Tebe sa čo stalo , videla si ducha alebo čo" zasmial sa Sem a kukal na mna 

,,Niečo take " furt som bola v šoku jaký sexy chlapec ma chytil.

No netrvalo dlho išli sme hrat mi náš tým. V strede hry som sa routekala pre loptu a niekoho som zrazila.

Cítila som len teplo na ktoré som pristála.

,,Zasa ty asi je nam to súdene" usmial sa a ja som sa roztopila 

,, Aural zasa niekoho zabýjáš" povedal moj podarený brat 

Zdvihli sme sa zo zeme.

,,Ahoj inak som Dean" podal mi ruku ,,som tu novy "   ostala som ticho pozerať na to krásne stvorenie plné svalov. ,,Ona je Aural a ja som Sem toto je jej brat Kristian"

,,Aural pekne meno si sa stratila v tých šatniach som ta chcel nájst" dak zlatučko sa usmial

,,No ponahlala som sa"

,,prstavka" zakričal trener ešte jedna hodina.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Len Kamaráti?Where stories live. Discover now